Khaffner Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Har sett kjapt rundt og fant et par lignende tråder, men ikke med mine ønsker. Følgende spill jeg liker: Strategi: - Warcraft 3 - Settlers serien - Anno serien - Age of Empires serien Simulatorer/racing: - Need for Speed Underground 2 - Trackmania - MS Flight Simulator 2004 og X - Gran turismo 3 Annet: - Super Mario Galaxy - Guitar Hero - Sims 3 Jeg er på jakt etter noe nytt til PC som kan passe for meg, tips? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 For å anbefale et racingspill anbefaler jeg Juiced 2 Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 10. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2009 Juiced er notert Flere tips? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Men of war, knall realismestrategispill satt til 2.vk. Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Til Strategi-kategorien så passer jo Red Alertserien godt inn. Og Midnight Club: Los Angeles Til Racing! Edit: Jeg tenkte ikke på at Midnight Club ikke er pc. (Tror jeg.) Endret 10. juli 2009 av SuperSkunk Lenke til kommentar
Krakaharcash Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Farcry 2! Meget gøy og du kan kjøre rundt og Gjøre de oppdrage du har lyst på. Battlefield Heroes. Krigsspill som er gratis men kan kjøpe så du kan advance i level og kjøpe forskjellig ustyr Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Warhammer: Dawn of War II Grid StarCraft <3 The Settlers VI: Rise of an Empire Company of Heroes Empire: Total War Supreme Commander World in Conflict Er vel de jeg kommer på i farta Lenke til kommentar
Krakaharcash Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 du burde spille Rome Total War Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Jeg skal ta en klassiker som alle hater at folk never i slike tråder World of Warcraft Endret 10. juli 2009 av Gunpig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yJ8TyiQ9 Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) . Endret 6. januar 2011 av Slettet-yJ8TyiQ9 Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Empire:Total War virker som noe du ville like. Spiller det ikke selv, men de som jeg kjenner som spiller det har jeg ikke sett i snurten av på 2-3 måneder og da mener jeg ikke at jeg er en dårlig likt person. Så det må jo bære bra.. Om du liker ekte krig kan jeg anbefale Arma2. Strategi, FPS og masse annet. Alt i samme pakke. Endret 10. juli 2009 av Cri Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 jaja, passar kanskje ikkje heilt inni "strategi" eller "racing", men OM du ikkje har prøvd Half life 2, Portal, HL2Ep1 og Ep2 enda, MÅ du prøve dei! Etter mi meining, dei beste spela nokon gong. Anno 1404 er no relativt nytt, har hørt bere bra ting om det, so med mindre du har prøvd det allereie, kan eg anbefale det. Oblivion er vel litt strategi i det også... Veit ikkje om midnight club Los Angeles er tilgjengelig på PC... men det er bra hvertfall Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Simulator Racing: Live for Speed. Lenke til kommentar
kalif Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 hva skjer a Oopus? falt ikke Darkfall i smak? (husker navnet ditt fra (darkfall is coming tråden) anyways, så vill jeg anbefale DFO til deg, (dark fall online) er klart ikke et spill for carebears, så hvis du ble sinnatagg når du ble pket i Stranglethorn og rerolla på pve server, så er IKKE darkfall noe for deg. jeg har spillt det i typ 2 uker, og har allerede opplevd den største kampen i mitt virtuelle liv (og jeg har spillt warhammer online og vært med på store kamper som krasjet serveren) poenget er at darkfall vinner irl. Lenke til kommentar
Robotmannen Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 ambefaler vilkelig age of mythology ganske likt age of empires Lenke til kommentar
Shorty94 Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Warhammer: Dawn of War II Grid StarCraft <3 The Settlers VI: Rise of an Empire Company of Heroes Empire: Total War Supreme Commander World in Conflict Er vel de jeg kommer på i farta denne listen støtter jeg fullt og helt ut fra første til siste spill spessielt The settlers rise of an empire Empire: Total War, viss Company of heroes anbefaler jeg udvideleses pakkene opposing fronts og tales of valor, World in conflict da også utvidelses pakken soviet frotn eller noe sånt Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Nysjerrig.. hva ble det til, og ble du fornøyd? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 31. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2009 Er godt igang med Anno 1404, har prøvd Juiced 2 men det hakket helt sinnsvakt så jeg lar det vente til jeg gidder å gjøre noe med det. Har også kjøpt rockstarpakken og valvepakken på Steam, skal nok komme meg gjennom der. ooh, og Audiosurf. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå