FunFact Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 (endret) Bruker: FunFact Utfordring: Canon Macro 100mm f/2.8 L IS USM Deltagernivå: Entusiast Kamera: Canon 7d Tilleggsutfordring: Annenhver dag skal bildene knipses i svart/hvitt Endret 30. september 2012 av FunFact Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2012 Jeg har vært ute av stand til å poste bilder fram til nå, men har heldigvis fått knipset noen. Det begynnte tregt og vanskelig. Fikk bare tatt tre bilder første dagen... 1. Legevakta Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2012 2. Stolperegn Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2012 (endret) 3. Sykkel og stolthet Endret 7. oktober 2012 av FunFact Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2012 (endret) 4. Lysekrone Endret 7. oktober 2012 av FunFact Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2012 5. En av de siste... Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2012 6. Skjønnheten kommer fra innsiden Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Likte godt sykkelen og "en av de siste". Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 (endret) Hvis bilde 1 indikerer årsaken til manglende postinger så langt, så ser det ikke så bra ut. Håper ting ordner seg i alle fall. Bilde 2 minner meg om været på et av mine egne bilder, men nesten enda sørgeligere her. Lekkert utsnitt på sykkelbildet, med runde former mot det strenge, kantete bakenfor. "En av de siste...", ja dessverre. Er uenig i dette hysteriske forbudet må jeg si. Blygt og pent portrett på det siste. Endret 7. oktober 2012 av k.n.b Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2012 Takk for tilbakemeldinger! Jeg skal bli flinkere til å gi tilbakemeldinger selv, men foreløpig har jeg ikke rukket å se på noen av bidragene som har blitt postet i år... Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2012 7. Familieportrett? Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 He, he, he. Nesten _for_ morsomt. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Sykkelen og portrettet er de jeg likte best her, særlig portrettet. Tett utsnitt, men det funker med posituren! Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2012 8. En blomst i mørket Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Huff - legevakta hørtes ikke ut som det beste stedet å starte en oktoberfest.. Likte veldig godt sykkelen - flott komp med skrå linjer, og digger de akkurat passe duse fargene. Fine farger var det også på lyspæren, og jeg likte portrettet. Hmm - kanskje kuttet enda litt mer i overkant av portrettet, så øynene kommer lenger opp? Men det blir smak og behag igjen.. Familieportrettet var herlig - men er kyllingen i eller på bildet, tro? Fin low-key blomst med såvidt synlige vanndråper - gjorde seg i stort. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Blomsten var flott - som Trondster sa den gjorde seg i stort. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Stemmer i med skryt av blomsten. Et godt eksempel på jo enklere jo bedre. Sterke kontraster selv om kronbladene er myyyke. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Legevakten er helt klart feil sted å starte en oktoberfest på. Men det er ikke så mye bedre å ende opp på legevakta etter en oktoberfest heller Mye fint her; liker godt med lek av vinkler i sykkelbildet, og blomsten gjør seg i sort/hvitt. Må innrømme at jeg humret godt av familieprotrettet Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Flotte bilder her, likte spesielt godt de to siste. Blir fin variasjon når halvparten av bildene er i sort-hvitt. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Enig i at blomsterbildet er flott. S&H passer perfekt og gir en fin kontrast og at man bedre legger merke til detaljene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå