benjaminxmx Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Hei. Jeg letter etter et nytt videokamera. og trenger litt hjelp. Jeg har rund 3000 kr til å bruke på et nytt kamera. Har dere noen forslag til hvilket kamera e burde kjøpe? Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Kan dette være av interesse? Pris: kr 4 000,- Pris på finansiering Fraktalternativer Kjøp sikkert Frys betalingen til du mottar varen BeskrivelsePent brukt Canon Legria HF G25 selges!Følger med 2stk kingston 32gb minnekort.Pris kan diskuteres ved rask handel.Tilstand: BruktKan sendes: Ja Lenke til kommentar
benjaminxmx Skrevet 14. november 2014 Forfatter Del Skrevet 14. november 2014 Kan dette være av interesse? Pris: kr 4 000,- Pris på finansiering Fraktalternativer Kjøp sikkert Frys betalingen til du mottar varen BeskrivelsePent brukt Canon Legria HF G25 selges! Følger med 2stk kingston 32gb minnekort. Pris kan diskuteres ved rask handel.Tilstand: BruktKan sendes: Ja Takk for tilbudet. Men må nok si nei takk har ikke så lyst på HF G25 Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 ...har ikke så lyst på HF G25 Er det ikke bra nok? Ikke grei nok pris? Lenke til kommentar
benjaminxmx Skrevet 15. november 2014 Forfatter Del Skrevet 15. november 2014 ...har ikke så lyst på HF G25 Er det ikke bra nok? Ikke grei nok pris? Jo. det er bra nok og prisen er også bra men har funnet et annet kamera tenkt å gå for ett Panasonic FZ1000 Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Men....du har jo ikke så mye penger å bruke på et kamera... Lenke til kommentar
benjaminxmx Skrevet 16. november 2014 Forfatter Del Skrevet 16. november 2014 Men....du har jo ikke så mye penger å bruke på et kamera... Sant. er enda ikke siker. men snart er det jul så kansje jeg får noe der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå