Gå til innhold

Når vil Iphone 6 priser falle i Norge?

Anbefalte innlegg

Så jeg ser på Iphone 6 , men jeg er ikke sikker om jeg bør vente med å kjøpe om par måneder eller bare få det nå ? Når normalt faller iphone priser?Så når derre trur iphone 6 vil bli billigare? Hvordan har det vert med andre Iphone? Altså hva tid fall iphone 4s,5,5s osv prisar ned?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Hvor mange poster skal du lage?

Så mange jeg vil! Vist det plage deg ikke les dei....

Les retningslinjene. Her står det at du skal ha kun én tråd pr emne, og at du skal skrive på norsk (ikke dialekt)

Lenke til kommentar

Les retningslinjene. Her står det at du skal ha kun én tråd pr emne, og at du skal skrive på norsk (ikke dialekt)

hahahah

Beklager at jeg er ikke er Norsk, og prøver å skriva så godt jeg kan...

Lenke til kommentar

mente ikke å le av språket ditt, lo bare av kommentaren til han over, ingen ler av grammatikken din :) Ser mye verre på forumet av etniske nordmenn ;)

Åja, takk for da :). Men noe jeg ikke sjønner er Diskusjon.no berre for etniske norske, fordi det føles ut som...

Endret av deimantas
Lenke til kommentar

Nei det er det ikke, så bare skriv på og spør om det du lurer på, så svares det etterhvert som noen har svar på både dine og andres spørsmål.

Tror heller kanskje du burde tenke på at det ikke er nødvendig å starte flere tråder om det samme spørsmålet og temaet, legg heller flere innlegg i de trådene som er startet, så ser vi at det fremdeles er aktivitet i dem :)

Det hadde vel holdt med å stille et oppfølgningsspørsmål i den nederste av trådene din her, når de er startet med så kort mellomrom som de er......

post-360398-0-55047700-1420727464_thumb.png

Endret av fotonisse
Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Iphone prisene i Norge vil falle når dollarprisen faller og Apple bestemmer seg for å følge prisfallet på den. Det er ikke Apple som har bestemt at dollarprisen skal gå opp.

Endret av medlem-169651
Lenke til kommentar

Iphone prisene i Norge vil falle når dollarprisen faller og Apple bestemmer seg for å følge prisfallet på den. Det er ikke Apple som har bestemt at dollarprisen skal gå opp.

Å joda. Når Apple sier at dollarkursen skal opp, så stiger den.

Lenke til kommentar

mente ikke å le av språket ditt, lo bare av kommentaren til han over, ingen ler av grammatikken din :) Ser mye verre på forumet av etniske nordmenn ;)

Åja, takk for da :). Men noe jeg ikke sjønner er Diskusjon.no berre for etniske norske, fordi det føles ut som...
diskusjon er for alle kompis, han andre mente bare at du nok fått svaret du leter etter med å bare stille det en gang :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...