Mester7 Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 25/01-2010 : 22:39']Hvordan kan du anbefale et spill som ikke er ute enda? mass effekt 2 kom ut for noen dager siden Hadde release 26 januar, så når Gunpig posta (25 januar) var det ikke ute enda, ikke offisielt iallefall jammen hvis man poster 25 jan og det kommer ut 26 jan trenger man ikke å lage noe big deal ut av det vel`? Lenke til kommentar
maikzor Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Var da veldig så stor diskusjon det ble på dette her Lenke til kommentar
Mester7 Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Var da veldig så stor diskusjon det ble på dette her det er jo en grunn til at det heter diskusjon.no? er det ikke Lenke til kommentar
Wingofsilence Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 jeg begynte å spille mass effect 2 lange før den kom ut (TPB is your friend).. Husk det er lov å laste ned! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Nei det er det ikkje.. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 jeg begynte å spille mass effect 2 lange før den kom ut (TPB is your friend).. Husk det er lov å laste ned! Haha, NEI! Det er ikke lov hverken etisk eller ifølge Norges lover. Det bare ødelegger for oss som betaler (N) Lenke til kommentar
Kerv Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Jeg vil å anbefale MMO, da har man alltid mye å gjøre på spillfronten Spiller selv på en RP server på Age of Conan og føler at da har man selv noe å si på "historien" som spiller seg ut. Nå har jo også AoC en konge historie som man kan følge på vei til lvl 80 Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Nå som jeg endelig har begynt å spille Mass Effect 2, kan jeg anbela det også på det sterkeste! Utrolig bra spill, og VELDIG mange morsomme conversations der Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 jeg anbefaler at du prøver ut League of Legends. Et fantastisk moro spill ( flerspiller ) som rett og slett er packet med fun ;-) Det er gratis www.lol-europe.com Lenke til kommentar
Word Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Anbefaler Mount and Blades! Litt utdatert grafikk, men gameplayet er helt genialt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå