Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er filmen ALLE som henger på dette forumet MÅ se. Og bør sees av alle oppegående mennesker, men jeg kan ikke forvente noe slikt.

 

The Film Has Not Yet Been Rated

poster.jpg

 

Det er helt sykt hvordan MPAA fungerer, og hvordan de tenker. Håper denne herlige dokumentaren fører til at flere folk begynner å sjekke litt rundt før de bruker penger på en film. Og hvis MPAA har vært og ødelagt for filmskaperen så bør man heller vente til en unrated versjon kommer.

 

Edit: Og sjokkerende nok har også kristendommen klart å snike seg inn i denne styggedommen. Det hadde jeg ALDRI forventet :ohmy:

Endret av Scarface^
Lenke til kommentar

Takk, takk. Tja, må vel gjøre det som følger med når man er kinomaskinist. Skal dit på søndag og kikke på maskinene. Er endel "kjedsommelig" arbeid og, med utrolig spennende når man først er i gang. :D

Det er frivillig arbeid, men en god mulighet til å få en fot innenfor. Får gratis medlemskap da.

 

De trenger fler kinomaskinister, btw.

Endret av flodhest
Lenke til kommentar
Takk, takk. Tja, må vel gjøre det som følger med når man er kinomaskinist. Skal  dit på søndag og kikke på maskinene. Er endel "kjedsommelig" arbeid og, med utrolig spennende når man først er i gang. :D

Det er frivillig arbeid, men en god mulighet til å få en fot innenfor. Får gratis medlemskap da.

 

De trenger fler kinomaskinister, btw.

7711310[/snapback]

Skal du bort i morgen søndag kveld? Kunne ikke du gitt et lite referat da, og si hvordan det var? ;)

Endret av eternal
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Jeg vet dette har vært oppe til diskusjon flere ganger før, men nå så jeg akkurat The Machinist. Bale er helt vanvittig beinete, hadde helt vondt av å se på ham :(

 

Filmen var forsåvidt ikke så dum. Minte meg ganske mye om Den Brysomme Mannen i stilen.

Endret av Slettet-dUuoCe48tm
Lenke til kommentar

Fra imdb trivia

 

The producers of the film claim that Christian Bale dropped from about 180 pounds in weight down to about 120 pounds in weight to make this film. They also claim that Bale actually wanted to drop down to 100 pounds, but that they would not let him go below 120 out of fear that his health could be in too much danger if he did. His diet consisted of one can of tuna and an apple per day. His 63-pound weight loss is said to be a record for any actor for a movie role. He since gained the weight back for his role in Batman Begins (2005).

 

Skal være enig han ser syk uti filmen.

Endret av GtReBra
Lenke til kommentar

Denne trenden med disse obligatoriske "dont, steal, downloading is piracy blabla" reklamene på DVDer - når begynte denne trenden?

 

Har sett meg møkk lei på dette, og har bestemt meg for å ALDRI kjøpe en DVD til som har dette pokkers irriterende tullet innlagt. Er det noen merking man kan sjekke dette på, annet enn å undersøke manuelt?

 

Synes vi burde gå sammen om å boikotte dette. Finner meg faen ikke i å bli tvangsforet med propaganda som insuinerer at jeg er et usselt tyvpakk som stjeler biler og raner gamle damer mellom slagene etter jeg har kastet vekk bøttevis med kroner bort på en jævla overpriset plate med et simpelt plastikkcover! :devil: Dette er visst takken!

 

Er det sånn de vil ha det så skal de jaggu få vite at det tar meg 30 usle sekunder å sette igang en torrent på uninett så kan de stikke de overprisede dvdene opp der sola slipper minst til og sette seg i en trang mørk kjeller og tenke gjennom om de har lyst til å spille litt på lag neste gang de slipper en utgivelse. P2P = power 2 the people.

 

eternal, som skulle slappe av med en film men nå koker av raseri. Tror jeg må ned å delje til et par pirater med balltre eller noe, for å få denne kokende aggresjonen ut av blodet. Gudene i MPAA skal vite at jeg er kapabel til det... :ermm:

Endret av eternal
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
*snip*

7722102[/snapback]

 

 

Det er jo fryden av å se en film å måtte gå igjennom den reklamen :D

 

Edit: La til sitat.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Fra imdb trivia

 

The producers of the film claim that Christian Bale dropped from about 180 pounds in weight down to about 120 pounds in weight to make this film. They also claim that Bale actually wanted to drop down to 100 pounds, but that they would not let him go below 120 out of fear that his health could be in too much danger if he did. His diet consisted of one can of tuna and an apple per day. His 63-pound weight loss is said to be a record for any actor for a movie role. He since gained the weight back for his role in Batman Begins (2005).

 

Skal være enig han ser syk uti filmen.

7721497[/snapback]

Forøvrig så er rekorden for å legge på seg til en film i Vincent D'Onofrios lomme for hans rolle i Full Metal Jacket (70 pounds)

Lenke til kommentar

Så akkurat "One Flew Over the Cuckoo's Nest" og ble litt overrasket. For det første. En helt annen type film, en jeg hadde forestilt meg. Og for det andre, ikke såå morsom, og god for at den skal ligge som nr. 12 på imdb. Syntes bare det var en helt ok film :) Grei søndagsunderholdning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...