LarZen Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 (endret) Se reprise uten spoilere her slik: Xbox One Gamescom 2014 Playstation 4 Gamescom 2014 Endret 12. august 2014 av LarZen Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. august 2014 Forfatter Del Skrevet 11. august 2014 (endret) Bloodborn teaser. Endret 11. august 2014 av LarZen Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Dette blir gode greier. Håper på litt gameplay fra Uncharted 4, men holder ikke pusten. Blir spennende å se hva EA kommer med også. De har jo hintet om noe nytt fra de små videoklippene de har lagt ut. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Hvor vil det være lettest å få med seg Sony sin i reprise? Hvor legges de vanligvis ut? Og er Gamescom større enn E3? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Faen ta så COD så fett ut. Det er virkelig fast paced, mye pga flere folk i matchene. At dem tar serien et par hakk opp er ingen tvil. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Hvor vil det være lettest å få med seg Sony sin i reprise? Hvor legges de vanligvis ut? Og er Gamescom større enn E3? IGN(http://www.ign.com/events/gamescom) bruker som regel å legge ut reprise, tipper også på at Gamespot gjør det samme. Og Gamescom er større om man tenker på antall deltakere, E3 er muligens større kommersielt sett. 1 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Snodig at det er ingen som har laget en tråd om årets største spill messe... Se Sony sin pressekonferanse her kl 19:00 Se Microsoft sin pressekonferanse her kl 14:00 Klokken 14:00 passet maksimalt dårlig akkurat i dag. Men jeg regner med at det går repriser både her og der. Spent på å se om MS drar opp et kort av hatten som så langt har vært "hemmelig". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Håper vi får en realesedate på GTA V. Er et av de spillene jeg gleder meg mest til høst. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Håper på mer Mad Max info, har vel vært helt stille etter E3 2013 traileren her? https://www.youtube.com/watch?v=Gbdv1GzxAto Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. august 2014 Forfatter Del Skrevet 12. august 2014 (endret) Endret 12. august 2014 av LarZen Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Hvor vil det være lettest å få med seg Sony sin i reprise? Hvor legges de vanligvis ut? Og er Gamescom større enn E3? IGN(http://www.ign.com/events/gamescom) bruker som regel å legge ut reprise, tipper også på at Gamespot gjør det samme. Og Gamescom er større om man tenker på antall deltakere, E3 er muligens større kommersielt sett. Takk! Håper jeg kommer inn uten å bli spoilet! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. august 2014 Forfatter Del Skrevet 12. august 2014 Hvor vil det være lettest å få med seg Sony sin i reprise? Hvor legges de vanligvis ut? Og er Gamescom større enn E3? IGN(http://www.ign.com/events/gamescom) bruker som regel å legge ut reprise, tipper også på at Gamespot gjør det samme. Og Gamescom er større om man tenker på antall deltakere, E3 er muligens større kommersielt sett. Takk! Håper jeg kommer inn uten å bli spoilet! Skal legge ut på første innlegg linker til reprisene jeg. Så burde det være lite sjanse for å se/lese noe spoilere. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Skal Gametrailers dekke disse konferansene? Jeg ser mange nye trailere der, men ingen tegn på at de skal vise noe som helst live. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. august 2014 Forfatter Del Skrevet 12. august 2014 Da er det bare minutter til det braker løs for Xbox. Spennende! Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Hvilken stream bruker dere? Bruker MS sin nå, lagger litt... Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Håper vi får en realesedate på GTA V. Er et av de spillene jeg gleder meg mest til høst. Har nesten ikke hjerte til å si det har vært ute ganske lenge nå... Sorry, ble for fristende her jeg sitter og venter på at showet skal starte. Aner ikke helt hva jeg forventer, men håper på noe fra Rise of Tomb Raider, og svært gjerne en stor overraskelse eller to. Har Nintendo noe på gang, btw? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. august 2014 Forfatter Del Skrevet 12. august 2014 (endret) Det ble ikke nevnt at Below skulle være eksklusivt til XBO. Noe jeg trodde det var... Ingenting av det som ble vist av Indie spill var eksklusivt virker det som. Call of Duty ser ihvertfall jævla artig ut.... Endret 12. august 2014 av LarZen Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Woohoo! Der var Tomb Raider, ja. Da trenger jeg ikke se mer. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. august 2014 Forfatter Del Skrevet 12. august 2014 Satan...XBO får Tomb Raider eksklusivt....det hadde jeg ikke trodd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå