Gå til innhold

Google Phone / Nexus One


xenoxz

Anbefalte innlegg

Hei, hva svarte dere på dette spørsmålet (for de som buker jet carrier)

 

Billing address verification:

- Bank statement

- Credit/debit card statement with the first 12 digits blacked out (Do not send an image of your credit card.)

- Utility bill

 

Håper jeg kan få et kjapt svar

Hvor stod det? Jeg fikk ikke slike spørsmål fra Google Checkout. Det var nett som å bruke Paypal, egentlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, hva svarte dere på dette spørsmålet (for de som buker jet carrier)

 

Billing address verification:

- Bank statement

- Credit/debit card statement with the first 12 digits blacked out (Do not send an image of your credit card.)

- Utility bill

 

Håper jeg kan få et kjapt svar

 

Jeg sendte inn kopi av kredittkortregning hvor jeg strøk over mesteparten av kortnummeret.

Utility bill er f.eks strømregning.

Lenke til kommentar

Fikk denne mailen av google i dag! noen som vet hva jeg kan gjøre??

Takk for svar!

 

 

Thank you for taking the time to submit this information. However, we are

unable to complete the account verification process because the documents

you submitted are incomplete.

 

Please note that, in addition to your government-issued ID, we require one

of the following documents to verify your billing information:

 

- a bank statement

- a utility bill

- a credit card statement with the first 12 digits blacked out

 

Please ensure that your bill or statement lists and matches the billing

address in your Google Checkout account.

 

You can sign in to Google Checkout at http://checkout.google.com to submit

these documents.

 

We appreciate your attention to the matter. We will notify you directly

once we have verified your information.

 

Sincerely,

 

Carl

The Google Checkout Team

Lenke til kommentar

Virker som om de sender raskere ut til amerikanske kunder :(

Siden jeg synes det er merkelig at min ikke er sendt enda, sjekket jeg forumet på phandroid, og der viser det seg også at det går 3-5 dager før de sender telefonene til folk.

Så med denne hastigheten har jeg nok ikke en før neste uke. Vel, godt magic-en fungerer ok enda :)

Lenke til kommentar
Er jeg førstemann tro?

Hentet min på posten for 10 min siden..

 

Min ble sist registrert på omlastingsterminalen i Oslo i dag tidlig, men det ser foreløpig ut som om posten har tenkt til å bruke ca. like lang tid på å få den derfra til postkontoret på Grønland som FedEx brukte fra Indiana til New Jersey. Skulle bare mangle, det er jo tross alt snakk om flere hundre meter reisevei... :)

Lenke til kommentar
Min ble sist registrert på omlastingsterminalen i Oslo i dag tidlig, men det ser foreløpig ut som om posten har tenkt til å bruke ca. like lang tid på å få den derfra til postkontoret på Grønland som FedEx brukte fra Indiana til New Jersey. Skulle bare mangle, det er jo tross alt snakk om flere hundre meter reisevei... :)

 

:) Min kom også til Oslo i dag tidlig, men den skulle bare til postkontoret på Helsfyr, er vel mitt mellom Grønland og Alnabru..

 

Førsteinntrykket av telefonen er meget bra. Utrolig bra skjerm, og veldig raskt og responsivt gui.

 

Et par bilder fra oppakkingen vedlagt. Se også bilde fra undersiden av boksen hvilke land den er klargjort for.

post-72783-1263311877_thumb.jpg

post-72783-1263311881_thumb.jpg

Endret av Spectre
Lenke til kommentar
Fint om dykk kan kome med kommentarar om batterilevetida og kvaliteten på softknappane etterkvart.

 

Litt tidlig å si noe om batteritid ennå. Soft/touchknappene på bunnen er helt kurante etter litt tilvenning. Hvis du trykker i underkant eller midt på ikonene så reagerer den litt dårlig, men hvis du trykker øverst på ikonene så reagerer den helt fint (med vibrasjonsfeedback).

 

Har installert div programmer fra market:

-Spotify

-Astro (file manager)

-Dolphin Browser (med multitouch støtte, men jeg synes den originale browseren funker fint også).

-Battery widget (et litt større batteriikon med %-visning som kan plasseres der en ønsker)

-MoreLocale2 (jeg satt den først opp som English UK for å få riktig datovisning osv, men med denne så kan en velge Norsk bokmål, kan ikke si jeg så noen større forskjell.

-Google Translate

-Google Sky map

-Handcent SMS

-GPS Status (viser kompass og gps data, GPS'en er forøvrig ganske følsom og kommer tilsynelatende raskt på nett).

-Scandinavian Keyboard (skal gi æøå, men har ikke fått den til å virke ennå, mulig den er for tidligere versjon av Android).

Lenke til kommentar
Fikk denne mailen av google i dag! noen som vet hva jeg kan gjøre??

 

Du kan sende inn det de spør om. ;)

Hva sendte du inn?

 

 

Er jeg førstemann tro?

Hentet min på posten for 10 min siden..

 

Har sendt dem en ny melding nå.

Så jeg vil gi dere svar på hvordan det går, når jeg får svar. høyst sannsynlig i morgen tidelig

Lenke til kommentar

Hentet min 1955 i dag, rett for PiB på Meny stengte. Flaks at jeg sjekket status på tracking siden.

 

Har bare hatt den i noen minutter, men dette kjenner og ser man er en kvalitetsmobil. Føles solid, den er veldig kjapp, iPhonen min går rett til dama!

 

Gleder meg som bare det for å sette den opp og bruke den.

 

Bruker USB til å lade den, har en drøss av adaptere fra andre gadgets, så det er ikke noe problem med lading. Har PC på jobb, overalt hjemme, så det er alltid muligheter til å lade den.

 

Lading i bil hadde nok vært kjekt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...