Pernicious Weed Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 VS Premier League Ethiad Stadium, Manchester 26. desember, 18:30 TV2 Sport Premium 1 / BT Sport 1 Siden det ikke er noen tråd for denne kampen, men den alt diskuteres andre plasser, lager jeg like godt en, siden det er to lag jeg er så glad i.. Godbiten på årets boxing day er mellom de to mestscorende lagene i Premier League denne sesongen sålangt. Manchester City tar imot nok et topplag hjemme på Ethiad, et sted hvor både United, Tottenham og Arsenal har fått unngjelde sålangt denne sesongen. I en kjempejevn toppkamp i årets PL er toppoppgjørende veldig viktig, og selv om Liverpool leder er det bare to poeng ned til Everton på femteplass, og ett poeng ned til Manchester City på tredjeplass. Det er to lag i veldig god form som møtes. Liverpool står med fire strake seire, mens City har vunnet fem av sine siste seks kamper, og har vunnet alle sine hjemmekamper i ligaen denne sesongen og har svimlende 35-5 i målforskjell på åtte kamper. Det er med andre ord ingen enkel oppgave Liverpool har foran seg. Begge lagene har sine skadeproblemer. Micah Richards og Sergio Agüero er definitivt ute, mens Mateja Nastasic og Stevan Jovetic er mest sannsynligvis ute. Paulo Zabaleta skal testes før kamp. For Liverpool mangler Steven Gerrard, Daniel Sturridge, Jose Enrique og Sebastian Coates med lengre skadeavbrekk, men John Flanagan testes før kamp om han er klar. Klarer Liverpool å vinne på Ethiad, eller ender de opp som de andre lagene som har besøkt arenaen tidligere i sesongen med å plukke noen baller ut av nettet? 1 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Blir gøy med denne her som kveld-kampen. Blir en lang og deilig dag med masse PL fra 13.45 frem til 20.30 mat og julebrus i morgen! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Det var en Arsenal-supporter her inne som mente at Liverpool mest sannsynlig ville gå på et større tap enn Arsenal, og det sa han etter at Arsenal tapte med 3. Uavgjort hadde vært et veldig godt resultat! Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Gru-gleder meg til denne. Virkelig en målestokk for sesongen så langt for oss!Satser på at Kolo drar med Yaya på en skikkelig fyllekule i kveld! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Det var en Arsenal-supporter her inne som mente at Liverpool mest sannsynlig ville gå på et større tap enn Arsenal, og det sa han etter at Arsenal tapte med 3. Uavgjort hadde vært et veldig godt resultat! Nå skal jeg være pessimistisk og si at hvis Liverpool slipper/taper med færre mål enn Arsenal, så er jeg nesten fornøyd. Nesten. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 (endret) Jeg forventer at vi slipper inn mange mål, statistikken tilsier i hvertfall det. Men samtidig har jeg stor tro på at Hendo, Sterling, Coutinho og Suarez kan kjøre noen giftige kontringer, som de vi så mot Spurs. Mitt tips er 4-4. Endret 25. desember 2013 av knipsolini Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Fy faen så deilig 4-4 hadde vært. Trenger en god PL kamp mellom topplagene nå. Lenke til kommentar
sector Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Regner med at Liverpool tar City, og gjør ende på seiersrekka deres hjemme. Liverpool er i storform, men det er City også. Arsenal har ikke hatt slike overbevisende seiere seneste tiden slik som Liverpool. Derfor fikk de bank på Etihad. Tror derfor at Liverpool kan ta denne, og vinne 2-0 eller 2-1. Suarez putter begge og kanskje Milner får seg et flaksemål. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Noen som vet hvordan uruguayanerne feirer julaften? 24. eller 25.? Mye alkohol og feit mat, som i Norge? Alfa og omega at Suarez er i toppform i morgen. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 (endret) Dette tror jeg blir stygt for Liverpool. Arsenal har et forsvar blant de sterkeste i PL, men slapp inn 6 mot City. De straffer hver eneste feil. De viste også at de klarer seg helt fint uten Aguero også. Tror Suarez fint kan klare å score 1-2 mot City, men dette blir nok tap for Liverpool. 5-1 Endret 25. desember 2013 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Dette blir seier. 0-2. Henderson storspiller. Årets kamp, lett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 1-2. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Håper på 2-2 og et par røde kort, men frykter City vinner 4-1. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Grugleder meg til kampen. Ser for meg enten ett stygt tap eller en sliteseier. 4-1 eller 1-2. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Dette tror jeg blir stygt for Liverpool. Arsenal har et forsvar blant de sterkeste i PL, men slapp inn 6 mot City. De straffer hver eneste feil. De viste også at de klarer seg helt fint uten Aguero også. Tror Suarez fint kan klare å score 1-2 mot City, men dette blir nok tap for Liverpool. 5-1 Men har de den sterkeste keeperen i PL? Mignolet som mulig MoTM idag. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Se vekk fra tabbene så er ikke hart en dårlig keeper. Men han kan fort avgjøre kampen på egenhånd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Latest news: FA has given Suarez a five match-ban for saying Negredo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Haha. Fortjent!!!!! ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå