Gå til innhold

Lillestrømgjengen


Anbefalte innlegg

Jeg må for å være ærlig si at jeg smilte en del når jeg leste denne artikkelen om en hendelse for 2 måneder tilbake, frem til jeg leste at det var personer med Somalisk opprinnelse som sto bak denne hendelsen.

Selv kjenner jeg ganske mange personer på østlandet (kanskje opptil 50stk) som bor hovedsakelig i Oslo og Lillestrøm.

Mange av disse er med i en gjeng som har navnet "Lillestrømgjengen", som er den største gjengen i Oslo og Lillestrøm, da det er her de hovedsakelig herjer.

Jeg vet også at noe Lillestrømgjengen ofte gjør er å banke tilfeldige ute spesielt i Oslos gater på nattestid når de ikke er opptatt med gjengoppgjør.

 

Selv bor jeg på vestlandet, men selv om jeg ikke er med i noen gjeng og ikke banker tilfeldige, så drar jeg personlig rundt om i Norge for å banke opp folk, dersom de f.eks "mobber" meg eller andre rundt meg på nettet.

 

Jeg kan lett forstå at dette setter meg i et ekstremt dårlig lys, iallefall blant dere.

Men det jeg da lurte på er hva dere synes om dette? Spesielle meninger? Og hvor kjent er Lillestrømgjengen der du bor (om du bor på østlandet)?

Endret av r2d290 waits for Obi-Wan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aldri hørt om Lillestrømgjengen.

 

Drar du rundt for å banke folk som mobber deg på nett? Det må være noe av det mest tragiske jeg har hørt på lenge. En ting er å banke folk som faktisk har gjort deg noe, ikke at jeg er for det, men det kan jeg i hvert fall skjønne, men å banke folk som har fornærmet deg over internett kan jeg ikke begripe. Du vet det kun er snakk om nuller og ettall, sant?

Endret av Phileas Fogg
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Du drar rundt for å banke folk? Det hørtes helt skada ut..

 

Det jeg synes om folk som banker tilfeldige, er at de er en gjeng med tapere, som definitivt ikke vil nå langt i livet. Det er jævlig lavmål, mest tragiske jeg vet om. De eneste som synes dette er kult er de som gjør det selv, ingen andre.

 

Det minner meg litt om de muslimene i andre land som fyrer ut gæverkuler i lufta, og steiner hverandre til døde for ubetydlige ting.

 

Evolusjonen har tydligvis ikke nådd fram til noen mennesker..

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Seriøst? Du drar rundt i landet og banker opp folk? Jeg har ikke ord for det en gang... Hva får deg/dere til å synke så utrolig lavt? Har jeg rett når jeg sier at dere lider av mindreverdighetskomplekser?

 

Joda, vi snakket om disse fem som du linker til over her på jobben, når dette skjedde. Men, det ble vel ikke akkurat sagt ett positivt ord tror jeg....

 

Jeg bor i nærheten av lillestrøm, så nå er jeg spent på om dere "sporer" meg opp, og møter opp hjemme hos meg, siden jeg kritiserte dere....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Drar du rundt for å banke folk som mobber deg på nett? Det må være noe av det mest tragiske jeg har hørt på lenge. En ting er å banke folk som faktisk har gjort deg noe, ikke at jeg er for det, men det kan jeg i hvert fall skjønne, men å banke folk som har fornærmet deg over internett kan jeg ikke begripe. Du vet det kun er snakk om nuller og ettall, sant?

 

Det stemmer.

I de fleste tilfeller er det selvsagt ikke nok at personen "fornærmer" meg, men gjentatte ganger, ofte over msn, skype, eller facebookchatten mobber meg for f.eks hvordan jeg ser ut og hvilke klær jeg går i.

Du forventer vel ikke ærlig talt at jeg skal la personer fornærme meg gjentatte ganger, kanskje også være sårende, og bare trekke litt på skuldrene uten å gjøre noe med det..?

Endret av screenman
Lenke til kommentar
Drar du rundt for å banke folk som mobber deg på nett? Det må være noe av det mest tragiske jeg har hørt på lenge. En ting er å banke folk som faktisk har gjort deg noe, ikke at jeg er for det, men det kan jeg i hvert fall skjønne, men å banke folk som har fornærmet deg over internett kan jeg ikke begripe. Du vet det kun er snakk om nuller og ettall, sant?

 

Det stemmer.

I de fleste tilfeller er det selvsagt ikke nok at personen "fornærmer" meg, men gjentatte ganger, ofte over msn, skype, eller facebookchatten mobber meg for f.eks hvordan jeg ser ut og hvilke klær jeg går i.

Du forventer vel ikke ærlig talt at jeg skal la personer fornærme meg gjentatte ganger, kanskje også være sårende, og bare trekke litt på skuldrene uten å gjøre noe med det..?

Er jo bare å blokkere dem, evt. unfriende. Bruker du tid og penger på å kjøpe flybillett og dra rundt om i landet å banke folk?

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hva som er poenget med å angripe tilfeldige mennesker? Jeg er oppriktig interessert i å høre en begrunnelse her.

 

For ikke å snakke om hvor dypt du setter deg selv i skam når du er så feig at du sloss 5 mot 1. Hvordan kan man gå med hevet hode og kalle seg selv en stolt mann etter noe sånt? Ynkelig.

 

Og trådstarter sin situasjon, da? Er det en slags hobby du har? Hvordan kommer du i kontakt med folk som plager deg så fælt at du føler behov for å banke dem opp?

Endret av Dux ducis
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg må for å være ærlig si at jeg smilte en del når jeg leste denne artikkelen om en hendelse for 2 måneder tilbake, frem til jeg leste at det var personer med Somalisk opprinnelse som sto bak denne hendelsen.

Selv kjenner jeg ganske mange personer på østlandet (kanskje opptil 50stk) som bor hovedsakelig i Oslo og Lillestrøm.

Mange av disse er med i en gjeng som har navnet "Lillestrømgjengen", som er den største gjengen i Oslo og Lillestrøm, da det er her de hovedsakelig herjer.

Jeg vet også at noe Lillestrømgjengen ofte gjør er å banke tilfeldige ute spesielt i Oslos gater på nattestid når de ikke er opptatt med gjengoppgjør.

 

Selv bor jeg på vestlandet, men selv om jeg ikke er med i noen gjeng og ikke banker tilfeldige, så drar jeg personlig rundt om i Norge for å banke opp folk, dersom de f.eks "mobber" meg eller andre rundt meg på nettet.

 

Jeg kan lett forstå at dette setter meg i et ekstremt dårlig lys, iallefall blant dere.

Men det jeg da lurte på er hva dere synes om dette? Spesielle meninger? Og hvor kjent er Lillestrømgjengen der du bor (om du bor på østlandet)?

 

Du er et usselt, lite menneske.

 

Ikke kom å bank meg, for dette er ikke mobbing. Det er sannheten.

Endret av Skurupu
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du skal få samme tilbud som alle potetgulltøffinger*, TS: Kom til Bergen, overbevis meg om at du er

1. Fysisk sterk nok,

2. Psykisk dum nok, og

3. Økonomisk rik nok

til å reise rundt i landet for å banke folk som ikke har gjort noen annet galt enn å slenge med den digitale leppa. Jeg spanderer øl, og om du overbeviser meg så skal jeg poste i tråden at jeg tror på deg...

 

* potetgulltøff (adj.) : [om person] som liker å tøffe seg, men bare sammen med andre på internett.

 

Geir :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...