Kvinne2 Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Tenker å starte nettbutikk, men trenger litt hjelp fra dere! Hva er det mye etterspørsel etter, og hva burde jeg selge i min nettbutikk? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 (endret) Tja. Du har litt lite utgangspungt for å starte noe her. Kanske du kan selge CD plater? Det du må tenke på er at ALT er billiger i utlander, og folk som tar skrittet til internett tar gjerne skrittet helt til kina der dem får tingen til 1/10 del av prisen og gjerne gratis frakt. Endret 20. juni 2012 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Hva er det du synes du mangler i livet som du gjerne skulle ha hatt? Hva er det du har som produkter, gjerne som du kjøper daglig, som du heller vil ha abonnent på slik at det dukker opp i postkassa daglig, ukentlig etc. Ellers, så er det svært få piratdeler til Nissanbiler etter min erfaring. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Tenker å starte nettbutikk, men trenger litt hjelp fra dere! Hva er det mye etterspørsel etter, og hva burde jeg selge i min nettbutikk? Hadde jeg visst det hadde jeg vel heller laget min egen butikk. Hvis du ikke klarer å finne på noe selv tror jeg ikke du kommer svært langt med dette.. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 (endret) LoL, Endret 20. juni 2012 av cmf_Tiger Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Er vel alltid stor etterspørsel etter sex? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå