Gå til innhold

FIFA 14 - World Cup UT

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oppretter en egen tråd for World Cup Ultimate Team, da det ikke har noe sammenheng med vanlig UT.

Noen som har fått opp drømmelaget ennå?

?

Jeg har dette laget på WC (Ronaldo og Navas starter på vingene, random europeisk ST):

-----------Falcao--------------------Navas

-----------------------Ronaldo

------------Modric----------------Sneijder

-------------------Schweinsteiger

Alba------Pepe------------------Boateng-----van Rhijn

------------------------Neuer

Lenke til kommentar

Slett ikke dum den. Selv kjører jeg for øyeblikket denne setup'n:

------Ronaldo---Balotelli-------

-----------Rooney---------------

--Ribery--Pogba--Iniesta--Nani--

---Chielinni--Hummels--B.Alves--

-------------Neuer--------------

Bytter på litt spiller som Navas, Fabregas, Shcweinsteiger, Hazard ++

Har over 900 WC spillere i club'n nå, men mangler noen gode forsvar spillere.

Endret av Sending!
Lenke til kommentar

Mangler én spiller for å få 11 :p men ser solid ut.

Jeg tabbet meg litt ut. Trodde at jeg kunne bruke lagfitness fra vanlig fut, som jeg hadde mange av, så solgte fitness som jeg hadde fått i WC-pakker. Betyr at jeg må kjøpe WC-pakker igjen for å få spilt. Takk, EA.

Lenke til kommentar

Jeg er litt usikker på hvorfor jeg ikke kunne bruke de fitness-kortene på WC. Mulig det var untradeable kort fra jubileumspakkene vi fikk gratis. Man kan nok bruke lagfitness om man får det i WC-pakke eller de bonuspakkene. Kanskje hvis man kjøper lagfitness også.

Åpnet fem pakker for coins i går. Fikk Aguero og Hummels, så da ryker Navas i hvert fall :p

Lenke til kommentar

Nice! Hummels er ganske ålreit. Beste forsvarspilleren jeg har, men jeg har ikke noe voldsomt utvalg der akkurat da. Bruker du Navas som spiss?

Har 170 000 coins jeg skal åpne pakker for når jeg kommer hjem i kveld! Håper på Ramos og Robben :D

Lenke til kommentar

Lykke til :p Navas var ST fordi jeg ikke liker de andre ST jeg har (Soldado, Negredo, der Hunter, Dzeko). Synes det er greit med en ST som er hurtig, driblesterk, kan spille pasninger og har skill moves. Bare litt liten og veik.

Tråden fungerer som PM :p

Lenke til kommentar

Fikk ikke åpna packsa før nå i kveld, men ble ikke det jeg håpet på. Fikk Modric, Pepe og Hulk. Men ingen jeg har bruk for dessverre. Lurer på hvor mange packs som må åpnes for å få de to siste til det europeiske laget mitt. Mangeler bare Ramos og Robben, så er jeg fornøyd :D

Endret av Sending!
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Er jo helt håpløst hvor mange pakker jeg må åpne for å få klassespillere i hver enkelt posisjon. Sikkert åpnet over 30 pakker og har James Rodriguez, Cuadrado, Cazorla, Howard som de spillerne som er høyeste rata.

Hver gang møter jeg folk som har enten Messi, Ronaldo og Neymar eller Hazard...

Er det bare jeg som har latterlig uflaks med pakkene eller?..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...