Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes det bare er fett at Shaqiri går til Stoke. Å se andre lag enn topplagene bli sterkere og sterkere for hvert år er bare positivt for Premier League. I fremtiden håper jeg at det blir vanlig for verdensklassespillere* som Shaqiri å gå til hvilken som helst Premier League-klubb. Å vinne Premier League er, etter min mening, fortsatt for lett for toppklubbene (men selvsagt mye vanskeligere enn La Liga og Bundesliga), så å se en økning i kvalitet i lagene under de typiske topplagene er ikke noe annet enn positivt for Premier League. Og hvem vet, kanskje det blir flere lag som kjemper om Champions League-plassene om noen få år? Det hadde gjort Premier League til verdens mest spennende liga, om den ikke allerede er det.

 

Derfor synes jeg det er litt kjipt at folk er så overrasket og skuffet over at Shaqiri går til "drittklubben Stoke". Hvorfor en liga ha to-tre topplag, mens resten av ligaen være drittlag? Det samme gjelder med spillere som gjør det bra i en klubb midt på tabellen, og etterpå reise til en annen og "bedre" klubb høyere på tabellen eller til en annen liga. Hvorfor ikke bare bli i klubben som har gjort deg god, og la klubben vokse med deg? Jeg skjønner spillere som er sulten etter troféer osv, men jeg synes det er synd at litt mindre klubber mer eller mindre er dømt til å miste en spiller som viser seg å være litt bedre enn gjennomsnittet.

 

*)

Uttrykket "verdensklassespiller" er høyst subjektivt, og jeg mener Shaqiri faller inn under den beskrivelsen, selv om kanskje ikke andre mener det. Men han har i hvert fall imponert meg  :)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

De er idioter som støtter laget sitt i tynt og tykt. Dessverre er de ikke slik som Arsenal fansen, en fanskare som tar vare på tradisjoner, ikke bedriver krisemaksimering og virkelig støtter manageren uansett hva han gjør.

 

Nei, fansen fra Stoke er virkelig noen idioter.

Lenke til kommentar

De er idioter som støtter laget sitt i tynt og tykt. Dessverre er de ikke slik som Arsenal fansen, en fanskare som tar vare på tradisjoner, ikke bedriver krisemaksimering og virkelig støtter manageren uansett hva han gjør.

 

Nei, fansen fra Stoke er virkelig noen idioter.

Ok very funny, so funny man.

 

Gå på et Stoke forum å se hva de skriver om - det er bare hat til andre spillere, henrettelse av spillere, osv. 

 

Fansen buer fortsatt på Ramsey - hva faen liksom? Det var en av spillere deres som nesten ødela hele hans karrière.

 

De har en manager som ikke går ut i media å ber fansen om roe seg ned.

 

Det er grunn for at mange spillere hater å møte Stoke - de vet jo ikke om de kommer der i fra; litt skadet, meget skadet eller på båre..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

En ting er at, helt siden neandertaleren shawcross kvestet ramsey har Stokesupporterne kontinuerlig buet på ramsey hver gang vi har spilt mot de. Fuck han for at han knakk begge bena i leggen tvers av liksom.. Hvis ikke det er patetisk oppførsel fra de så vet faen ikke jeg.

Haha, det var jeg faktisk ikke klar over !  :tease:

 

http://metro.co.uk/2014/02/24/stoke-city-fans-are-an-embarrassment-to-football-for-targeting-arsenals-aaron-ramsey-4315698/

Lenke til kommentar

Mitt inntrykk er noe helt annet. Mine opplevelser på Britannia og i Stoke-on-Trent vitner om et traust folk som står for klubben sin på godt og vondt. Hatske Arsenal-supportere overser jeg i denne diskusjonen, til tross for at jeg er enig i at Ramsey-situasjonen er patetisk oppførsel. Det gjør det likevel ikke riktig å kalle hele fanskaren for fæle.

 

Dessuten digger jeg at de tar en 9.plass som en seier. Den klubben er mye mer fornuftig og riktig ambisjonsarbeidende enn f.eks mitt Hull.

Jeg gleder meg til å se Shaqiri for Stoke!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...