Gå til innhold

Inntrykk fra Cuphead


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akkurat som med Ni-No Kuni er det dessverre veldig lett å bli blendet av grafikken. Den er jo helt nydelig. Men selve gameplayet ser heller tvilsomt ut. Vi snakker jo nesten utelukkende bosser på rekke og rad, uten noe spesielt bra variasjon. Morsomt i co-op, men ikke noe jeg gidder spille i lengden. Bossene er heller ikke så vanskelige som mange vil ha det til. De følger stort sett et bestemt mønster, så lærer man det er det enkle nok (i teorien) å unngå. Men som med NNK tviler jeg på at det hadde vært hypet så mye hvis det hadde "vanlig" grafikk, og gameplayet er vel det viktigste?

Lenke til kommentar

Førsteinntrykket er at det er et kult spill. Grafikken er herlig, og musikken fengende, men fuck "Mausoleum I". Etter gjentatte forsøk på å komme meg gjennom og dø "like før", skrudde jeg av for å finne på noe annet. :p

Klarte den på første forsøk :-p

 

Syns spillet er awesome. Spiller med elite kontrolleren med den spesielle dpaden der. Fungerer kjempebra! Digger spillet så langt. Vanskelighetsgraden er på nivå med platformspill fra NES/SNES eraen.

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

 

Førsteinntrykket er at det er et kult spill. Grafikken er herlig, og musikken fengende, men fuck "Mausoleum I". Etter gjentatte forsøk på å komme meg gjennom og dø "like før", skrudde jeg av for å finne på noe annet. :p

Klarte den på første forsøk :-p

 

Syns spillet er awesome. Spiller med elite kontrolleren med den spesielle dpaden der. Fungerer kjempebra! Digger spillet så langt. Vanskelighetsgraden er på nivå med platformspill fra NES/SNES eraen.

 

Kanskje det er det jeg burde prøve. Jeg spiller med tastatur. :p

Lenke til kommentar

 

 

Førsteinntrykket er at det er et kult spill. Grafikken er herlig, og musikken fengende, men fuck "Mausoleum I". Etter gjentatte forsøk på å komme meg gjennom og dø "like før", skrudde jeg av for å finne på noe annet. :p

Klarte den på første forsøk :-p

 

Syns spillet er awesome. Spiller med elite kontrolleren med den spesielle dpaden der. Fungerer kjempebra! Digger spillet så langt. Vanskelighetsgraden er på nivå med platformspill fra NES/SNES eraen.

 

Kanskje det er det jeg burde prøve. Jeg spiller med tastatur. :p

 

 

Verdt å gi det et forsøk. Syns spillet så langt er kjempebra! De har virkelig nailet den grafiske stilen + musikken + lyden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...