Gå til innhold

Anbefal meg et spill


Anbefalte innlegg

Har sett kjapt rundt og fant et par lignende tråder, men ikke med mine ønsker.

Følgende spill jeg liker:

Strategi:

- Warcraft 3

- Settlers serien

- Anno serien

- Age of Empires serien

Simulatorer/racing:

- Need for Speed Underground 2

- Trackmania

- MS Flight Simulator 2004 og X

- Gran turismo 3

Annet:

- Super Mario Galaxy

- Guitar Hero

- Sims 3

 

Jeg er på jakt etter noe nytt til PC som kan passe for meg, tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Empire:Total War virker som noe du ville like. Spiller det ikke selv, men de som jeg kjenner som spiller det har jeg ikke sett i snurten av på 2-3 måneder og da mener jeg ikke at jeg er en dårlig likt person. Så det må jo bære bra..

 

Om du liker ekte krig kan jeg anbefale Arma2. Strategi, FPS og masse annet. Alt i samme pakke.

Endret av Cri
Lenke til kommentar

jaja, passar kanskje ikkje heilt inni "strategi" eller "racing", men OM du ikkje har prøvd Half life 2, Portal, HL2Ep1 og Ep2 enda, MÅ du prøve dei! Etter mi meining, dei beste spela nokon gong.

 

Anno 1404 er no relativt nytt, har hørt bere bra ting om det, so med mindre du har prøvd det allereie, kan eg anbefale det.

 

Oblivion er vel litt strategi i det også...

 

Veit ikkje om midnight club Los Angeles er tilgjengelig på PC... men det er bra hvertfall :p

Lenke til kommentar

hva skjer a Oopus? falt ikke Darkfall i smak? (husker navnet ditt fra (darkfall is coming tråden)

 

anyways, så vill jeg anbefale DFO til deg, (dark fall online) er klart ikke et spill for carebears, så hvis du ble sinnatagg når du ble pket i Stranglethorn og rerolla på pve server, så er IKKE darkfall noe for deg.

 

jeg har spillt det i typ 2 uker, og har allerede opplevd den største kampen i mitt virtuelle liv (og jeg har spillt warhammer online og vært med på store kamper som krasjet serveren)

 

poenget er at darkfall vinner irl.

Lenke til kommentar
  • Warhammer: Dawn of War II
  • Grid
  • StarCraft <3
  • The Settlers VI: Rise of an Empire
  • Company of Heroes
  • Empire: Total War
  • Supreme Commander
  • World in Conflict

Er vel de jeg kommer på i farta :new_woot:

 

denne listen støtter jeg fullt og helt ut fra første til siste spill spessielt The settlers rise of an empire Empire: Total War, viss Company of heroes anbefaler jeg udvideleses pakkene opposing fronts og tales of valor, World in conflict da også utvidelses pakken soviet frotn eller noe sånt :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...