Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Konklusjon: Animals av Pink Floyd er 70-tallets beste skive...med Meddle på andreplass!

 

 

EDIT: U2 sin legendariske Zoo TV-konsert fra Sydney 93 kommer endelig på dvd imorra. Denne har jeg og mange andre ventet på i mange år....U2 på sitt aller beste.

6883934[/snapback]

 

Morsomt at du sier det ang. U2. U2-fansen har jeg inntrykk av er delt i minst to leire, der den ene favoriserer War-perioden, mens den andre trekker frem Achtung Baby og Zooropa som kreative høydepunkt. Sjøl hører jeg til blant de siste.

Lenke til kommentar
Konklusjon: Animals av Pink Floyd er 70-tallets beste skive...med Meddle på andreplass!

 

 

EDIT: U2 sin legendariske Zoo TV-konsert fra Sydney 93 kommer endelig på dvd imorra. Denne har jeg og mange andre ventet på i mange år....U2 på sitt aller beste.

6883934[/snapback]

 

Morsomt at du sier det ang. U2. U2-fansen har jeg inntrykk av er delt i minst to leire, der den ene favoriserer War-perioden, mens den andre trekker frem Achtung Baby og Zooropa som kreative høydepunkt. Sjøl hører jeg til blant de siste.

6886113[/snapback]

 

Jeg liker begge periodene. Tidlig U2 med Boy og War er fantastisk. Og The Unforgettable Fire er fantastisk, fantastisk indie-alternative-rock...The Joshua Tree er kanskje litt oppskrytt...men stilskiftet til Achtung Baby gir jeg meg ende over, for et album. Blant mine absolutte favoriter...

Lenke til kommentar

Hey folk, dere må få hørt Bourning Savoiurs-Hundus, de har den inne hos Sound of Noise. Har kun hørt samplen og gleder meg helt vilt til jeg får tak i min egen CD. Dette er så jævlig kul musikk, minner om black sabbath men det er fortsatt langt ifra no rip-off. Veldig 70 talls vibber over helt greia.

Kommentarer til sangen er alltid gøy å få. Ta dere tid og hør, de som blir skuffa får finne et godt argument hvorfor. Heh :)

 

Bourning Savoiurs- Dark Lady

Lenke til kommentar
Hey folk, dere må få hørt Bourning Savoiurs-Hundus, de har den inne hos Sound of Noise. Har kun hørt samplen og gleder meg helt vilt til jeg får tak i min egen CD. Dette er så jævlig kul musikk, minner om black sabbath men det er fortsatt langt ifra no rip-off. Veldig 70 talls vibber over helt greia.

Kommentarer til sangen er alltid gøy å få. Ta dere tid og hør, de som blir skuffa får finne et godt argument hvorfor. Heh  :)

 

Bourning Savoiurs- Dark Lady

6898687[/snapback]

 

FANTASTISK. Har egentlig ikke råd nå, men denne skal bestilles asap.

 

lanez-nor :love:

 

Edit: Hørt den tre ganger no, og herre satan meg så jævlig fantastisk, alle sammen: LØP OG HØR!

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar
FANTASTISK. Har egentlig ikke råd nå, men denne skal bestilles asap.

 

lanez-nor :love:

 

Edit: Hørt den tre ganger no, og herre satan meg så jævlig fantastisk, alle sammen: LØP OG HØR!

6900678[/snapback]

FFS, du har ikke tenkt å overdrive litt mer? Bra låt, men det er da grenser. Klarer ikke se for meg annet enn at den her blir pisskjedelig etter et par gjennomlyttninger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...