Gå til innhold

Har ebgames fått flere konsoller?


C-Style

Anbefalte innlegg

jeg måtte ut med 99,-

 

noen andre her som har bestilt fra eb på stovner?

 

man får litt forskjellig opplysninger når man spør hvor man er på lista.tror det kan være fordi det er noen som har bestilt 2 stk men fortsatt står på en linje.så når de teller, teller de bare en .(så det var noen som hadde bestilt 2 når jeg titta over skjermen hans) så det vil si at han som gir deg lavest plassering er hakket smartere enn han som gir deg høy plassering på lista?? haha :D

Endret av Grubern
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg måtte ut med 99,-

 

noen andre her som har bestilt fra eb på stovner?

 

man får litt forskjellig opplysninger når man spør hvor man er på lista.tror det kan være fordi det er noen som har bestilt 2 stk men fortsatt står på en linje.så når de teller, teller de bare en .(så det var noen som hadde bestilt 2 når jeg titta over skjermen hans) så det vil si at han som gir deg lavest plassering er hakket smartere enn han som gir deg høy plassering på lista??  haha  :D

9647909[/snapback]

bestilte også på stovner.

 

bestilte 17. september.

Lenke til kommentar
HDMI er jo verdt hele stasen da. Hadde ikke klart meg uten det på PSen.

 

Alle premium har jo HDMI nå uansett, samme med den nye core som kommer. Ser ikke noe poeng i Elite lenger og MS burde droppe den. Det eneste den gjør er å skape et inntrykk av at 360 er dyrere enn hva den egentlig er for folk som ser Elite i butikkene.

Lenke til kommentar

Da blei det halo special edition..var veldig skeptisk i utgangspunktet.men etter et døgn er jeg meget fornøyd.

Mye stiller og mykere.Hører nesten ikke de skarpe laserbevegelsen som var på min forrige.så da var mitt hovedproblem borte.Hadde Freeze på halo på min Premium og hvis jeg trykka på eject, når drivern gikk for fult, skrapte cdene seg opp noen ganger. Begge disse problemene er borte.

Det er også bedre\mykere bilde med HDMI.Ikke så sinnsykt da :p

Det med 20 gig tar jeg ikke så tungt.Da det ikke er noe problem for meg å få tak i 120 gig :!:

fargen er bare en smaksak men den har jeg vendt meg til. :thumbup:

 

:w00t:

Endret av Grubern
Lenke til kommentar

Var innom EB-Games Strømmen i dag og de sa at alle som har reservert seg på liste er lovet en maskin. Dette var informasjon de hadde fått fra hovedkontoret. Problemet med dette var at EB-Games i hele norden var lovet kun 200 maskiner før jul, så det sier seg selv at sjansene for å få en på denne siden av året er liten. Det ville visstnok si ca. 2 maskiner per butikk.

 

Etter som jeg forstod så var ledelsen i EB-Games mildt sagt oppgitt iogmed at MS ikke kunne levere det de var blitt lovet.

 

Så for de som hadde bestillt var det 2 valgmuligheter:

 

Bytte inn Premium og 4 spill å få XBOX Halo Edition. Det er vel samme innmaten og HDMI kabel, men ikke med 120 gb harddisk.

 

Eller man kan vente på tlf fra de når de får inn Elite maskiner og få tilbudet man har blitt lovet. Så lenge min Premium fungerer, så velger jeg derfor å vente på det. Er mye mere interresert i å få en svart maskin med større harddisk. Jeg får jo spillt i mellomtiden uansett. Så da er det bare å smøre seg med tålmodighet.

Endret av C-Style
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...