Gå til innhold

Kan ikke fjerne kredittkort fra xbox.com!


Jaudu

Anbefalte innlegg

Kjøpte netopp 1mnd live med min brors kort, og jeg fikk ikke fjerna det!, hvorfor går det ikke, har gjort det en gang før, og da funket det, kan heller ikke fjerne automatisk fornyelse. broren min vil ikke at det skal trekke automatisk hver mnd. KAN NOEN HJELPE MEG MED Å FÅ FJERNA KORTET OG SLÅ AV AUTOMATISK FORNYING?

 

når jeg trykker "fjern" på kortet, så kommer det bare

 

"Denne betalingen kan ikke fjernes for øyeblikket. Gå til siden Payment method information (informasjon om betalingsmåte) hvis du vil vise tjenester som er tilknyttet dette betalingsalternativet."

 

Og den linken virker ikke heller

Endret av Jurigs
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror du må ringe til dem for å få fjernet kortet... men du skal kunne ta av automatisk fornyelse av medlemskapet.

For å gjøre det, logg inn på Xbox.com - Gå til Xbox Live Marketplace, her finner du My Account, under der finner du Manage Account Options. Etter å ha trykt inn der så ser du på venstre side, Account Summary. Trykk der og du kommer til den plassen der du kan fjerne automatisk fornyelse. Turn automatic renewal off.

Endret av Punky
Lenke til kommentar
Tror du må ringe til dem for å få fjernet kortet... men du skal kunne ta av automatisk fornyelse av medlemskapet.

For å gjøre det, logg inn på Xbox.com - Gå til Xbox Live Marketplace, her finner du My Account, under der finner du Manage Account Options. Etter å ha trykt inn der så ser du på venstre side, Account Summary. Trykk der og du kommer til den plassen der du kan fjerne automatisk fornyelse. Turn automatic renewal off.

 

Når jeg går på "administrer betalingsalternativer" så står det "rediger" og "fjern" men virker ikke :S men fikk slått av den automatiske fornyingen :)er den eneste måten og ringe? :S

Lenke til kommentar
Tror du må ringe til dem for å få fjernet kortet... men du skal kunne ta av automatisk fornyelse av medlemskapet.

For å gjøre det, logg inn på Xbox.com - Gå til Xbox Live Marketplace, her finner du My Account, under der finner du Manage Account Options. Etter å ha trykt inn der så ser du på venstre side, Account Summary. Trykk der og du kommer til den plassen der du kan fjerne automatisk fornyelse. Turn automatic renewal off.

 

Når jeg går på "administrer betalingsalternativer" så står det "rediger" og "fjern" men virker ikke :S men fikk slått av den automatiske fornyingen :)er den eneste måten og ringe? :S

 

Tror det, men er ikke sikker. Kanskje du også kan legge til et annet kort, får så å kunne fjerne det du har brukt nå. Men har ikke prøvd det selv.

Endret av Punky
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Hvorfor er det så vanskelig å legge til ett kort, men så utrolig mye vanskeligere når man skal fjerne det? :S

Var selv borti samme makkverket for en tid tilbake, nå kjøper jeg kun prepaid kort :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...