Gå til innhold

spørreundersøkelse om netthandel

ANONYMOUS404

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har svart, og eit par kommentarar:

- «Inntekt uten skatt»? Ein snakkar som regel om inntekt før og etter skatt. Har anteke at du meinte etter skatt, men det er kanskje mest naturleg å spørja anten etter årslønn før skatt, eller netto utbetalt per månad etter skatt. Det er få som har årslønna si etter skatt i hovudet.

- Nokre spørsmål virker leiande til fordel for netthandel vs. Andre butikkar.

- Syns siste bolk var litt merkeleg (skulle tru det handla om noko lang meir tabu). Det burde vera eit alternativ for «ikkje relevant» der òg, sidan ikkje alle har barn, søsken, foreldrar i live, etc.

Elles er det ein av dei meir gjennomtenkte undersøkingane eg har sett her inne.

Lenke til kommentar

Har svart, og eit par kommentarar:

- «Inntekt uten skatt»? Ein snakkar som regel om inntekt før og etter skatt. Har anteke at du meinte etter skatt, men det er kanskje mest naturleg å spørja anten etter årslønn før skatt, eller netto utbetalt per månad etter skatt. Det er få som har årslønna si etter skatt i hovudet.

- Nokre spørsmål virker leiande til fordel for netthandel vs. Andre butikkar.

- Syns siste bolk var litt merkeleg (skulle tru det handla om noko lang meir tabu). Det burde vera eit alternativ for «ikkje relevant» der òg, sidan ikkje alle har barn, søsken, foreldrar i live, etc.

Elles er det ein av dei meir gjennomtenkte undersøkingane eg har sett her inne.

Takk for svar! :-) 

Gjort endringer nå. Siste bolk handler om hvordan man påvirkes av meninger fra den subjektive form.

Hva mener du med punkt 2?

Lenke til kommentar

Anbefaler også at noen av spørsmålene bør ha "ønsker ikke å svare".
Arbeidssituasjon burde også ha flere som : sykmeldt / uføretrygdet / arbeidsavklaringspenger 

Det første spørsmålet om hvorfor man handler på Internett har egentlig mangel på gode svar , eksempel :

Jeg handler på Internett for å kjøpe varer som er billigere enn i vanlig butikk.
Jeg handler på Internett for å kjøpe varer på en anonym måte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...