Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva har skjedd? Alt går så fort!


Anbefalte innlegg

OK, jeg må få dette ned på papiret...

Hvis du har noen minutter å spare så kan du jo lese min lille historie fra virkeligheten:

 

OK! Alt startet etter sommerferien 06, jeg var forelsket i ei jente som absolutt ikke var det i meg :cry:

Jeg er av den litt følsomme typen, og tok det at hun ikke var forelsket i meg

ganske hardt... Jeg sa til meg selv at "Jaja, hun seiler sin egen sjø" og jeg tenkte ikke mer på det :hmm: (Sperret inne følelser som jeg egentlig syns burde vært ute av systemet) ;)

 

Vidregående skole startet og jeg ble invitert på fest, etter første uka. Både jeg og kompisen min møtte opp, og det tok ikke lenge før vi ble både full og god. Vi fant noen jenter (Hun ene så ut som en mann fant vi ut etterpå :p ) og startet å kline, (Min første gang for å være helt ærlig) det var helt herlig. Dette var like etter skolestart midt på natten... Jeg og jenta fra festen lå ute i gresset under stjernene og klinte :p Trodde aldri verden har vært så deilig... Dette skjedde om igjen neste uke, og vi gikk litt lengre, jeg startet å kle av henne, men det hele ble avbrutt av en tidligere 7 år eldre eks! Heldigvis klarte jeg å prate meg ut av det :p Men etter noen par sms'er dagen etterpå fant jeg ut at hun hadde følelser for en annen, og at jeg ville ble sittende på andreplass... Jeg prøvde alt av mine romantiske evner, men ingenting hjalp (Sa faktisk at det finnes 7 milliarder mennesker her i verden, halvparten er gutter, og hun kunne få mesteparten av dem...Så hvorfor skulle hun være forelsket i en eldre idiot som bare var ute etter å bruke henne?). Hun sluttet å skrive meg meldinger og jeg "løp" fra følelsene mine nok en gang :hmm:

 

Jeg tenkte at jeg måtte finne meg en jente, og det fort! Jeg tok det litt "rolig" og begynte å lete litt etter jenter på skolen, men fant ingen... Men en dag når jeg satt på plassen min, snudde jeg meg rundt og møtte blikket til ei jente med de vakreste brune øyne i hele verden, som satt helt alene...samme som meg... Jeg satt meg ved siden av henne og det tok tre dager før vi ble ilag... På skolen dagen etterpå etter at vi ble ilag kysset hun meg helt kort og kontant, ingen klining... Etterpå gikk hun rundt å flørtet med alle gutten hun kunne finne :mad: og jeg tror desverre at jeg er av den typen som blir veldig fort sjalu :thumbdown: Så er hukommelsen min slette på en måte, jeg husker at hun slo opp. Det var full storm ute, hun sa at hun hadde så dårlig samvittighet for at hun slo opp og ville gjøre det på en ordentlig måte. Face to face... Jeg gikk i møte med henne (Vi bor ikke så langt unna hverandre) og vi stoppet på hver våres side av veien, men så hørte jeg et et høylytt snufts. Jeg gikk over veien og holdt rundt henne (Helt utrolig følelse, full storm ute og stå å holde rundt noen midt på natten) og sa at alt var bra med meg (Men som det nøyaktig ikke var) og så fulgte jeg henne hjem, vi holdt hender... Da jeg kom hjem igjen begynte jeg å lure på om hva som er galt med meg? Hvorfor får jeg aldri noen?

 

Tiden gikk og det ble jul, jeg kjøpte henne en ring i julegave... Jeg skar faktisk opp ett kinderegg og tok ut innholdet, la ringen inni, smeltet egget sammen og ga henne det :p Jeg lot henne hele tiden få vite at jeg var forelsket i henne, og hun sa at hun ikke ville binde seg, men hvis hun skulle ha bundet seg så ville hun gjort det med meg... Og for omtrent en måned siden, dro hun til kompisen min for å se på film... De hadde visst bare sittet å kjælt på hverandre. Men jeg ble sykelig sjalu, og ringte henne og sa at jeg ikke ville ha noe mer med denne horingen hennes å gjøre :ermm: Hun fortalte meg at jeg ikke ante hvor mye jeg betydde for henne (???) og at hun ikke ville kutte kontakten, jeg inviterte henne hjem til å se på film hos meg. Hun kom og vi lå faktisk i ei sovesofa og så på film. Vi ligger å liksom plager hverandre, stikker fingrene i hverandre og bare erter. Plutselig spør hun meg "Skal jeg gjøre det, eller ikke?", jeg sa at akkurat nå syns jeg hun burde gjøre det. Og vi klinte, jeg hadde ventet på det i tre måneder, jeg klinte som aldri før :p Jeg kunne vel egentlig ikke noe for det, men handen min beveget seg atuomatisk bak på ryggen hennes, ned på hoftene og slikt. Jeg klarte å fjerne BH'en hennes med en hånd, men ble avbrutt av at hun fikk en telefonsamtale fra venninen som skulle komme å hente henne. Jeg sa til henne når hun la på "Så nu går alt tebake som før? Du ignorere mæ totalt på skoln, og driv å flørte rundt? E det rart æ føle mæ ubetydeli før dæ, du har jo sagt at du ikkje før alt i verden ville miste mæ, da får du fanmæ vise det å..." Hun sa at hun ikke kom til å angre på dette. Og dagen etterpå på skolen sendte hun meg blikk hele tiden... Og vi bestemmte oss får å "se på film" i dag og... Hun kom hjem til meg, det samme hendte bare at nå fikk jeg av henne BH'en og fikk faktisk være uavbrutt lenge nok til å få beføle brystene hennes... Hånda mi glei ned mellom beina på henne og jeg begynte å beføle henne nedentil, utenpå klærne selvsagt :p Hun ligger å vrir seg og stønner, så drar hun hånden sakte, sakte ned mot beltespennen min, åpner opp og lar hånden gli sakte ned mot penisen min... Men tror du faen ikke at kompisen min som aldri er på besøk kommer å banker på døra?!?!? Vi spretter av hverandre, jeg åpner døra og ser han. Jeg sier "Men ka i svartaste inngrodde rævhåll e det du gjør her din jævla kukskolt??" Han går igjen flirende (siden vi bruker å prate slik til hverandre). Jeg snur meg rundt og hun ligger forsatt der, hun sier at hun må gå. Bare at hun gjerne vil fortsette slik som nå, null forpliktelser og bare kos. Jeg går med på det.

 

Når helga kommer mister jeg liksom kontakten, hun blir kald... Jeg bruker å jogge til henne når jeg er ute og trener, hun sier at hun vil prate med meg. Hun sier at hun ikke kan forsette å gjøre sånn alikevel... Jeg blir frustrert og gir opp, sier bare at det var greit... Nå sitter jeg her, bitter og sjalu, og alt jeg vil er henne! Men hvordan kan jeg få liv i glør, slik at de blir til en flamme igjen? Jeg har prøvd alt for å komme over henne, spesielt hørt mye på musikk. Syns dere jeg skal løpe fra følelsene mine igjen, eller skal jeg la alt være en liten stund og bare vente det av?

Håper på svar..

 

Verdens fineste sang: Dion - Runaround Sue

Here's my story, its sad but true

It's about a girl that I once knew

She took my love then ran around

With every single guy in town

 

Ah, I should have known it from the very start

This girl will leave me with a broken heart

Now listen people what I'm telling you

A-keep away from-a Runaround Sue

 

I miss her lips and the smile on her face

The touch of her hand and this girl's warm embrace

So if you don't wanna cry like I do

A-keep away from-a Runaround Sue

 

She likes to travel around

She'll love you and she'll put you down

Here's the moral and the story from the guy who knows

I fell in love and my love still grows

Ask any fool that she ever knew, they'll say

Keep away from-a Runaround Sue

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Musikk er ingen god løsning. Det virker som at du har vært igjennom mye deprimerende, og musikk har faktisk evnen til å gjøre det verre. At man tenker at det er verre enn det det er.

 

Jeg syns du bare skal drite i de jentene som driter i deg og komme deg ut og være sosial. Kanskje du møter på en jente med litt mer vett i skallen.

Lenke til kommentar
Beklager å avbryte med noe så offtopic, men hvordan klarte du å smelte egget isammen igjen?

7913684[/snapback]

 

Først tar du en kvass kniv (jeg brukte fileteringskniv) og skjærer der den er smeltet sammen fra før av. Så tar du ut innholdet og legger det du vil ha oppi... Varm en kniv så den blir brennheit og stryk den forsiktig langs kantene på egget, så legger du andre halvdelen på og legger det fort i kjøleskapet. Den blir så god som ny. Da er det virkeli morsomt å si: Overaskelsen er inni... Men husk på å kjøpe flere enn ett kinderegg, jeg brukte 4 forsøk :p Hvem er det du skal overaske?

Lenke til kommentar
Først tar du en kvass kniv (jeg brukte fileteringskniv) og skjærer der den er smeltet sammen fra før av. Så tar du ut innholdet og legger det du vil ha oppi... Varm en kniv så den blir brennheit og stryk den forsiktig langs kantene på egget, så legger du andre halvdelen på og legger det fort i kjøleskapet. Den blir så god som ny. Da er det virkeli morsomt å si: Overaskelsen er inni... Men husk på å kjøpe flere enn ett kinderegg, jeg brukte 4 forsøk :p Hvem er det du skal overaske?

7913748[/snapback]

 

Takk for tipset :)

 

Ingen eg har planer om å overraske enda, men eg synes det var verdt å spørre :)

Lenke til kommentar
Beklager å avbryte med noe så offtopic, men hvordan klarte du å smelte egget isammen igjen?

7913684[/snapback]

 

Først tar du en kvass kniv (jeg brukte fileteringskniv) og skjærer der den er smeltet sammen fra før av. Så tar du ut innholdet og legger det du vil ha oppi... Varm en kniv så den blir brennheit og stryk den forsiktig langs kantene på egget, så legger du andre halvdelen på og legger det fort i kjøleskapet. Den blir så god som ny. Da er det virkeli morsomt å si: Overaskelsen er inni... Men husk på å kjøpe flere enn ett kinderegg, jeg brukte 4 forsøk :p Hvem er det du skal overaske?

7913748[/snapback]

Valentines day tips numbero 1! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...