bendikkarlsen Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Den booter til black screen og skrur seg av automatisk. Har prøvd å remove batteriet men det funker ikke. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Den booter til black screen og skrur seg av automatisk. Har prøvd å remove batteriet men det funker ikke. Er sikkert lurt å si hva du faktisk endret i BIOS... Lenke til kommentar
bendikkarlsen Skrevet 27. november 2016 Forfatter Del Skrevet 27. november 2016 Memory ratio, qlck ellerno fra disabled til enabled og noe annet på memory. Lenke til kommentar
bendikkarlsen Skrevet 27. november 2016 Forfatter Del Skrevet 27. november 2016 Hvordan resetter biosen til sånn den var før jeg gjorde endringer? Lenke til kommentar
bendikkarlsen Skrevet 27. november 2016 Forfatter Del Skrevet 27. november 2016 Hvor ligger cmos batteriet? Lenke til kommentar
bendikkarlsen Skrevet 27. november 2016 Forfatter Del Skrevet 27. november 2016 Jeg har en multicom. Ser ikke noe som ligner på ett cmos batteri utifra hvordan de ser ut på bilder. Lenke til kommentar
bendikkarlsen Skrevet 27. november 2016 Forfatter Del Skrevet 27. november 2016 Slik ser det ut under. Lenke til kommentar
bendikkarlsen Skrevet 27. november 2016 Forfatter Del Skrevet 27. november 2016 Mulighet for at det ikke er noe cmos batteri? Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Det er jo en mulighet for at btteriet er på andre siden av hovedkortet, altså under tastaturet. Lenke til kommentar
bendikkarlsen Skrevet 27. november 2016 Forfatter Del Skrevet 27. november 2016 Har allerede funnet batteriet tatt det ut og inn. Problemet nå er at flappene som skal kobles tilbake er veldig vanskelige å sette inn. Får ikke plass til hånden min imellom. Vurderer bare å få noen andre til å gjøre det eller sende den tilbake til multicom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå