XtaZ Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 (endret) Cuphead release i dag! Hvem er hyped?!! Moderatormelding Denne tråden er splittet ut fra Xbox One-kafeen. Noen innlegg kan derfor kommentere saker som ikke er blitt flyttet over. Endret 30. september 2017 av Camrot Mod-melding lagt til Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 Baff, har hørt det skal være så brutalt vanskelig, og slikt orker jeg rett og slett ikke 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 Så en video av det tidligere i dag, visuelt fantastisk, bossene så dritkule ut, plattformingen så skikkelig kjedelig ut. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Kort lunte og utolmodig er vel heller en mer passende beskrivelse Det å stange hodet i veggen om og om igjen i spill er jeg rett og slett ferdig med, og gidder sjelden å ta meg tid til lengre 1 Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Cuphead ser kult ut, da jeg liker grafikken, men som Mala her så tipper jeg at det blir for vanskelig og da blir jeg litt sinna. Husker når jeg skulle teste Volgar the viking som man fikk gratis på games with gold. Fy faen så forbanna jeg ble på det spillet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Førsteinntrykket er at det er et kult spill. Grafikken er herlig, og musikken fengende, men fuck "Mausoleum I". Etter gjentatte forsøk på å komme meg gjennom og dø "like før", skrudde jeg av for å finne på noe annet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Vakker grafikk, idiotvanskelig gameplay, alt for lange bossfights. Stryk fra meg. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Ser moro ut! For dei som har spelt Wings of Wi, korleis er vanskelegheitsgrada samanlikna med det? Eg likar utfordringar! Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 30. september 2017 Forfatter Del Skrevet 30. september 2017 What I thought I was buying: 1930s family cartoon fun time!What I actually bought: F*cking Dark Souls 4 Top rated kommentar på Steam 1 Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 30. september 2017 Forfatter Del Skrevet 30. september 2017 Ble sittende med Divinity OS 2 igjen i går så kjøpte det ikke før nå. Spent på å se om det er så bra og vanskelig som alle sier Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 30. september 2017 Forfatter Del Skrevet 30. september 2017 Ga det ca en time og nei, det var ikke spesielt morsomt Stilige animasjoner og bosser men det ga ikke mersmak å fortsette. Blir Steam refund. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Akkurat som med Ni-No Kuni er det dessverre veldig lett å bli blendet av grafikken. Den er jo helt nydelig. Men selve gameplayet ser heller tvilsomt ut. Vi snakker jo nesten utelukkende bosser på rekke og rad, uten noe spesielt bra variasjon. Morsomt i co-op, men ikke noe jeg gidder spille i lengden. Bossene er heller ikke så vanskelige som mange vil ha det til. De følger stort sett et bestemt mønster, så lærer man det er det enkle nok (i teorien) å unngå. Men som med NNK tviler jeg på at det hadde vært hypet så mye hvis det hadde "vanlig" grafikk, og gameplayet er vel det viktigste? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 (endret) Førsteinntrykket er at det er et kult spill. Grafikken er herlig, og musikken fengende, men fuck "Mausoleum I". Etter gjentatte forsøk på å komme meg gjennom og dø "like før", skrudde jeg av for å finne på noe annet. Klarte den på første forsøk :-p Syns spillet er awesome. Spiller med elite kontrolleren med den spesielle dpaden der. Fungerer kjempebra! Digger spillet så langt. Vanskelighetsgraden er på nivå med platformspill fra NES/SNES eraen. Endret 1. oktober 2017 av CaZpeR Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Veldig bra spill! Merkelig å se folk sutre over høy vanskelighetsgrad. Ja det er vanskelig, men hadde det ikke vært det hadde jo spillet vært kjempekjedelig. Å bli utfordret er selve grunnprinsippet i spill. Se en film eller les en bok i stedet om dataspill ikke er noe for dere. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Å bli underholdt er vel derfor de fleste spiller spill. Hva som underholder er jo svært subjektivt. For en tullete kommentar. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Førsteinntrykket er at det er et kult spill. Grafikken er herlig, og musikken fengende, men fuck "Mausoleum I". Etter gjentatte forsøk på å komme meg gjennom og dø "like før", skrudde jeg av for å finne på noe annet. Klarte den på første forsøk :-p Syns spillet er awesome. Spiller med elite kontrolleren med den spesielle dpaden der. Fungerer kjempebra! Digger spillet så langt. Vanskelighetsgraden er på nivå med platformspill fra NES/SNES eraen. Kanskje det er det jeg burde prøve. Jeg spiller med tastatur. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Førsteinntrykket er at det er et kult spill. Grafikken er herlig, og musikken fengende, men fuck "Mausoleum I". Etter gjentatte forsøk på å komme meg gjennom og dø "like før", skrudde jeg av for å finne på noe annet. Klarte den på første forsøk :-p Syns spillet er awesome. Spiller med elite kontrolleren med den spesielle dpaden der. Fungerer kjempebra! Digger spillet så langt. Vanskelighetsgraden er på nivå med platformspill fra NES/SNES eraen. Kanskje det er det jeg burde prøve. Jeg spiller med tastatur. Verdt å gi det et forsøk. Syns spillet så langt er kjempebra! De har virkelig nailet den grafiske stilen + musikken + lyden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå