Gå til innhold

Anbefaling av strategi spill.


Anbefalte innlegg

Kjenner jeg er veldig lyst til å spille Starcraft 2 for tiden, men har ikke blitt invitert til betaen enda, så kunne tenkt meg et annet lignende spill for å slukke "lysten" litt. Så lurer på om noen har noen anbefalinger? Bør helst ikke være for gammelt, og hadde vært fint om det hadde noe form for aktivet online. Helst med base bygging også, altså ikke noe i stil av Dawn of War f.eks.

 

Supreme Commander 2 frister litt, men det har fått litt lunken kritikk, så er litt skeptisk. Digga 1eneren dog.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+513

Ah, trodde ikke DoW1 hadde base bygging, trodde det kanskje var likt som 2ern. Red Alert 3 har jeg og spilte en del etter release, så helst noe annet, men takk for tipset.

 

Company of Heroes har baseoppbygging

Lenke til kommentar

Og så har vi jo det kjekke Anno 1404 spillet! Mange timer med morro!

Her legger de mest vekt på å bygge opp et samfunn. Du må bygge hus til alle folkene, så må du velge skattene, om de skal være høye eller lave.

Du må også bygge kirker, etc. Når du følger alle kravene til folkene, blir de "bedre" for å si det sånn. Adelsmenn kan vi vell kalle dem da.

Ja, nå skal jeg ikke fortelle alt om spillet. Men uansett, der er utrolig morsomt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...