Gå til innhold

Nok et angrep fra "fredens religion"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

Da gleder jeg meg til å se videre hva slags unnskyldninger som kommer i favør "fredens religion".

 

Ingen som unnskylder islamistene, aller minst jeg. Men nå var spørsmålet om det var noen fare for terror fra andre enn muslimer, her i Norge. Og det er det.

Hva mener du her Geir? De fleste muslimer i Norge er fredelige vanlige mennesker. De begynner ikke plutselig og drepe folk rundt seg.

 

Nei, de gjør ikke det. Hva lurer du på?

 

Geir :)

 

Jeg ser nå Geir at jeg leste feil. Trodde du skrev at terror kunne komme fra andre muslimer, en de radikale. For er det en gruppe som nå som lider mest, så er det de moderate muslimene som lever fredelig blant oss.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Stakkars de fredelige vanlige muslimer nå. Ikke greit å være dem nå altså :(

 

Den siste politimannen som ble drept av de to brødrene var muslim

Lenke til kommentar

 

Tviler på det er veldig mange som støtter ABB's fryktelige handliger. I så fall bør de inn til legesjekk.

Hans syn på muslimsk innvandring derimot er det nok en god del fler som har, uten at de gjør noe mer ut av det enn å diskutere det, slik normale folk gjør.

 

Se deg selv i speilet. Er du sikker på at det ikke er deg selv du frykter?

 

 

Prøver du å påstå at jeg støtter ABB ut ifra mine tidligere innlegg? Da er du virkelig mer virkelighetsfjern enn man skulle tro.

 

Ja jeg synes vi tar imot for mange innvandrere og integrerer dem for dårlig, og jeg vil heller være med å løse problemet enn å være en del av det, derfor diskuterer jeg det isteden for å nikke på hodet og gjenta den dønn kjedelige frasen "vi har det da så bra i verdens beste land uansett".

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Og ellers kan vi leke "min båt er lastet med dødelige terrorangrep i vesten det siste året", ...

 

... også kjent som "Cherry picking".

 

Vi kunne jo leke "min båt er lastet med dødelige angrep i øst-europa i 1995", da serberne (kristne) drepte 8000 muslimer på en dag, inkludert barn og eldre. Flere enn alle ofrene på ditt kakediagram til sammen...

 

Eller vi kunne velge den perioden da nesten alle terrorister var nord-irske katolikker, eller perioden når de var tyske og italienske marxister.

 

Det er ingen som sier deg imot her, pifler. Dødelig terror nå om dagen er nesten alltid begått av islamister. (Om du ikke tar med amerikanske skolemassakrer etc.) Du angriper en stråmann. Vi er alle enige med deg.

 

Geir :)

 

 

Snakker vi om terror for 20 år siden en annen plass i verden, eller risikoen for dødelige terrorangrep i vesten i dag (og fremover)? Jeg trodde denne tråden gjaldt sistnevnte?

 

Seriøst? Jaja, jeg visste jo at du ikke kom til å klare å komme med noe tilsvar med faktisk terror, så å beskylde meg for cherrypicking er vel en taktikk like god som noen for å snike seg unna sannheten...

 

Edit:

 

Jeg var kanskje i overkant irritert over anklagene, jeg skal gi deg for den siste delen av innlegget her. Selv om folk kanskje ikke direkte motsier det jeg sier, er det i alle fall mange som prøver å spre inntrykket av at det ikke stemmer...

Endret av pifler
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men de klarte heldigvis å avverge en del venstreekstreme angrep, som f.eks vår kjære terrorforsker Lars Gules planlagte terrorangrep for å støtte palestinerne.

 

Jeg tror ikke vi skal gi norsk etterretning æren for at Gule ble tatt. Han ble tatt i Libanon av sikkhertskontrollen. Norsk politi avhørte ham først lenge etterpå, og han fikk bare en påtaleunnlatelse her i landet.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

 

Stakkars de fredelige vanlige muslimer nå. Ikke greit å være dem nå altså :(

 

Den siste politimannen som ble drept av de to brødrene var muslim

 

 

Ja hørte det.

 

Nå er det viktig at folk har vett å skille, og ikke begynner ryme seg ut på fredelige muslimer mener jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

 

 

Tviler på det er veldig mange som støtter ABB's fryktelige handliger. I så fall bør de inn til legesjekk.

Hans syn på muslimsk innvandring derimot er det nok en god del fler som har, uten at de gjør noe mer ut av det enn å diskutere det, slik normale folk gjør.

 

Se deg selv i speilet. Er du sikker på at det ikke er deg selv du frykter?

 

 

Prøver du å påstå at jeg støtter ABB ut ifra mine tidligere innlegg? Da er du virkelig mer virkelighetsfjern enn man skulle tro.

 

Nei antagelig ikke du. Jeg har ikke lest mye av det du har skrevet på dette forumet, men jeg har lest mye av det andre har skrevet.

Lenke til kommentar

 

Stakkars de fredelige vanlige muslimer nå. Ikke greit å være dem nå altså :(

Derfor håper jeg alle forstår at vi snakker om de radikale muslimene i denne tråden. For det er synd på den vanlige muslimen i gata. Har faktisk besøk av ei lita jente nå som er muslim. Hun er bestevenninnen til min datter.

 

 

Det har vært litt enklere etter at du endret skrivestilen. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Svært populær post av hvilken grunn?

 

Jeg har bekreftet at jeg har forstått den advarselen jeg fikk 22 juli 2014 og gir mitt svar med en lenke til denne http://www.dinnettavis.no/#dette-er-ikke-muslimer lenken.

 

Mer kan ingen av dere forvente av meg.

 

 

Forventer egentlig fint lite av en som ønsker å unnskylde Islamister for sine gjentatte perverse handlinger mot menneskeheten.

 

 

Da forventer jeg at du omtaler A som kristen? Jeg omtaler slike personer som kriminelle. Har du og andre problemer med å forstå mitt standpunkt får dere lese mine få poster her og de jeg har om islam og terrorisme på dette forumet. Søk

 

kgun terrorisme OR islam OR koranen site:diskusjon.no

Punktum.

 

 

 

Klart jeg gjør. Må ikke tro at jeg skiller på religion, samme hjernevaskede pakket som ikke klarer å se at mennesker er det nærmeste vi kommer noe som er "hellig". Ett forræderi mot menneskeheten er det uansett religion som forfektes, med tid, når vi har fått spylt ut religion av alle samfunnets instanser, så skal du se at man blir straffedømt for slikt.

 

Og hvis du påstår at du får advarsler i hver diskusjon du går inn i så gjør noe med debatteknikken din.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Stakkars de fredelige vanlige muslimer nå. Ikke greit å være dem nå altså :(

Derfor håper jeg alle forstår at vi snakker om de radikale muslimene i denne tråden. For det er synd på den vanlige muslimen i gata. Har faktisk besøk av ei lita jente nå som er muslim. Hun er bestevenninnen til min datter.

 

 

Det har vært litt enklere etter at du endret skrivestilen. :)

 

Hva har jeg endret?

Lenke til kommentar

Hele Europa burde få en felles antiterror lov.

1) Ingen fengsel ved utført terror, henrettelse, kremering og umarkert massegrav.

2) Lang straff for oppmuntring til terror.

3) Ved å hjelpe terrorister burde man få livstid i fengsel. Hvis man låner de noe, gjemmer de, gir de mat, medisin eller noen form for hjelp.

4) Alle som reiser til "terrorleire" i utlandet for "utdanning" burde bli arrestert ved hjemkomst og bli låst inne for resten av livet. Ingen kontakt med familie eller venner.

 

Hør hør. Fire bud som overgår de ti opprinnelige med voldsomt god margin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

 

 

Stakkars de fredelige vanlige muslimer nå. Ikke greit å være dem nå altså :(

 

Den siste politimannen som ble drept av de to brødrene var muslim

 

 

Ja hørte det.

 

Nå er det viktig at folk har vett å skille, og ikke begynner ryme seg ut på fredelige muslimer mener jeg.

 

 

De er kriminelle som skjuler seg bak en religiøs fasade. Mange av dem vet også når man undersøker dypere svært lite om koranen og muslimer. De vet like lite som dem som bygger sin kristne tro på mosebøkene og sitater som

 

 

Tro ikke at jeg er kommet for å bringe fred på jorden. Jeg er ikke kommet for å bringe fred, men sverd. Jeg er kommet for å sette skille: Sønn står mot far, datter mot mor ...

 

 

(Matteus 10.34f - om nødvendigheten av å ta sitt kors opp og følge etter Jesus, sjøl om det skaper strid).

 

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

 

 

Stakkars de fredelige vanlige muslimer nå. Ikke greit å være dem nå altså :(

Derfor håper jeg alle forstår at vi snakker om de radikale muslimene i denne tråden. For det er synd på den vanlige muslimen i gata. Har faktisk besøk av ei lita jente nå som er muslim. Hun er bestevenninnen til min datter.

 

 

Det har vært litt enklere etter at du endret skrivestilen. :)

 

 

Bra poeng. :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Du må gjerne finne et punkt i innlegget mitt hvor jeg generaliserer alle muslimer, for det gjør jeg altså ikke. Vet utmerket godt forskjellen mellom moderate og radikale muslimer, og det er sistnevnte som må bekjempes.

 

Leste igjennom innlegget etter du kommenterte det, dog synes jeg det er mistenkelig at du bruker emnetittelen "Nok et angrep fra fredens religion", samtidig som du påstår det i innlegget ditt til meg.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

 

Stakkars de fredelige vanlige muslimer nå. Ikke greit å være dem nå altså :(

Derfor håper jeg alle forstår at vi snakker om de radikale muslimene i denne tråden. For det er synd på den vanlige muslimen i gata. Har faktisk besøk av ei lita jente nå som er muslim. Hun er bestevenninnen til min datter.

 

 

Det har du helt rett i. En som jobber rett over gata er muslim, og vi pleier av og til å snakke litt om politikk og historie når det er stille på kveldstid, og han er mye mer forbannet over den norske feigheten enn meg.

 

De som tror at de gjør muslimer en tjeneste ved å unnskylde ekstremistene ved enhver anledning tar mektig feil, det er en gedigen bjørnetjeneste. Dessverre sier han at det er mange muslimer som jeg vil betegne som i alle fall "radikale", men majoriteten av muslimer er fredelige, flotte mennesker, og de vil på et eller annet vis få smake konsekvensene av vår unnlatenhet når det gjelder å ta et oppgjør med ekstremistene... Hvis vi gir de ekstreme fritt spillerom er en "oss og dem" ikke til å unngå på grunn av våre totalt avvikende verdier. Hvis vi skal ha noen mulighet for fredelig sameksistens MÅ vi ta ekstremismen på alvor, og det begynner å haste veldig...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...