Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 (endret) Da har jeg opprettet egne kamptråder for de lagene med størst supporterskare på forumet, vedlagt ligger lenker til disse: Arsenal - Stoke. Newcastle - Chelsea. Fulham - Man Utd. WBA - Tottenham. Man City - Liverpool. De øvrige kampene kan diskuteres her, og er som følger: QPR - Norwich. Everton - Aston Villa. Reading - Sunderland. West Ham - Swansea. Wigan - Southampton. Lykke til! Endret 31. januar 2013 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Fantastisk . Ps, husk å sove? 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Hvordan gjør QPR det idag da? Spent på hvordan Samba vil påvirke kampen om han får starte. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Tror dette er en kamp som er meget viktig for 'arry og QPR. Jenas og Townsend skal visstnok få sjansen fra start så det blir... interessant å se Jenas igjen, Townsend har jeg klokketro på. For at QPR skal holde nullen må Samba være bedre enn Nelsen, uten tvil, og samtidig legge i en vanvittig innsats. Skal han forsvare den vanvittige prisen må han vise seg fra sin beste side. Gleder meg faktisk til kampen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Remy ute. Ser ikke for meg en hjemmeseier her. Heia Tettey. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 (endret) QPR mangler Odemwingie Ser for meg Norwich seier. Endret 2. februar 2013 av Lunalotic Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 QPR har Townsend og Taarabt, null stress. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Men Norwich har herlige Stephen Fry... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Taarabt er oppskrytt. Glad det ikke ble noe av United-ryktene. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Taarabt er riktignok ikke god nok for topp 4, men det fjerner ikke det faktum at han er flink til å holde på ballen på små flater. Trenger noen rundt seg dog. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 (endret) Holt faller lett. Traore har satt penger på Norwich, eller så liker han bare ikke Townsend. Endret 2. februar 2013 av Snurreleif Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 (endret) Lurer på hvor mange ganger en QPR spiller har stjålet ballen i fra en medspiller i løpet av sesongen. Endret 2. februar 2013 av Aleks Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Jeg håper kjønnsløse Aston Villa slår eller tar poeng mot Everton i dag. De øvrige "bunnkampene" bryr jeg meg ikke særlig om. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Holt faller lett. Traore har satt penger på Norwich, eller så liker han bare ikke Townsend. Traore = Eks Arsenal, Townsend = Eks Tottnum --- Heia fotball(OG Tettey) Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 (endret) Townsend er kun på utlån. Men poenget ditt står Endret 2. februar 2013 av Snurreleif Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Latterlig at han er i QPR. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Dro dit for å vinne ligaen med dem. Skjønner han godt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå