pkhamre Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Lager en egen tråd for FIFA 11 Ultimate Team. Spillet lanseres på PSN Store 3. november, men allerede nå er det mulig å benytte seg av webapplikasjonen fra EA dersom du har spilt UT10 eller UT09. Diskuter i vei! Beste spiller? Verdi på kort? Vis frem ditt lag! Hva som helst så lenge det omhandler FUT11. Webapp - http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/app Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Gammel tråd, men jeg graver den frem. Endelig er det her! Jeg tenkte at det bare var søppel, men etter 6 kamper er jeg like oppslukt som sist. Denne gang har de også gjort det slik at spillerne "mister" treningen etter et par kamper, slik at man ikke bare møter lag med 99 på samtlige spillere. Finally! Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Hei! Lurer på om noen har noe hint eller tips angående spillet. Det er jo umulig å skaffe spillere som Ronaldo, Messi osv, vis du ikke betaler for Gull-pakker. Også når du skal kjøpe gode spillere som er over 85 fra andre så koster det rundt 40k coins. Det som er noe dritt er tar sykt lang tid å skaffe coins på spillet. Jeg nekter å betale mye for gold-packs. Vis noen har noe hint elns om hvordan skaffe coins sjapt, tar jeg gjerne imot svar Endret 5. november 2010 av furiUZ Lenke til kommentar
pkhamre Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 Hei! Lurer på om noen har noe hint eller tips angående spillet. Det er jo umulig å skaffe spillere som Ronaldo, Messi osv, vis du ikke betaler for Gull-pakker. Også når du skal kjøpe gode spillere som er over 85 fra andre så koster det rundt 40k coins. Det som er noe dritt er tar sykt lang tid å skaffe coins på spillet. Jeg nekter å betale mye for gold-packs. Vis noen har noe hint elns om hvordan skaffe coins sjapt, tar jeg gjerne imot svar Det er tidkrevende, men du kan få tak i coins uten å kjøpe pakker i det hele tatt. Vel, du må ha noen coins fra før for å komme igang da. Egentlig er tanken ganske enkel, kjøp spillere billig, selg dyrt. "Peak hours" er rundt kveldstid, og da selges ofte spillere dyrt. "Off-peak hours" er gjerne tidlig på morgenen og det er større sjanse for å finne gode "bargains" her. Litt tålmodighet, flaks og å vite hva du skal se etter så skaffer du deg relativt raskt penger. Jeg gikk fra rundt 19,000 til litt over 40,000 igår med ganske lite spilling. Kjøpte meg 89 Casillas for ca 39,000. Kjøpte og solgte litt, så nå er jeg på 26,000 coins Lenke til kommentar
pkhamre Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 men etter 6 kamper er jeg like oppslukt som sist. Det som fanger meg i dette spillet er ikke å spille kamper, men kjøp, salg og bytte av spillere Spiller noen kamper offline innimellom. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Jeg har vel spilt 20 kamper til nå. Jeg bruker derimot like mye tid på nettsiden hvor man kan kjøpe og selge spillere... It's like manager, only way better! Lenke til kommentar
pkhamre Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 Jeg har vel spilt 20 kamper til nå. Jeg bruker derimot like mye tid på nettsiden hvor man kan kjøpe og selge spillere... It's like manager, only way better! Trenger ikke å bruke nettsiden, jeg foretrekker å gjøre det på konsollet mitt. Mye enklere. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Foretrekker nettsiden, den kan jeg sitte med i fanget mens jeg ser på TV, er på jobb, osv.. Lenke til kommentar
2cool Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Hvordan logger jeg inn på web? På http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app står det "You do not have a FUT 09 or a FUT 10". Må man være tidligere fut-bruker for å få tilgang til web-versjonen? Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 har et spørsmål... kan man endre på lagdrakten? Lenke til kommentar
pkhamre Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2010 Du kan endre hvilken drakt laget ditt skal bruke, men du kan ikke endre på drakten. Det må altså være en drakt som er tilgjengelig i spillet og som fåes via pakker eller markedet. Lenke til kommentar
[dR]MiljO Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Kunne vært gøy å høre hvordan lag folket har Selv har jeg følgende lag med 4-4-2. Valdes Ramos - Pepe - Piqué - Abidal Jesus Navas - Mascherano - Xavi - David Silva Forlan - David Villa Ønsker meg Iniesta i stedet for Mascherano, og Puyol i stedet for Pepe. Ellers er jeg veldig fornøyd med laget! Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Jeg har lag basert på Premier League, har MASSE gode spillere jeg ikke bruker osv også men her er start 11 min som regel. Grunnen til at jeg ikke bruker mange av de er at jeg har valgt 4-3-2-1 Taktikk og tatt spillere ut i fra fav.formasjon og endret fav formasjon på enkelte som har fungert best i den taktikken. Har bl.a Hulk, Aguero, Hart, Cech, Pedro, Klose, Cavani, Ben Arfa, Hernandez, Anderson, Fletcher, Carrick, Obertan, osv osv.. Van Der Sar Chorluka(?) Squillaci (?) Skrtel Bridge Denilson Arteta David Silva G.Dos Santos A.Young Gyan Endret 6. desember 2010 av olehenri Lenke til kommentar
[dR]MiljO Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Noen som vet om det går ann å få en CM til å bli LM på en eller annen måte? Skulle gjerne hatt Silva i LM. Han er i utgangspunktet CAM, men har tatt han ned til CM. Tenkte sånn: cm > cam cam> cf cf >lf lf> lw lw>lm Har sjekket hvilke kort som selges, men finner ingen kort som går fra cf > lf. Noen om vet om dette finnes? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Hvordan logger jeg inn på web? På http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app står det "You do not have a FUT 09 or a FUT 10". Må man være tidligere fut-bruker for å få tilgang til web-versjonen? Jeg har hurtiglinken til USA (soccer)... http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/play' Må ikke være tidligere bruker, nei. MiljO' timestamp='1291670707' post='16590783']Har sjekket hvilke kort som selges, men finner ingen kort som går fra cf > lf. Noen om vet om dette finnes? Tviler sterkt på at det gjør. Lenke til kommentar
fredes Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 MiljO' timestamp='1291670707' post='16590783']Har sjekket hvilke kort som selges, men finner ingen kort som går fra cf > lf. Noen om vet om dette finnes? Nei. Ingen forandring på tvers (bortsett fra LF til LW feks.). Ingen fremover på banen fra LWB, Ingen nedover fra CDM, eller opp fra CB. Mitt lag, Serie A-basert: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#fekGzcU4bacu3 Mangler fortsatt Maicon og IF Lucio (som er så og si umulig å få tak i). Lenke til kommentar
pkhamre Skrevet 8. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2010 4-1-2-1-2 Casillas Capdevila - Pique - Puyol - Ramos Xabi Alonso Pedro - Jesus Navaz Iniesta Forlan - Villa Lenke til kommentar
[dR]MiljO Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Har lest noen steder at spillerne til folk har 11 i kjemi. Hvordan går dette? Jeg får bare til 9. De spiller på riktig plass, riktig formasjon, alle i samme liga, mange i samme klubb og mange fra samme land. Hvordan er det mulig å få 11? Lenke til kommentar
fredes Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Kan få 11 chem, men da må spillern være i riktig posisjon, riktig formasjon og over halvparten av spillerne rundt må være fra samme lag eller av nasjonalitet i samme liga. Lenke til kommentar
igxx Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Hvordan greier dokker å få så mye penger? laget mitt: bertagnoli Dede- Alex- Juan- belletti ze robert- thiago motta- hernanes ronaldinioh-adriano-teddei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå