gluttonic Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 Hei jeg leter etter en grunder og investorer til ett spennende og innovativt konsept. Konseptet har hatt suksess i utlandet i 5 år og det er kun ett spørsmål om tid før det startes opp i Norge. Det blir den nye normen innenfor den aktuelle bransjen etter min mening. Min rolle blir passiv investor og jeg skal ikke ha noen innvirkning på selskapet utover den stemmeretten min aksjepost gir meg. Har gjort to investeringer før og begge har vært vellykkede. Send meg en email([email protected]) for mer info. mvh glut Lenke til kommentar
Haakon1 Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Kan du fortelle hva det dreier seg om? Er det teknologi og/eller rettet mot internett? Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Hvis investeringene dine var så vellykkede, hvorfor vil du da ha en annen investor som stikker av med mesteparten av profitten? Lenke til kommentar
gluttonic Skrevet 16. november 2016 Forfatter Del Skrevet 16. november 2016 Hvis investeringene dine var så vellykkede, hvorfor vil du da ha en annen investor som stikker av med mesteparten av profitten? Fordi investeringene mine ikke har blitt realisert enda og det kan ta meget lang tid..nå har jeg spart opp litt egenkapital som jeg ønsker og investere igjen Lenke til kommentar
gluttonic Skrevet 16. november 2016 Forfatter Del Skrevet 16. november 2016 Kan du fortelle hva det dreier seg om? Er det teknologi og/eller rettet mot internett? Det dreier seg om en tjeneste og innebærer tre deler..en nettside..lokale og en tredjepartstjeneste..mer sier jeg ikke Lenke til kommentar
Baardson Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Det er vanskelig for ikke å si umulig å få noen med på invest hvis en ikke får vite hva det dreier seg om. Lenke til kommentar
tven Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Er du desperat eller TS? Du har postet dette før og fått mye kritikk: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1746000 Hvorfor lage ny tråd om det samme? Lenke til kommentar
Haakon1 Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Du kan sende meg en PM når du har satt opp nettsiden. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Er du desperat eller TS? Du har postet dette før og fått mye kritikk: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1746000 Hvorfor lage ny tråd om det samme? Sikkert fordi tråden du linker til er stengt. Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Moderatormelding TS har fått lage ny tråd fordi den forrige degenererte. Vi ønsker at denne tråden ikke skal gjøre det. Lenke til kommentar
gluttonic Skrevet 17. november 2016 Forfatter Del Skrevet 17. november 2016 (endret) Takk krikkert..jeg skal holde dette konstruktivt. Ok folkens her er det bare å smi mens jernet er varmt. Det kommer til å bli kaldt ganske fort. Har allerede snakket med en student fra handelshøyskolen som kan bli supergrunderen jeg leter etter og to investorer. Til sammen snakker vi om 130k kapital samlet allerede og det er bare begynnelsen. Nøler du her kan du gå glipp av en gyllen investeringsmulighet. Etter vi har samlet opp den kapitalen som er nødvendig for å kunne låne resterende lukkes investeringsrunden. mvh glut Endret 17. november 2016 av gluttonic Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Du må neste komme med litt mer informasjon om hva det gjelder for at en skal vurdere om det er noe å støtte oppunder. De fleste gjør gjerne grundige undersøkelser rundt ting før de gjør en investering i litt størrelse, ikke baserer seg på at en fremmed sier at de blir rik! I tillegg har du vel fisket etter penger til det samme her inne 2-3 ganger tidligere og på andre forum? Så at det går så kjapt å få pengene som du sier tror jeg ikke helt på. Var det så sikkert gevinst som du påstår, og du har alt tjent mye penger på det ref tidligere innlegg, så hadde du vel lett fått med venner og familie på dette da du kan dokumentere inntekt til dem på en enkel måte. Men fint om du kan komme med relevant informasjon rundt dette så en kan ta en avgjørelse når en vet hva det gjelder. Lenke til kommentar
gluttonic Skrevet 21. november 2016 Forfatter Del Skrevet 21. november 2016 Du må neste komme med litt mer informasjon om hva det gjelder for at en skal vurdere om det er noe å støtte oppunder. De fleste gjør gjerne grundige undersøkelser rundt ting før de gjør en investering i litt størrelse, ikke baserer seg på at en fremmed sier at de blir rik! I tillegg har du vel fisket etter penger til det samme her inne 2-3 ganger tidligere og på andre forum? Så at det går så kjapt å få pengene som du sier tror jeg ikke helt på. Var det så sikkert gevinst som du påstår, og du har alt tjent mye penger på det ref tidligere innlegg, så hadde du vel lett fått med venner og familie på dette da du kan dokumentere inntekt til dem på en enkel måte. Men fint om du kan komme med relevant informasjon rundt dette så en kan ta en avgjørelse når en vet hva det gjelder. Jeg kommer ikke til å avsløre konseptet på ett offentlig forum. Som jeg sa i tråden send meg email for mer informasjon. Da kan vi gjøre en skriftlig konfidensialitetsavtale i forkant av informasjonen. Selvfølgelig burde man gjøre due dilligence før man gjør en investering. Jeg ber ikke om at folk blindt skal kaste penger grunderen sin vei. Jeg gir alle interessenter info om konseptet så kan de gjøre en grundig vurdering før de melder videre interesse. Selv etter det skal ikke ett rødt øre hentes før grunderen har lagt frem forretningsplan/budsjett for de potensielle aksjonærene og sikret en intensjonsavtale med en bank som sier at hvis vi får inn den og den kapitalinvesteringen så vil øvrig finansiering være i orden. Dette er grunderens oppgave i første omgang og jeg forventer at en god grunder klarer dette. Videre har jeg fisket etter penger(for en annen grunder) en gang før på dette forumet og en gang på 2 andre forum. Det er vanskelig å samle kapital og jeg blir ikke tatt seriøst av de fleste, men vær så snill. Dette er en gullgruve og hvis ikke vi gjør det så kommer noen andre til å bli rike det er jeg helt sikker på. Når det gjelder mine tidligere investeringer er ikke disse blitt realisert enda, men en gang i fremtiden kan de gi gevinst basert på historikken til prosjektene. Når det er sagt kan man aldri være helt sikker når det gjelder investeringer, men det ser bra ut så langt. Uansett har jeg ingen avkastning å dokumentere enda. Til slutt så har jeg ingen venner med kapital å investere og familien min velger heller fondsparing istedetfor ett risikoprosjekt og det kan de ikke lastes for. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Du får ta kontakt med disse folka. http://www.bt.no/nyheter/okonomi/Henrik-Lie-Nielsen-starter-milliard-satsing-i-Bergen-326449b.html Anonymous poster hash: 574b7...65c Lenke til kommentar
kremt Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Du høres ut som en scammer, håper alle holder seg unna. Lenke til kommentar
guest_anon Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 investorsøk på et forum gjøres kun hvis faktiske investorer har avslått det hele som en idiotisk ide... tipper ts er ute etter raske penger og slå prosjektet dødt... 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Moderatormelding TS har fått lage ny tråd fordi den forrige degenererte. Vi ønsker at denne tråden ikke skal gjøre det. Virker som om det har skjedd nå, desverre for TS, men det er vel ikke akkurat så mye mer fornuftig å få ut her da TS ikke kommer med relevant info for å ta et veloverveid valg. Men fint om du kan komme med relevant informasjon rundt dette så en kan ta en avgjørelse når en vet hva det gjelder. Det er vanskelig å samle kapital og jeg blir ikke tatt seriøst av de fleste, men vær så snill. Dette er en gullgruve Å ordlegge seg med "gullgruve" er et dårlig tegn. "En investeringsmulighet med potensiale" hadde vært et bedre ordvalg Lykke til TS! Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 ah "the idea guy".. Lenke til kommentar
gluttonic Skrevet 23. november 2016 Forfatter Del Skrevet 23. november 2016 (endret) enig i at gullgruve blir for donald duck..takk for linken anonym diskusjon..det virker som noen av dere misforstår dette helt..jeg er ikke ute etter en krone..det er IKKE jeg som skal starte bedriften.det burde ringe en bjelle allerede i trådtittelen..GRUNDER/investor søkes..jeg leter etter noen å investere i med andre ord..helt greit at dere er kritiske, men forhold dere til faktum..takk Når det er sagt ja jeg leter etter investorer her..hva er alternativet? en annonse i dagens næringsliv til flere tusen? er det noen andre fora hvor man kan finne grundere/investorer..sign me up asap Endret 23. november 2016 av gluttonic Lenke til kommentar
Haakon1 Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Når det er sagt ja jeg leter etter investorer her..hva er alternativet? en annonse i dagens næringsliv til flere tusen? er det noen andre fora hvor man kan finne grundere/investorer..sign me up asap Du kan prøve å poste et innlegg på Facebook-siden til Gründerklubben. Ellers kan du sende en snapchat-melding til Simen Vatne, han er jo gründer og sikkert interessert i å høre mer om idéen din. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå