Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

HVA vil han? :S

Gjest Jenny15

Anbefalte innlegg

Gjest Jenny15

Heihei. Jeg møtte en mann på 25 på vors for 2 mnd siden. Det sluttet med at vi begynte å veksle msnadr osv... Nå har vi altså snakket sammen nesten HVER dag i flere timer på msn sammen. Om alt og ingenting, egentlig... Han vil gjerne treffe meg, og det ser ut som om han tar dette veldig rolig og har god tålmodighet, fordi han vil ikke "presse" meg mtp at det er 10 års forskjell mellom meg og han. Noen ganger hender det at vi er nødt til å avtales når begge skal logge på msn, da vi er 2 travle personer...

Han virker som en ganske bra mann. Han er midt inne i en høy og krevende utdanning og er sjeldent ute på byen. Nei, nå skal jeg ikke være naiv heller, for jeg vet jo at ganske mange gutter/menn sier hva som helst for å komme ned i buksen på jentea, og for alt jeg vet, så holder han på med andre jenter, men virker ikke sånn, men man vet jo aldri! - Men ville ikke det vært drøyt om han kun ville ned i buksen på meg, da vi har snakket sammen i 2 mnd i fleere timer? Vi har ikke møtt hverandre siden sist, en gang. Vi har avtale på mandag, hvor vi skal ut å spise, deretter dra hjem til han å slappe av litt... (Nei, jeg skal ikke ha sex med han. Det er helt uaktuelt. Drar hjem på kvelden.)

Tror dere at fyren er interessert i meg? Eller er han kun ute etter "friends with benefits"-opplegget? Hadde vært rart hvis han KUN var ute etter sistnevnt, etter at vi har hatt så mange lange samtaler sammen (tenker: hvorfor i all verden bruke så "mye" tid på å snakke med meg hvis han kun er ute etter det? stemmer liksom ikke helt). Og han har IKKE nevnt sex eller noe som helst i samtalene våre, og det er jeg faktisk litt glad for, for da vet jeg kanskje at han ikke bare etter ute etter å komme ned i buksen på meg. Hmmmm

Hilsen Jenny på 15 :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Jenny15

DeadManwalkin @ Det er dette også jeg tenker. Har også snakket med bestekompisen hans, og han sier at denne fyren på 25 som jeg har møtt, sjeldent er ute på byen. Hvis han kun var ute etter sex, så hvorfor gidde å bruke så mye tid på meg? Da kunne han likegodt dratt på byen å hooket opp med ei jente i stede, liksom.

Lenke til kommentar
Gjest Jenny15

Om han har sex med deg så kan han havne rett i buret, så tvilsomt at han prøver seg på sex - med mindre han vil bli lovbryter, ikke vet om lavalderen, eller ikke vet at du er 15.

Håper at han ikke bare er ute etter sex med meg. Han vet godt at jeg er 15.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Jenny15

Hold deg unna han.

Har tenkt på det også... For alt jeg vet, kan han være en ekstrem manipulerende syk psykopat som er sjarmerende på overflaten. :p

• Liker 3
Lenke til kommentar

Hold deg unna han.

Har tenkt på det også... For alt jeg vet, kan han være en ekstrem manipulerende syk psykopat som er sjarmerende på overflaten. :p

Vær så snill. Jeg er jente selv, og hater å se at andre jenter blir misbrukt. Her er sjansen stor. Så jeg ber deg, om å holde deg unna å bryte vekk all kontakt med han.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Jenny15

Sitronsaft @ i så fall må det være noe jævlig galt med han hvis han er keen på et friends with benefits forhold med meg. Jeg bor jo 1 1/2 fra han, hvis det er relevant i denne 'saken'. Han ser også over gjennomsnittet bra ut, og hadde ikke hatt noen problemer med å få seg fucfriend på sin egen alder. Syntes det er GANSKE stusselig at han virker interessert i meg og har lyst til å møte meg, ja + at han har ventet såppass lenge på å møte meg.

Er selv ganske, ganske skeptisk til denne fyren...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Jenny15

Ser ikke noe gale i det egentlig. Men jeg vil ikke anbefale TS dette vist hun er jomfru. Derimot er du dreven så kjør på. Dette handler ikke om kjærlighet, det handler om sex.

...Takk til deg, og du virker bare som et forumtroll. At det handler om sex, kan det godt være. Men hvorfor i all verden snakke så sinnsykt lenge med meg på msn nesten hver dag, uten å ha nevnt noe om et lite nuss en gang. Han sier selv at han ikke er noe fan av ONS, som han kunne lett fått fikset på byen hvis han var hypp på knull. Men man vet jo aldri

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Ser ikke noe gale i det egentlig. Men jeg vil ikke anbefale TS dette vist hun er jomfru. Derimot er du dreven så kjør på. Dette handler ikke om kjærlighet, det handler om sex.

...Takk til deg, og du virker bare som et forumtroll. At det handler om sex, kan det godt være. Men hvorfor i all verden snakke så sinnsykt lenge med meg på msn nesten hver dag, uten å ha nevnt noe om et lite nuss en gang. Han sier selv at han ikke er noe fan av ONS, som han kunne lett fått fikset på byen hvis han var hypp på knull. Men man vet jo aldri

Du veit at man vanligvis ikke sier "Hei, skal vi knulle?" om man er ute etter det. Han bygger vel opp en interesse hos deg, legger inn aksjer osv. Å tro at en på 25 kan se noe i ei jente på 15, utenom sex er vel ganske naivt da han er en voksen mann, og du er et barn.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest jenny15

Jeg var den eneste som var 15, der... Kjenner bestekompisen hans, så vi dro på vors sammen... Syntes det var ganske kleint at jeg var den eneste unge der, men det var hyggelig og folk merket ikke jeg var 15 år, så likegreit. Hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...