N* Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Jeg kunne tenke meg en forklaring, steg for steg hvordan man kommer seg videre i livet. Hvordan skal man tenke for å oppnå det og det? Og har jobber relasjoner på et høyt plan? Akkurat som ingenting og alt, ånd og materie, bevegelse og stillhet? Hva kommer talent av? Jeg kan det egentlig, men klarer ikke sette ord på det. Lenke til kommentar
IHS Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 (endret) Jeg kunne tenke meg en forklaring, steg for steg hvordan man kommer seg videre i livet. Hvordan skal man tenke for å oppnå det og det?.... Ikke tenke, men visualisere og tro at det er slik, da blir det slik. http://snl.no/visualisere Endret 1. mars 2013 av IHS Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Og har jobber relasjoner på et høyt plan? Akkurat som ingenting og alt, ånd og materie, bevegelse og stillhet? Denne forstod jeg ikke!? Lenke til kommentar
N* Skrevet 2. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2013 jeg tenkte at man kan slippe en ide eller en start ned til noen som ikke har så mange ideer hvis man ikke gidder å jobbe med det f.eks. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 jeg tenkte at man kan slippe en ide eller en start ned til noen som ikke har så mange ideer hvis man ikke gidder å jobbe med det f.eks. Man kan gjerne ha en idè, som man kan klare å tenne andre på, men for å påse at resultatet blir etter forventning, så betyr det at noen må ta ansvaret for oppfølgingen, og det mest holdbare, er at idemakeren selv tar seg av den jobben. Og den jobben kan forøvrig være veldig strevsom, også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå