Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Ueland-eid?

 

Nei. Ueid. Som i at du postet noe helt meningsløst og langtifra morsomt i et forsøk på å skrape til deg en tråd i Gullkorn-delen av forumet.

 

Da går jeg i hi.

 

Vil gjerne bare gi dere alle et digert go fuck yourself!, før jeg forsvinner. Håper dere blir overkjørt av en buss hele gjengen!

Snus er ut! Røyk er kult! Skolen er noe dritt! Blablabla

 

/nuzz

6840508[/snapback]

 

Prisen for dagens tåpeligste innlegg går nok til deg. Forresten er røyk veldig behagelig, og jeg klarer dessverre ikke pule meg selv. God natt. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Yes, Go for teh stænging of teh So5 ftw!

6840431[/snapback]

Fordi henger her? Jeg skjønner ikke helt hvorfor du mener dette...

6840476[/snapback]

Fint du har vokst opp å blitt en skikkelig gutt :thumbup:

6840500[/snapback]

Hæ? Hva pokker? Hva har det med noe å gjøre? .... Hæ!?

 

 

Og om du mente det på den måten: Jeg gidder ikke skli inn i latex-drakten for deg.

6840521[/snapback]

Faen.

Lenke til kommentar

Ueland-eid?

 

Nei. Ueid. Som i at du postet noe helt meningsløst og langtifra morsomt i et forsøk på å skrape til deg en tråd i Gullkorn-delen av forumet.

 

Da går jeg i hi.

 

Vil gjerne bare gi dere alle et digert go fuck yourself!, før jeg forsvinner. Håper dere blir overkjørt av en buss hele gjengen!

Snus er ut! Røyk er kult! Skolen er noe dritt! Blablabla

 

/nuzz

6840508[/snapback]

 

Prisen for dagens tåpeligste innlegg går nok til deg. Forresten er røyk veldig behagelig, og jeg klarer dessverre ikke pule meg selv. God natt. :)

6840529[/snapback]

 

 

Slått av tiidus. Trodde det var en kald dag i helvette før det skjedde. Har ikke behov for en quote i gullkorn tråden, har jo dere som ler av meg anyways <3

Lenke til kommentar
har jo dere som ler av meg anyways <3

6840544[/snapback]

Ja.. Men hvor er de andre?

 

(Ja, jeg innser at den var dårlig.)

6840569[/snapback]

 

Tilbake å endre ja? :p

 

Jarmo: Det er SO, hva forventer du? 90% av postene inneholder pur bs av det første vi svette nerder klarer å trøkke ut av tastaturet, når vi ikke har guts'a til å si det med talerøret.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...