Countryman Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 (endret) Hvordan har det seg at det ikke eksisterer et skikkelig Horrorspill til Xbox?? Eller tar jeg feil? Når snakker ikke jeg om trøttsomme zombiespill eller "Alan Wake", men mer i "Slenderman"-stilen, tror det var det det het(?), et spill som virkelig tar rotta på deg!? Doom prøvde jo men fikk det bare til halvveis i mine øyne, og dette spillet begynner å bli gammelt nå.. Jeg savner et spill hvor jeg sitter og småfryser konstant...er det noen som har et godt tips, et spill som har gått meg hus forbi? EDIT: i alle dager er det for snikreklame som plutselig har kommet inn her? et par av orda mine er blitt til reklamelinker...hehe...spesielt.. Endret 9. mai 2013 av Countryman Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Problemet med horrorspill slik jeg ser det er at det ikke helt har kommet inn på markedet enda. Det er ingen store spillselskaper som har gitt ut horrorspill, og det som finnes av horrorspill er først og fremst gratisspill laget av individuelle personer eller små grupper. Eksempel på dette er Slenderman. Alle gratisspill av den typen blir kun laget til PC, og før noen store spillprodusenter prøver seg på horrorsjangeren kommer vi nok ikke til å se den type spill på konsoll. Du har selvfølgelig spill som Alan Wake og Dead Space, men de er skumle actionspill, ikke horrorspill. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 9. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2013 Du har selvfølgelig spill som Alan Wake og Dead Space, men de er skumle actionspill, ikke horrorspill. Jepp...det blir bare halv-opplegg... Jeg synes nå det er merkelig at det ikke er noen av de store som virkelig setter igang det her...ville vært meget merkelig om det ikke var marked for et skikkelig skrekkspell! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Kommer et som heter The Evil Within, men det er jo en god stund til da. http://www.gamer.no/artikler/141921/forste-detaljar-om-the-evil-within/ 1 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 9. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2013 Kommer et som heter The Evil Within, men det er jo en god stund til da. http://www.gamer.no/...he-evil-within/ Se der ja, kan jo bli bra Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 (endret) Foreløbig kun annonsert til PC men en kan jo håpe at det dukker opp til neste gen konsoll... Endret 9. mai 2013 av _LarZen_ 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Se der ja, kan jo bli bra Jeg har troen på det, men skulle gjerne hatt noe i mellomtiden. Er helt enig med deg, det er alt for lite horrorspill der ute. En har jo Amnesia og Penumbra, men det er på PC. Har du mulighet og ikke har spilt de kan de fint anbefales. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 9. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2013 Jepp, PC har et par bra Har ingen skikkelig gaming-pc og er veldig glad i xbox`n og lerretet mitt, det er bare det...gaming-pc er en uprioritert investering om dagen Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Du har jo også Condemned 1 og 2 da.Vet ikke om de er så skummle, har ikke spilt dem, bare husker jeg testet en demo noen år tilbake. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Condemned er fantastisk, toern er litt så som så. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Problemet med horrorspill slik jeg ser det er at det ikke helt har kommet inn på markedet enda. Det er ingen store spillselskaper som har gitt ut horrorspill, og det som finnes av horrorspill er først og fremst gratisspill laget av individuelle personer eller små grupper. Eksempel på dette er Slenderman. Alle gratisspill av den typen blir kun laget til PC, og før noen store spillprodusenter prøver seg på horrorsjangeren kommer vi nok ikke til å se den type spill på konsoll. Du har selvfølgelig spill som Alan Wake og Dead Space, men de er skumle actionspill, ikke horrorspill. Kan da seriøst ikke si at det ikke finnes skrekk spill på markedet, Amnesia: The Dark Descent er det mest skremmende du kommer over. Men så er ikke Amnesia på Xbox, så det blir litt lite relevant. Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Kan da seriøst ikke si at det ikke finnes skrekk spill på markedet, Amnesia: The Dark Descent er det mest skremmende du kommer over. Men så er ikke Amnesia på Xbox, så det blir litt lite relevant. Amnesia er det eneste unntaket, men finnes som du nevnte ikke på Xbox. Men horrorspill har et mye større potensial enn Amnesia. Spillet er ikke så skummelt som alle skal ha det til. Men uansett, jeg mente aldri å si at det ikke finnes skrekkspill på markedet, bare at den sjangeren ikke har utnyttet sitt fulle potensial enda, og at vi kommer til å se mange flere og mye bedre skrekkspill om noen år. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 12. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2013 Jau da de finnes, men jeg merker at hver gang jeg kommer over nyheter om et skrekkspill som virker lovende på f.eks Shacknews - da scroller jeg meg aller først ned for å sjekke hvilke plattformer det blir gitt ut på og ender alltid opp skuffa Det kan jo hende jeg er nødt til å gjøre en liten investering her og da.. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 29. september 2013 Forfatter Del Skrevet 29. september 2013 Kan jo være skummelt nok det her? http://www.shacknews.com/article/81328/the-evil-within-gameplay-trailer-shows-12-minutes-of-scares Ellers...kjøpte Residen Evil Revelations på Xbox-live og det var overaskende bra, grøssa opp til flere ganger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå