IceBlitz Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Hei! Etter bare 2 dager kom behovet for flere batterier til mitt nye GH2. Men hvor kan jeg få tak i 1200mAh til en grei penge? Billigste jeg fant var 659 på dustin. Men fant dette, men er dog 800mAh, veldig billig. Er dette noe bra eller burde jeg kjøpe det som originalt fulgte med kameraet? http://www.yaha.no/?pd=364343&aff=2010 Vil bare ha mest mulig strøm for pengene, og sålenge det holder 1-2 år er det samme for meg hva jeg kjøper. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) Det er mulig at denne kan passe. Altitec er en butikk som flere av oss har god erfaring med. edit: 659 for originalbatteri er faktisk billig. JP og Fotovideo tar 999,- Endret 3. juli 2011 av tomsi42 Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 4. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2011 Det er mulig at denne kan passe. Altitec er en butikk som flere av oss har god erfaring med. edit: 659 for originalbatteri er faktisk billig. JP og Fotovideo tar 999,- Ahh takker Vet jo ikke sikkert om det er originalt det du linket til, men var hvertfall like stort rent kapasitetsmessig. Hvilke risikoer tar man dersom man bruker uoriginale batterier? Eller er det bare å kjøre på? Kommer nok til å bestille den du linket til. 3-4stk burde vel holde? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Ahh takker Vet jo ikke sikkert om det er originalt det du linket til, men var hvertfall like stort rent kapasitetsmessig. Hvilke risikoer tar man dersom man bruker uoriginale batterier? Eller er det bare å kjøre på? Kommer nok til å bestille den du linket til. 3-4stk burde vel holde? Batteriet hos Altitec er uoriginalt. Men de har en garanti som dekker deg hvis noe skulle gå galt. Nå tar ikke Altitec inn de billigste tvilsomme skaene, så du er rimelig trygg. Det som er et problem emd Panasonic og batterier, er at de er "kodet", så hvis du skal kjøpe uoriginalt, så lønner det seg å kjøpe et og prøve først. Fungerer det bra, så er det bare å bestille fler. Totalt sett så bør du nok ha 4 batterier, da GH2 er tørst. Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 4. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2011 Ahh takker Vet jo ikke sikkert om det er originalt det du linket til, men var hvertfall like stort rent kapasitetsmessig. Hvilke risikoer tar man dersom man bruker uoriginale batterier? Eller er det bare å kjøre på? Kommer nok til å bestille den du linket til. 3-4stk burde vel holde? Batteriet hos Altitec er uoriginalt. Men de har en garanti som dekker deg hvis noe skulle gå galt. Nå tar ikke Altitec inn de billigste tvilsomme skaene, så du er rimelig trygg. Det som er et problem emd Panasonic og batterier, er at de er "kodet", så hvis du skal kjøpe uoriginalt, så lønner det seg å kjøpe et og prøve først. Fungerer det bra, så er det bare å bestille fler. Totalt sett så bør du nok ha 4 batterier, da GH2 er tørst. Herlig info Skal si man lærer mye når man prater med kompetente karer med potens for kameraer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå