Populært innlegg Tunky Skrevet 30. november 2010 Populært innlegg Del Skrevet 30. november 2010 (endret) På bakgrunn av stor etterspørsel i tråden "No Shaving November", så har jeg nå tatt på meg ansvaret om å lage en skjeggtråd. Jeg skal gjøre så godt jeg kan å utvikle denne tråden til en encyclopedia om skjegg, forskjellige frisyrer og barberingsmetoder. Dere må gjerne hjelpe meg på vei, kommer det noen informative innlegg havner de i førstepost. Skjegg er på mange måter veldig deilig. Det varmer godt nå på vinteren. Å klø seg i skjegget er veldig deilig. Og selvfølgelig, det viktigste av alt: det ser bra ut! I alle fall om man vil. Forskjellige skjegg-stiler: - Helskjegg: man lar alt gro, stusser det litt. Bilde-eksempel - Smultringen: Man sparer skjegget rundt munnen, som en smultring. Bilde-eksempel - Soul patch: Skjegget under underleppa gror. Bilde-eksempel - Goatee: Man sparer skjegget på haka. Bilde-eksempel Det er også vanlig å kombinere en eller flere av disse. For eksempel goatee med smultring og soul patch. Kommer til å utvide denne etter hvert, for å få med så mange stiler som mulig. Sider om skjegg: Beards.org - Fin side med alt mulig om skjegg. Trenger du hjelp med barbering? Sjekk ut barberingstråden! Post gjerne bilder av ditt skjegg! Noen få, enkle regler: - Er du her bare for å spre kvalme, så kan du holde deg unna. Vi trenger ikke kommentarer som "Åh fy faen, det var stygt" og lignende. - Hold deg unna å poste ting som ikke er relevant eller bare er tull. Endret 3. desember 2010 av Knewt 13 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Dette blir en fin side! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Awesome! Dette er noko eg må følga med på. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Flotters godt at jeg slapp å lage den Lenke til kommentar
August. Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Dun og mopedbart 3 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 30. november 2010 Forfatter Del Skrevet 30. november 2010 Haha, jottnegen. Dun er jo flott! Gleder meg til i morra. Da skal jeg fikse på skjegget. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Goatee og Soul-Patch ser relativt jævlig ut, om jeg kan få lov til å komme med min mening. Er det normale mennesker som har dette? Ikke et retorisk spørsmål, jeg lurer faktisk på det. Jeg kan ikke se for meg hvordan det er mulig å pulle off noen sånt som det der. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Når jeg får skjeggvekst nok kommer jeg til å satse på noe som dette: Kan vel si at det er "målet" Har ansiktsform som gjør at jeg ville passe noe lignende så 2 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Eg skal definitivt få meg bart/skjegg type Guy Fawkes eller Lucifer. :3 Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Når jeg får skjeggvekst nok kommer jeg til å satse på noe som dette: Kan vel si at det er "målet" Har ansiktsform som gjør at jeg ville passe noe lignende så Det der så jo bare helt rått ut. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Jepp det gjør det, men må nok desverre vente noen år mtp. at jeg har lite skjeggvekst for tiden Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Trur dei fleste i no shaving november-tråden har fått med seg det. :!: 1 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Det skal du ikke se bort ifra Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Det var hverken rått, kult eller pent. Latterlig stygt vil jeg kalle det. Men jeg vil tro skjeggvekst ikke er for oss alle, og alt mer enn 3-dagers blir for drøyt for meg (sikkert noen unntak). 4 Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Bra insj med en slik tråd. Blir dette til en bildetråd skal jeg legge ut min frekke goatee <3 Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Jeg har ett stort ønske, ett stort håp - om at jeg engang kan menge meg i denne tråden. er 17 nå, og jeg har så vidt hårvekst i ansiktet. Jeg ønsker ordentlig hårvekst i ansiktet så ille at jeg nesten går ned på kne og ber. og det sier litt, for jeg er ikke troende målet mitt er da "petit goatee" eller "goatee", går vel under begge tror jeg. bare en god del lengre, slik som denne karen. når fikk dere ordentlig skjeggvekst, forresten? Endret 30. november 2010 av ZtriCk-T Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Er 20 nå, hadde goatee siden jeg var 18, men synest ikke selv at jeg har "ordentlig" skjeggvekst enda. Om jeg går en uke uten å barbere meg så er alt annet enn det på haka knapt synlig o.0 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 30. november 2010 Forfatter Del Skrevet 30. november 2010 Dere må gjerne bare legge ut bilder, så andre kan inspireres. Jeg skal legge ut bilder i morra, etter at jeg har fiksa litt på det etter No Shaving November. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Det var hverken rått, kult eller pent. Latterlig stygt vil jeg kalle det. Men jeg vil tro skjeggvekst ikke er for oss alle, og alt mer enn 3-dagers blir for drøyt for meg (sikkert noen unntak). Spørs veldig på hvilke stil man har, jeg bruker nagler svart skinnjakke osv. Noen vil kalle det stygt og harry andre vil kalle det kult... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Vel nå syntes jeg ikke nagler osv er rått, kult eller pent heller. Så det er vel hele den stilen der jeg ikke liker, er nok derfor jeg ikke er noen fan ja. Men som du sier, andre digger det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå