V. Haugen Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Nå har de funnet årsaken, og ny programvare er på vei. Les mer Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Veldig gode nyheter, håper de fort får ut oppdateringen og det løser problemet. LG fortjener god kritikk etter å ha lansert denne mobilen! =) Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Skulle helst sett at de lanserte 2.3 eller HELST 2.4, men Etter siste oppdateringen, har jeg opplevd at batteriet forsvinner uhorvelig fort, at den nekter å gå på nett til tider, og at den henger seg. Kun restart som hjelper.. Lenke til kommentar
jarlefosen Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Det kan være mange grunner til at du opplever dårlig batterilevetid på din telefon. Jeg har funnet at noen applikasjoner har utrolig dårlig minnebehandling og er rett og slett onde fordi de starter opp i hytt og pine. Dette TROR jeg er grunnen til at du kan oppleve dårlig batteri. For jeg har selv ikke opplevd verken bedre eller dårligere batterilevetid etter den siste små-oppdateringen som ble lagt ut. Det at den nekter deg nettilgang har jeg ikke vært borti. Til saken: Jeg har kun merket det at jeg må taste inn pinkoden til tider, helt uten grunn. Men dette har, til nå, ikke vært et stort problem for meg. Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Har også opplevd at jeg må taste pinkode...merket også at batteriet ble tappet veldig fort...eller batteriet indikerer at det nesten ikke blir brukt etter at det er nyladet, men etter at det passerte 50% raste batterinivået nedover. Etter at jeg kalibrerte batteriet så har batteritiden blitt mye bedre. Håper at neste oppdatering ikkemedfører noen nye problemer - er lissom like langt da Lenke til kommentar
Gamer1963 Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Har selv en av disse utmerkede telefonene men har rootet den og lagt inn modacorom på den. Fungerer perfekt og er hakket vassere enn originalrom. Kan noen fortelle meg hvordan man kalibrerer et batteri,har googlet men finner ingen svar Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Du kan bruke denne appen Lenke til kommentar
yngve0 Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Virker som det fortsatt er uklart når LG klarer å løse dette problemet: http://www.mobilsiden.dk/nyheder/opdatering-til-lg-optimus-2x-udskudt-igen,lid.15776/ Lenke til kommentar
yngve0 Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Så blir det rettsak . . . http://www.mobilsiden.dk/nyheder/lg-sagsoges-for-problemer-med-optimus-2x,lid.16311/ Lenke til kommentar
Ozzynd Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Har fortsatt problemer den dag i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg