TerjeVan Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Fatter'n har stadig vekk problemer med pc'n sin,og for å slippe å kjøre flere mil hver gang dette skjer, så kunne jeg tenkt meg et program som gjør at jeg kan ordne og fikse ting på hans pc, via min egen pc. Vet at slikt finnes, men hvor? Og er det komplisert, er det dyrt ? Håper noen kan hjelpe meg -- Terje -- Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 (endret) http://www.teamviewe...m/no/index.aspx Helt gratis Endret 17. april 2012 av Uderzo 1 Lenke til kommentar
Lambern Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Hw skrev et tips omdette for ikke så lenge siden. LogMeIn Lenke til kommentar
lals Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 jeg bruker selv teamviewer. fungerer veldig bra. Lenke til kommentar
Faller Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Har hørt mye positivt om teamviewer. Selv bruker jeg Logmein som jeg fungerer veldig bra. Bare velge og vrake Mvh Faller Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Remote desktop om du har windows pro. Lenke til kommentar
TerjeVan Skrevet 18. april 2012 Forfatter Del Skrevet 18. april 2012 Har prøvd Teamviewer idag, og det funka jo bra. Utrolig at dette er så enkelt. Hadde jeg bare visst om dette tidligere :-) Takk for rask hjelp. Terje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå