SilverSondre Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Hei alle sammen! For en stund siden bestilte jeg et skjermkort av typen xfx 7870 core edition http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=745855 Da fikk jeg det skjermkortet som var avbildet med to 6pins. Tingen er at jeg bestilte enda et skjermkort fra komplett (akkurat det samme kortet), men da jeg fikk det så var det nok en eldre versjon siden det hadde en litt anderledes kjøler og det krevde en 8pin og en 6pin. at de ser bittelitt forskjellige ut bryr jeg meg ikke om, men det jeg lurte på var om ytelsen er forskjellig. her er bilder av de to kortene: noen som vet om det er forskjell i ytelsen? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Med mindre du har fått 7870 XT (basert på samme kjerne som 7970 GHz) er det ingen betydelig forskjell i ytelse. Lenke til kommentar
SilverSondre Skrevet 1. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2013 har nok ikke fått 7870 xt for da hadde det stååt utpå pakken (noe som det ikke gjør) så da regner jeg med at det bare er en litt eldre versjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå