Gå til innhold

Medlemmer flykter fra MDG


Anbefalte innlegg

 

 

 

I likhet med MDG har Venstre også vist seg å ha en "høl i hue" politikk  :p Venstre er MDG Light.

 

Det eneste Venstre og MDG deler er å ha miljø i spissen. Venstre er et temmelig blått parti, mens MDG har en tendens til å ta blodrøde tak for å fremme miljø.

 

Med Venstre sin "La alle Muslimer komme til oss" holdning så er er Venstre så blodrøde som de kan få ha blitt.

 

Ah innvandring igjen. Sure thing...

 

 

Nei, nå må du gi deg. BLÅTT? De har jo ikke gjort annet enn å sabotere for FrP i regjering. Klimaavgifter har blitt fanesak nummer én for dem, mye viktigere enn skattekutt, økonomisk vekst og personlig frihet, som kjennetegner blå politikk. 

 

 

Jeg foreslår du faktisk leser partiprogrammet til Venstre og MDG før du uttaler deg.

 

 

Jeg ser på politikken de fører i praksis. Partiprogrammet er bare ord, og som vi vet er ikke politikernes ord til å stole på. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-245639

 

 

 

I likhet med MDG har Venstre også vist seg å ha en "høl i hue" politikk  :p Venstre er MDG Light.

 

Det eneste Venstre og MDG deler er å ha miljø i spissen. Venstre er et temmelig blått parti, mens MDG har en tendens til å ta blodrøde tak for å fremme miljø.

 

Med Venstre sin "La alle Muslimer komme til oss" holdning så er er Venstre så blodrøde som de kan få ha blitt.

 

Ah innvandring igjen. Sure thing...

 

 

Nei, nå må du gi deg. BLÅTT? De har jo ikke gjort annet enn å sabotere for FrP i regjering. Klimaavgifter har blitt fanesak nummer én for dem, mye viktigere enn skattekutt, økonomisk vekst og personlig frihet, som kjennetegner blå politikk. 

 

 

Jeg foreslår du faktisk leser partiprogrammet til Venstre og MDG før du uttaler deg.

 

Det er aldri hva folk, eller partier, sier som betyr noe. Det er hva de faktisk gjør. Venstre har plassert seg langt ute i det blodrøde landskapet.

Lenke til kommentar

 

 

¨Jeg vet ikke om det er blått, men det burde være det. Arveavgift er en av de beste skattene.

 

AtW

 

 

Hahahaha

 

Tipper at du ikke står i fare for å arve mye ;)

 

 

Om du tror Venstre er ett parti på venstresiden av politikken i Norge i 2016 fordi at de heter "venstre", så må du løpe og lese deg opp før du fortsetter noen politisk debatt :D 

 

Selv om en og annen FRP`er sikkert mener at Venstre er sosialister på grunn av at de viser solidaritet for miljø og mennesker og med det stikker kjepper i hjula for mørkeblå kynister, burde kanskje både du og jeg klare å avsløre som tull?

Lenke til kommentar

 

 

¨Jeg vet ikke om det er blått, men det burde være det. Arveavgift er en av de beste skattene.

 

AtW

 

 

Hahahaha

 

Tipper at du ikke står i fare for å arve mye ;)

 

 

Siden du synes ting som skatt på arbeid er bedre, så står vel du, etter samme logikk, ikke i fare for å arbeide noe særlig?

 

AtW

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Folket beveger seg stadig lengre mot høyre fordi politikerne våre feiler i oppdraget sitt - som først og fremst er å sørge for nordmenns ve og vel. Ikke hele verden.

 

Indeed, Gerhardsen/Håkon Lie moderate velgere og ettparti stat konsensusen dør ut med de eldre generasjonene og de yngre generasjonene som er på høyre siden ser ikke på kompromiss i et statlig redskapsbyråkrati som noe mutual beneficial for fred og stabilitet når det i praksis er å overgi seg alle prinsipper.

 

For godt og ondt er denne polariseringen tilbake i Europa, skal bli interessant å se hvor dette ender. I USA med demokratene har nå gått ut og forsvarer tortur og kidnapping av antatt politisk motstandere så har vi Norge fortsatt litt å gå på. Men vil minne på at bare i Sverige søta bror så har sosialistene allerede begynt med home invasion av politiske motstandere bare noen når siden. MDG hadde i alle fall integriteten til å innrømme at hvis en skal sette klima og miljø først så er det negative economic Growth, det finns ikke noe unicorn fart kompromiss som NHO nettopp kom ut med som vil lede til både economic Growth og stoppe klima endringene, det er hele bare corporate collusion for miljø retorikk. Og for den grunnen er det trist å miste MDG selv om jeg uenig i alt de er.

Endret av Gunman1986
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+2534

Hva tror dere er grunnen til at MDG mister så mange medlemmer om dagen? Har folk omsider forstått at partiet er "høl i hue"? :p I så fall, hvorfor tok det så lang tid? Sjekker ikke folk hva partiet står for før de melder seg inn?

 

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/miljoepartiet-de-groenne/medlemsflukt-fra-miljoepartiet/a/23887797/

Grunnen er enkel: de fører en helt sinnsyk politikk som ikke har noen innvirkning på miljøet? :)

 

EDIT: Uansett den beste nyheten jeg har lest på lenge, måtte de krype tilbake der de kom fra.

Endret av Slettet+2534
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+2534

Om du tror Venstre er ett parti på venstresiden av politikken i Norge i 2016 fordi at de heter "venstre", så må du løpe og lese deg opp før du fortsetter noen politisk debatt :D

 

Selv om en og annen FRP`er sikkert mener at Venstre er sosialister på grunn av at de viser solidaritet for miljø og mennesker og med det stikker kjepper i hjula for mørkeblå kynister, burde kanskje både du og jeg klare å avsløre som tull?

 

Er det denne solidariteten du mener?

Lenke til kommentar

 

Om du tror Venstre er ett parti på venstresiden av politikken i Norge i 2016 fordi at de heter "venstre", så må du løpe og lese deg opp før du fortsetter noen politisk debatt :D

 

Selv om en og annen FRP`er sikkert mener at Venstre er sosialister på grunn av at de viser solidaritet for miljø og mennesker og med det stikker kjepper i hjula for mørkeblå kynister, burde kanskje både du og jeg klare å avsløre som tull?

 

Er det denne solidariteten du mener?

 

 

Ute å sykler litt igjen nå mr kvasi liberalisti? Kan du ikke bare ta av deg den fåredrakta og vise ditt sanne jeg, nemlig ern klimafornektende mørkeblå kyniker som går i mot alt av sosiale tiltak som foreldregenerasjonen kjempet på plass for folket så vi ikke skulle bli rævkjørt av sånne dresskofferter som deg? Det er lov å bruke hue litt og ikke bare meie på av ideologiske grunner uten hold i virkeligheten vettu, umodent og totalt uansvarlig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+2534

Ute å sykler litt igjen nå mr kvasi liberalisti? Kan du ikke bare ta av deg den fåredrakta og vise ditt sanne jeg, nemlig ern klimafornektende mørkeblå kyniker som går i mot alt av sosiale tiltak som foreldregenerasjonen kjempet på plass for folket så vi ikke skulle bli rævkjørt av sånne dresskofferter som deg? Det er lov å bruke hue litt og ikke bare meie på av ideologiske grunner uten hold i virkeligheten vettu, umodent og totalt uansvarlig.

Wow, her var det mange voksne og modne argumenter:

  • "Ta av deg fåredrakta".
  • "Mørkeblå kyniker".
  • "Rævkjørt...".
  • "Bruke hue".

Klarer du virkelig ikke å komme med noe bedre?  :D Blir du kanskje litt sinna når innleggene dine blir plukket fra hverandre?   :tease:

 

EDIT: Her er forresten enda en sak fra "sosialismens høyborg": Sult og avmakt i Venezuela. Utrolig at det fortsatt finnes mennesker som støtter opp om denne steinalderideologien kalt sosialismen.

 

EDIT 2: Lurer på om innbyggerne i Venezuela er særlig opptatt av miljø. De har vel egentlig nok med å oppdrive litt mat.

Endret av Slettet+2534
Lenke til kommentar

 

Ute å sykler litt igjen nå mr kvasi liberalisti? Kan du ikke bare ta av deg den fåredrakta og vise ditt sanne jeg, nemlig ern klimafornektende mørkeblå kyniker som går i mot alt av sosiale tiltak som foreldregenerasjonen kjempet på plass for folket så vi ikke skulle bli rævkjørt av sånne dresskofferter som deg? Det er lov å bruke hue litt og ikke bare meie på av ideologiske grunner uten hold i virkeligheten vettu, umodent og totalt uansvarlig.

Wow, her var det mange voksne og modne argumenter:

  • "Ta av deg fåredrakta".
  • "Mørkeblå kyniker".
  • "Rævkjørt...".
  • "Bruke hue".

Klarer du virkelig ikke å komme med noe bedre?  :D Blir du kanskje litt sinna når innleggene dine blir plukket fra hverandre?   :tease:

 

EDIT: Her er forresten enda en sak fra "sosialismens høyborg": Sult og avmakt i Venezuela. Utrolig at det fortsatt finnes mennesker som støtter opp om denne steinalderideologien kalt sosialismen.

 

EDIT 2: Lurer på om innbyggerne i Venezuela er særlig opptatt av miljø. De har vel egentlig nok med å oppdrive litt mat.

 

 

Opp med sult og avmakt i Venezuela i en debatt som omhandler norsk politikk og miljøpartiet. Akkurat så virkelighetsfjernt er dette.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+2534

Opp med sult og avmakt i Venezuela i en debatt som omhandler norsk politikk og miljøpartiet. Akkurat så virkelighetsfjernt er dette.

Aha så når du ikke har flere argumenter å komme med, DA trekker du "diskusjonen handler ikke om dette" kortet. Pricless. :D

Lenke til kommentar

 

Opp med sult og avmakt i Venezuela i en debatt som omhandler norsk politikk og miljøpartiet. Akkurat så virkelighetsfjernt er dette.

Aha så når du ikke har flere argumenter å komme med, DA trekker du "diskusjonen handler ikke om dette" kortet. Pricless. :D

 

 

Nuvel, ingen ved sine fulle fem mener det går en logisk linje mellom MDG og Venezuele/Chavez... Du høres ut som en klassisk mørkeblå konspiratør hvorav man nå om dagen er kommunist om man ikke vil være med å smake på den nye lite smakfulle populist-vinen som tømmes ned i ignorante gap, gurglende i retning Clinate Hoax.

 

Gjør deg selv en tjeneste og begynn å ta MDG alvorlig allerede nå, noe du og alle andre dessverre blir pent nødt til om kort tid uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...