Gå til innhold

Har du Jukset i wow?


Anbefalte innlegg

Mens vi er inne på dumme sammenligninger. La oss voldta i vei, sålenge de ikke tar oss kan vi jo bare kose oss og le av det!

9225330[/snapback]

 

Å sammenligne et spill med trafikkregler er jo forsåvidt greit. Begge har regler som de fleste en eller annen gang bryter/har brudt. Noen får bøter, noen mister lappen, noen mister kontoen sin, etc.

 

Å sammenligne det med voldtekt/overgrep derimot, det er ganske så latterlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mens vi er inne på dumme sammenligninger. La oss voldta i vei, sålenge de ikke tar oss kan vi jo bare kose oss og le av det!

9225330[/snapback]

 

Å sammenligne et spill med trafikkregler er jo forsåvidt greit. Begge har regler som de fleste en eller annen gang bryter/har brudt. Noen får bøter, noen mister lappen, noen mister kontoen sin, etc.

 

Å sammenligne det med voldtekt/overgrep derimot, det er ganske så latterlig.

9225345[/snapback]

 

Det er grunn til at det finnes lover og regler. Og hvis instillinga til folket er at så lenge vi ikke blir tatt. Så er allt i orden. Så er sammenligninga på sin plass.

Lenke til kommentar

Ingen tar skade av om en kjøper gull eller glider. Det eneste reelle konsekvensen er at noen irriterer seg over det, da de føler, at siden de sitter 24/7 med WoW, så burde ingen nå deres nivå lettere en dem gjorde. Ingen tar Skade av det.

 

 

 

Om en ikke kjøper gull derimot, er det en eller annen stakkar i kina som ikke får penger til å brøfø seg og familien sin!, Tenk litt på dem også! :tease:

Lenke til kommentar
Du veit du har spilt for mye når du sammenligner voldtekt med å kjøpe gull .....

9225842[/snapback]

 

Kult. For jeg har spilt tilsammen i roughly 1 måned. Og siden de fleste som kjøper gull nekter å innse at det faktisk ødelegger flere elementer i spillet (og har vel blitt diskutert opp og ned i denne tråden) så er det ikke vits å diskutere lengre. Dere bare benekter det for å rettferdiggjøre at dere jukser. Uten at det er noe særlig effektivt.

 

Hvis du ikke klarer å se at poenget blir satt veldig på spissen, vel, så er du på feil forum ;)

Lenke til kommentar
Du veit du har spilt for mye når du sammenligner voldtekt med å kjøpe gull .....

9225842[/snapback]

 

Kult. For jeg har spilt tilsammen i roughly 1 måned. Og siden de fleste som kjøper gull nekter å innse at det faktisk ødelegger flere elementer i spillet (og har vel blitt diskutert opp og ned i denne tråden) så er det ikke vits å diskutere lengre. Dere bare benekter det for å rettferdiggjøre at dere jukser. Uten at det er noe særlig effektivt.

 

Hvis du ikke klarer å se at poenget blir satt veldig på spissen, vel, så er du på feil forum ;)

9226579[/snapback]

 

Kjøpe gull er vel strengt tatt ikke juks? :hmm: Noen har jo tross alt farmet i time etter time for gullet. Forskjellen er vel at noen andre tilbringer de timene foran skjermen enn deg selv. Perfekt løsning spør du meg.

Endret av langtongting
Lenke til kommentar
Du veit du har spilt for mye når du sammenligner voldtekt med å kjøpe gull .....

9225842[/snapback]

 

Kult. For jeg har spilt tilsammen i roughly 1 måned. Og siden de fleste som kjøper gull nekter å innse at det faktisk ødelegger flere elementer i spillet (og har vel blitt diskutert opp og ned i denne tråden) så er det ikke vits å diskutere lengre. Dere bare benekter det for å rettferdiggjøre at dere jukser. Uten at det er noe særlig effektivt.

 

Hvis du ikke klarer å se at poenget blir satt veldig på spissen, vel, så er du på feil forum ;)

9226579[/snapback]

 

Kjøpe gull er vel strengt tatt ikke juks? :hmm: Noen har jo tross alt farmet i time etter time for gullet. Forskjellen er vel at noen andre tilbringer de timene foran skjermen enn deg selv. Perfekt løsning spør du meg.

9226685[/snapback]

 

Så det faktum at folk som reklamerer for gullsalg blir bannet. Blir du tatt for gullkjøp blir du bannet. Og Blizzard har sagt at gullkjøp er ulovlig. DA ER DET JUKS MY FRIEND.

 

Du forstår det at juksing betyr at du oppnår fordeler du ikke fortjener, ikke skulle hatt. Hvis du ikke gjør noe som går imot spillets oppbygging og regler?

Lenke til kommentar
Du veit du har spilt for mye når du sammenligner voldtekt med å kjøpe gull .....

9225842[/snapback]

 

Kult. For jeg har spilt tilsammen i roughly 1 måned. Og siden de fleste som kjøper gull nekter å innse at det faktisk ødelegger flere elementer i spillet (og har vel blitt diskutert opp og ned i denne tråden) så er det ikke vits å diskutere lengre. Dere bare benekter det for å rettferdiggjøre at dere jukser. Uten at det er noe særlig effektivt.

 

Hvis du ikke klarer å se at poenget blir satt veldig på spissen, vel, så er du på feil forum ;)

9226579[/snapback]

 

Kjøpe gull er vel strengt tatt ikke juks? :hmm: Noen har jo tross alt farmet i time etter time for gullet. Forskjellen er vel at noen andre tilbringer de timene foran skjermen enn deg selv. Perfekt løsning spør du meg.

9226685[/snapback]

 

Så det faktum at folk som reklamerer for gullsalg blir bannet. Blir du tatt for gullkjøp blir du bannet. Og Blizzard har sagt at gullkjøp er ulovlig. DA ER DET JUKS MY FRIEND.

 

Du forstår det at juksing betyr at du oppnår fordeler du ikke fortjener, ikke skulle hatt. Hvis du ikke gjør noe som går imot spillets oppbygging og regler?

9226701[/snapback]

 

Brudd av Blizzard, ja! Juks, Nei!

Lenke til kommentar

Må faktisk innrømme at jeg bruker glider en gang i blant.

Jeg har full respekt for at folk ikke liker det, men det er mitt valg.

Det er sånn jeg får profit fra World of Warcraft.

Jeg var en stund så dritt lei å lvle at jeg kjøpte meg glider, syns det er deilig ass.

:cool:

 

Edit: Once a glider, always a glider!

Endret av Hansen
Lenke til kommentar

Først må jeg spesifisere at jeg har spillt WoW opp til lvl60, men jeg fikk aldri anledningen til verken å kjøpe gull (Fikk masse av en kamerat), eller Bot`e, da jeg visste lite om den slags da. Jeg ser derimot ikke noe problem i å gjøre det, selv om jeg skal villig inrømme at om alle hadde brukt Bot, så hadde det nok vært negativt med tanke på veldig mange ville ha vært AFK.

 

Men for å si det enkelt. Jeg personlig synes å bruke "juks" i WoW er likestillt med å bruke juksekoder i, si Half-Life 2 fordi en synes det er vanskelig eller en sitter fast. Man bruker altså dette for å det man ønsker ut av de timene man spiller. Det er en personlig ting. Derfor er jeg enig med den som sa: Jeg gir en lang F i hva de 9mill andre synes om mun juksing. På samme måte at jeg bryr meg midt i baken om noen synes det er å ødelegge et singleplayerspill med juksekoder. Jeg spiller for meg og ingen andre.

Spiller man PVP, det være seg i CS, WoW eller BF2, så er det for meg personlig feil å bruke juks, da dette direkte påvirker den man spiller mot.

Endret av langtongting
Lenke til kommentar

Du hopper elegant over hele poenget. Å si at det ikke "direkte" påvirker andre, blir som han som sa at ingen blir fysisk skadet. At man indirekte påvirker spillet ved botting og gullkjøp er det ikke tvil om. Heller ikke om at påvirkningen er negativ. Ergo er det IKKE det samme som å jukse i singelplayer spill. Dette blir som å snylte på skatten, ingen blir fysisk skadet, men at det er negative følger er utvilsomt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...