Gå til innhold

Htc One m8 til rundt 800 kr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9

Hei!

Fant ut denne prisfeilen her

http://shop.mycall.no/

Se på htc one m8 til 800 kr, bestilte meg 2 stk. Får se om det går gjennom, hvis ikke blir det klager til forbrukerombudet :p Jeg ble hvertfall trukket penger

Løp og kjøp

Nå er den satt ned til 686,-

Lenke til kommentar

Hei!

Fant ut denne prisfeilen her

http://shop.mycall.no/

Se på htc one m8 til 800 kr, bestilte meg 2 stk. Får se om det går gjennom, hvis ikke blir det klager til forbrukerombudet :p Jeg ble hvertfall trukket penger

Løp og kjøp

Nå er den satt ned til 686,-

Ja riktig , men regnet med frakt så blir 782,00 kr totalt, derfor skrev 800 kr

Lenke til kommentar

Får ikke betalt, stopper rett etter at nettbank autentisering er ferdig - dvs blir ikke sendt tilbake til butikksiden og får heller ei aldri noe bekreftelse på betaling.

edit: er dette en legitim sjappe, aldri hørt om den før?

Endret av BareGjest
Lenke til kommentar

Får ikke betalt, stopper rett etter at nettbank autentisering er ferdig - dvs blir ikke sendt tilbake til butikksiden og får heller ei aldri noe bekreftelse på betaling.

edit: er dette en legitim sjappe, aldri hørt om den før?

For å kunne få bekrftelsen så må man endre url adressen som dukker opp når du har fullført betalingen i nettbanken til mycall, istedenfor lebara. FOr den siden er bugga. så endre når den feiler tfra" shop.lebara.no , til shop.mycall.no da skal du få bekrftelsen. ;) på ordren din. Da mycall endret navn til lebara og er tydeligvis shitload med bugs der.

Det er legit. Det er one2cel som drifter siden.

Spørsmålet her er om dette går da det tydeligvis er feil priser. lol

Lenke til kommentar

Er de forpliktet til å sende varen dersom prisen er feil - antar at det i kjøpsvilkår står noe om forbehold om feil pris?

edit: bestillingen gikk gjennom, og jeg får en referanse. Men ikke mottatt noe bekreftelse pr. epost, ei heller har noe beløp blitt reservert på konto.

Endret av BareGjest
Lenke til kommentar

Salgs- og leveringsbetingelser

NORSK:

Leveringstider

Normal leveringstid er mellom 1-3 virkedager. Noe lengre tid må påregnes for Nord-Norge.

Varsling

Du varsles om at sendingen er ankommet via SMS, e-post eller hentemelding i postkassen

Sporing

Du kan spore pakken ved hjelp av sendingsnummeret du finner under "Din profil" i nettbutikken.

Fraktkostnader

Kostnader for frakt blir beregnet for den enkelte forsendelsen før du bekrefter handlekurven.

Lebara sender pakkesporing på alle forsendelser via e-post.

Fraktmetoder

Posten Servicepakke

Postens tilbud dekker hele landet - og pakkene utleveres via postkontor eller postfilial (evt. landpostbud). Melding om ankommet pakke går ut til mottaker straks. Det sendes påminnelse om uavhentet sending etter 7 dager. Dersom den ikke er hentet innen 14 dager blir forsendelsen sendt i retur.

Hente på lager / kontor

Lebara kan ikke tilby kunder å hente varer som er bestilt på vårt lager eller på vårt kontor.

Hva skjer dersom jeg ikke henter pakken min på Posten?

Posten sender ut melding om ankommet pakke straks den ankommer ditt lokale postkontor. Deretter sendes det en påminnelse om uavhentet sending etter 7 dager. Dersom pakken ikke er hentet innen 14 dager returneres den til oss.

Dersom du ikke henter pakken og forholder deg ellers helt passiv, vil dette ikke gi oss noen indikasjoner om hvorfor pakken ikke er hentet. Du vil da ikke ha oppfylt kravene som stilles til deg i henhold til Angrerettloven §11 og §13, og mister således retten til å gå fra avtalen. Du vil da bli belastet med frakt kostnader tur retur og et gebyr pålydende kr 250,- inkl mva til Lebara for behandling av saken.

Lebara forbeholder seg retten til å avkreve et gebyr dersom en sending ikke hentes.

Betalingsalternativer

Lebara tilbyr følgende betalingsalternativer:

Betaling mot oppkrav

VISA

MasterCard

Lenke til kommentar

Hehe, interessant. Var en veldig god pris da...

Men de må vel ha gjort noe feil, som å ha lagt ut prisen i € eller noe sånt... Tipper det blir kansellert ordre, for mest sannsynlig burde vi visst bedre.

Det står forøvrig ingenting om at mobil er låst til Lebara/MyCall, eller at det følger med abn eller bindingstid.

Endret av newman221
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...