Snurreleif Skrevet 6. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2013 Tottenham: Lloris; Walker, Dawson, Vertonghen, Naughton; Dembele, Paulinho; Townsend, Eriksen, Sigurdsson; Defoe. West Ham: Jaaskelainen; Demel, Tomkins, Reid, Rat; Noble, Morrison, Nolan, Downing, Diame; Vaz Te. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2013 (endret) Walker og Sigursson må prestere å nette 30 mål hver. Nolan kan nette 40 mål for West ham. Målrik kamp altså. ^ ^ Endret 6. oktober 2013 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2013 Selv om jeg mener at Soldado er en bedre lagspiller enn Defoe, så synes jeg AVB gjør rett i å la spillere i form i EL få prøve seg i PL. Håper Defoe svarer og viser at han er mer enn en impactsub. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2013 Hva tror Spurs-kjennerne om denne kampen? Kan det bli tomålsseier? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2013 Kan bli, men tviler. Vi pleier å vinne mot West Ham men er vel ganske tøffe kamper. West Ham supportere hater Spurs over alt og alle, så denne kampen kommer de til å gjøre alt for å tenne spillerne. Håper vi slipper utenomsportslig tull. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 6. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2013 Synes det er flott at Defoe får sjansen. AVB sender et signal om at spiller du bra over tid så får du sjansen i de viktige kampene. Ellers så håper jeg West Ham vinner til tross for at ingen spillere skremmer meg på WH sitt lag... Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 6. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2013 Håper på tidenes førsteomgang, 5-0 eller noe sånt Får ikke sett andreomgangen, så... Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 6. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2013 Kommentatorene sier at Walker sliter med småskade, men ble bestemt at han skulle prøve å starte.. Og Chiriches varmer opp allerede etter 3 minutter :/ Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2013 Første stolpe Defoe!! Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 6. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2013 Fancy innøvd frispark fra WH, nesten 0-1.. Kjedelig kamp så langt imo. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2013 Dembele ut Holtby inn i pausen. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2013 Fancy innøvd frispark fra WH, nesten 0-1.. Kjedelig kamp så langt imo. Helt lik alle de andre kampene til Spurs, utenom at West Ham har hatt litt vel mye ball for min smak ut i fra hvordan Spurs spiller. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 6. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2013 Henger West Ham bra med? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 6. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2013 Håper på tidenes førsteomgang, 5-0 eller noe sånt Får ikke sett andreomgangen, så... Der ble du skuffa tenker jeg ... Vi er som vanlig solide men de 4 på topp er ikke gode nok til å utfordre et etablert forsvar a la Allardyce. Spesielt skuffet over Naughton og venstresiden generelt. Vi er for forutsigbare. Her trengs det spillere som er bedre 1 mot 1, vil se AVB under huden på Naughton i andre, evt Chiriches inn og Verthongen ut på venstre for å skape mer bredde. Evt må Soldado eller Lamela inn for å øke farten på angrepsspillet. Henger West Ham bra med? Tja, de spiller typisk Allardycefotball, bussen er lukeparkert. Scorer vi er de sjanseløse. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 6. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2013 Blir nok enda et 1-0 resultat til Spurs dette. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2013 WH foran faktisk. Mot spillets gang? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2013 Hahahahahaha. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2013 Fantastisk. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2013 Skikkelig kalddusj! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå