BIM-Tech Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Her er kommentarer. Fritt fram. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Pen "liten" sak. Har du noen planer annet en vannkjøling? Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 10. november 2011 Forfatter Del Skrevet 10. november 2011 Hei MR.A Planen er å kappe ganske mye i kabinettet, forandre på viftene (Blå vifter er jo alt for vanlig) og sette inn nytt kjølesystem til x antall tusenlapper. Får se hvor mye det blir. Det er ikke umulig at det blir litt hardware oppgradering også, men som sagt er jo det hele snakk om penger. Som student er jo det litt begrenset. Har fått tak i en Zalman- radiator brukt i Ski til en billig penge som jeg skal modifisere en del Lenke til kommentar
Dasch Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Hva for noen godsaker kommer du til å stappe inn i dette monstret? : ) Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 11. november 2011 Forfatter Del Skrevet 11. november 2011 Hei.. Veeel, det kommer jo snart et nytt Nvidia-grafikkort og nytt brikkesett fra Intel. Samt at jeg nok kommer til å satse på Blueray -brennere. Blant annet.. Holder på å perforerer sidedøren. Kan jo ikke skjule godsakene.. Lenke til kommentar
Dasch Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Altså LGA 2011? Blir dyrt det : ) Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 (endret) Tror den minste prosessoren ligger på rundt 3800 ved release + 1000-3000 for et hovedkort. Ikke ekstremt dyrt for det nyeste. Endret 18. november 2011 av Mr. A Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 18. november 2011 Forfatter Del Skrevet 18. november 2011 heisan. tror ikke det blir så veldig dyrt. Regner med å kjøpe: Asus Og må antagelig kjøpe litt mer Ram også. Tenker da på Corsair Og en prosessor ikke noe særlig mer enn 3000,- Men dette vil jo ta sin tid, må jo få ferdig kjølesystemet og moddingen av kabinettet.. Lenke til kommentar
Dasch Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Ta A-Data istedet. Sjelden man ser disse konge brikkene lenger. Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 18. november 2011 Forfatter Del Skrevet 18. november 2011 Hei. Takk for forslag. Jeg skal se på det merke.. Kan ikke si at det lyder noe særlig kjent for meg. Lenke til kommentar
Dasch Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Hei. Takk for forslag. Jeg skal se på det merke.. Kan ikke si at det lyder noe særlig kjent for meg. Er jo Corsair som er mest brukt nå for tiden, men jeg liker gode gamle A-Data. Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 20. november 2011 Forfatter Del Skrevet 20. november 2011 Heisan. Det er utrolig lenge siden jeg har vært borti minne fra den produsenten... Har for det meste holdt meg til Geil, Kingston og Corsair. Er litt opptatt av kvalitet og kompatibilitet med hovedkortet. Nå kjører jeg minne med 2000 MHz kapasitet, men har hatt de så høyt som 2100 MHz, men måtte justere det ned. Kjører nå på ca 1850 MHz. Derfor skal jeg ha litt bedre kjøling for å få opp effekten på Prosessor og minne. Lenke til kommentar
Kvalviken Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Liker prosjektet, stilrent Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 1. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2011 Hei. Takk for interessen. Hyggelig at noen følger med.. Hvor gjorde jeg av laderen igjen,hm,hm Finner den vel snart. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Bruker du Reserator-radiatoren som om det skulle vært en vanlig radiator? Er det innebygget pumpe i den? Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 3. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2011 Hei. Jeg bruker Reserator-radiatoren som en vanlig radiator. Forandringen er at jeg har fjernet pumpen fra radiatoren og tettet hullet etter ledningen. Istedenfor kommer en Aquastream XT pumpe som erstattning for orginalpumpen, men den vil da få en egnet plass inne i kabinettet. Det er den kraftigste pumpen fra Aquacomputer. Og er i stand til å lage en loddrett vannsøyle på 4,5 meter. http://techbay.no/product.html/aquacomputer-vannpumpe-aquastream-xt-usb-12v?category_id=75 Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 11. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2011 Så fant jeg endelig laderen igjen. Og da var ikke veien lang for en ny oppdatering Så det neste bli montering av pumpen. Er ikke helt sikker enda, men jeg lurte på om jeg ikke skulle finne på en metode som gjør det enkelt å flytte det ut og inn av kabinettet. Så venter jeg på styringssystemet til pumpen også...,Det tar tid. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Moro sak du jobber med. Skal bli kult å se hvor dette tar veien videre. Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 15. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2011 Hyggelig at du liker det.. I dag fikk jeg endelig styringssystemet i hus så nå blir det en liten oppdatering når det gjelder installasjonen av den. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Aquaero er virkelig blitt avansert siden jeg drev med vannkjøling. Husker jeg satt å ønsket meg fullt vannkjølingsystem fra Aquacomputer med temp/flow sensorer og div greier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå