nasse222 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Får ikke bytte brukere. Får kun den ene brukeren opp ved oppstart. Når jeg går på instillinger for å slå på rask brukerbytte og velkomstskjerm, får jeg opp : "Klienttjenester for NetWare har deaktivert tjenestene. For å gjenopprette må du avinstallere Netware" Hva er det??? Dell (gammel) XP professional Lenke til kommentar
nasse222 Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2008 BUMP.. Må levere pcen tilbake imorgen.. Takker hjertligst for tips!! Nasse Lenke til kommentar
PerB Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Hvorfor flere tråder om samme forhold? Lenke til kommentar
nasse222 Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2008 var bare i håp om å få svar Lånt maskinene, må levere den i ettermiddag, og da bør eg rette opp igjen det gale eg har gjort.. Kjipt for 3 unger og 2 voksne å ikke kunne velge egen bruker.. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Se mitt svar i den andre tråden din! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå