Korporal Kranium Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 (endret) Hei! Som dere ser på bildet under er det en ganske lang sprekk i frontruten, den fikk ingen anmerkning på EU kontroll. Men det ser uryddig ut, så lurer på hvordan det fikses og hva det i såfall koster. Er den for stor til at de sprøyter nedi sånn stoff? Må hele ruten bare byttes, hva koster slikt ca? Endret 19. mai 2013 av Alekpowah Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 På en av mine tidligere biler var jeg nødt til å bytte hele frontruta. Tror det kommer på rundt 2000 kr med kasko/delkasko uten bonustap. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 19. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2013 Kjører Delkasko, hadde en slik stripe på en annen bil 2 år siden, men den gjorde jeg aldri noe med 2000,-? googlet og fikk opp priser på opptil 5000, så da blir jeg positivt overrasket! Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Prisen kan vel sikkert variere i fra en fastsum til egenandelen uten at jeg har satt meg så mye inn i dette. Men som ^Th0mas^, så betalte jeg og 2000,- for skifte av hele ruta når min sprakk for et år tilbake hos Terra. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Kjører Delkasko, hadde en slik stripe på en annen bil 2 år siden, men den gjorde jeg aldri noe med 2000,-? googlet og fikk opp priser på opptil 5000, så da blir jeg positivt overrasket! Såvidt jeg vet skal delkasko sørge for at du slipper relativt billig unna med dette. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 20. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2013 Diggbart å høre, så flott gitt! Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Delkasko har normalt glassforsikring inkludert som det sies over her. Rundt 2000,- i egenandel Reparasjon gjøres kun med svært små skader, og er som oftest uten egenandel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå