surfacetension Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 jeg har møtt et par damer med en slik livsfilosofi. Greit, det er ikke sikkert at hovedtanken eer sex, men ikkke utenkelig? jeg har noen ankepunkter... Lenke til kommentar
surfacetension Skrevet 10. september 2012 Forfatter Del Skrevet 10. september 2012 få clamydia og forbbi barnløs ødelegg rullebladet og bli neektet jobb bli hentet av dine foreldre fra glattcelle start et sirkus for å finne faren (Å,nei) bli så full at du ikke KAN finne faren (en drittsrekk) røyk raser kroppen joda, det kan nok være gøy å slippe taket. Lenke til kommentar
IQ84 Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Dette får da være opp til hver enkelt. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Jeg må virkelig få ignorert TS slik at jeg ikke klikker meg inn på disse idiotiske trådene. 2 Lenke til kommentar
surfacetension Skrevet 10. september 2012 Forfatter Del Skrevet 10. september 2012 Jeg må virkelig få ignorert TS slik at jeg ikke klikker meg inn på disse idiotiske trådene. å, nei! pys (du kaller megv for g ts) vil ikke lese trådene mine! la meg dø! Lenke til kommentar
surfacetension Skrevet 10. september 2012 Forfatter Del Skrevet 10. september 2012 Dette får da være opp til hver enkelt. jeeg trofr ikke du trenger å ssvette; jeg ser ikke for meg at 'tenk først' vil sl¨å an Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Jeg skjønner ikke helt poenget med denne tråden. Hva er det du egentlig lurer på? 9 Lenke til kommentar
surfacetension Skrevet 11. september 2012 Forfatter Del Skrevet 11. september 2012 og en relatert ting mødrene er eldre og eldre n¨¨år de blir gravide samtidig hører jeg om folk som er lei sex i ung alder... et problem? uunngå å gjøre alt nå? Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Det var det meste relaterte jeg har lest hittil i dag! Jeg er vel ung i forhold til deg (26år) og jeg er ikke lei sex! Tvert i mot. At folk venter med å få barn er vel helt naturlig hvis du ser hvordan samfunnet er bygd opp om dagen. Folk vil gjerne ta seg en utdannelse og få ting på stell før de spyr ut masse unger som koster flesk. Lenke til kommentar
surfacetension Skrevet 23. september 2012 Forfatter Del Skrevet 23. september 2012 joda. jeg har nok vært FOR snill gutt, men er det bare jeg som ser et potensielt problem i at man har gjort alt 20 ggr før man er 17? ta det litt piano? Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Moderatormelding Syting over tilværelsen er ikke et diskutabelt tema i Seksualitetsforumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg