Gå til innhold

Samsung Galaxy SIII, den store fargediskusjonen


  

38 stemmer

  1. 1. Hvilken farge skal du ha?

    • Marble white
      16
    • Pebble Blue
      19
    • Usikker
      3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv om jeg så gjerne skulle hatt tlf fortest mulig,tvinger jeg meg selv til å vente på den blå.

Enig i at baksiden ikke er den beste,men det er ikke baksiden jeg ser mest på uansett,men fronten :)

 

Tenker også å ha en flipcase.

 

Synes den hvite ser mer gråhvit ut,men likevel fancy.Lysene nederst på tlf synes bedre på den blå.Men fargen er en smaksak og hadde det ikke vært for at jeg ikke har hastverk,hadde jeg tatt hvit.

 

MEN blå er finest :)

Lenke til kommentar

 

 

 

en litt useriøs sammenligning men men ... :p

senner-tuning-audi-a5-30-tdi-white-speed-1-44284.jpg

 

VS

 

vp700.jpg

 

 

 

Sånn generelt så er jeg fan av kontrast kombinasjonen hvit og svart. Mens den blåe er jeg usikker på. Det var i grunn den blåe jeg har tenkt å kjøpe, men tror jeg må vente til jeg ser den i butikken før jeg evt gjør et valg.

 

Jeg hadde selv en hvit Hero, og har ikke noe imot hvite telefoner, men har lyst på en sort/mørk en denne gangen, men som sagt, jeg kan fort ende opp med den hvite viss den blue ser for mye lilla-ish ut

Endret av ironman666
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Haha, fantastisk sammenligning ironman666! Synes forøvrig A/S5 ser snasen ut i alle farger ;) Blir nok pebble blue på meg. Hadde først bestemt meg for den hvite, men blåfargen har vokst på meg. Om bakdekselet er mer lilla enn fronten, så kan jeg alltids bestille et hvitt og putte på bak! :green:

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar

Haha, fantastisk sammenligning ironman666! Synes forøvrig A/S5 ser snasen ut i alle farger ;) Blir nok pebble blue på meg. Hadde først bestemt meg for den hvite, men blåfargen har vokst på meg. Om bakdekselet er mer lilla enn fronten, så kan jeg alltids bestille et hvitt og putte på bak! :green:

 

Skal dog sies at dersom de hadde senket den lilla, lakkert alle krommede deler svarte, satt på hakket større felger og lakkert speilene, dvs: alt det de har gjort på den hvite, så ville den lilla vært mye mer sammenlignbar med den hvite. :p Hadde bildet også vært tatt ifra samme vinkel og med like god eksponering ville det vært mye vanskeligere å si hvem som er penest av de to.

 

Beklager, men om det er noe jeg liker bedre enn tekniske duppeditter er det virkelig biler. :p Og når man ser de to bilene der, så er det ikke fargen på lakken som gjør at man umiddelbart vil se på den hvite som en penere bil. Det er bare det at mange ikke tenker over detaljene, men ser på helheten, Og når de da skal prøve å forklare hvorfor den hvite er "kulest" etterpå, vil de fleste si "den var bare penere i hvit".

Lenke til kommentar

Heller nå mot hvit ekstremt. Men håper jeg får se på blå før jeg kjøper i morgen. Om ikke blir det hvit da den er et safe valg:) usikker på blå da den er noe lilla ish på baklokket. Fin på forsiden da men liker ikke lilla. Har som sakt tidligere lekt med den hvite og den er sexy og liker at den synes godt. Mørk blå syns ikke like godt

Lenke til kommentar

Siden blå som jeg egentlig har bestilt ikke lar seg levere ble valget enkelt; hvit. Siden jeg har hatt hvit S2 tenkte jeg å kjøpe blå som en forandring, men for meg er det viktigst med selve telefonen. Å vente muligens i flere uker pga. fargen ble uaktuelt, hvit er sikker fin den også :)

Endret av KontraBass
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

På den blå baksiden går det nesten ikke an å se fettmerker uansett hvor hardt man prøver. Og den blå + flipcover må være den mest sexy mobilen jeg har sett ever!!! :) Aldri vært så fornøyd med en mobil, både designmessig og hardware/software-messig. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...