Gå til innhold

Skal kanskje kjøpe nytt snowboard.


Anbefalte innlegg

Hei. I vinter skal eg kanskje kjøpe nytt snowboard, og eg lurer på kva slags snowboard eg bør kjøpe. Bør eg kjøpe eit freestyle snowboard, eller eit freeride snowboard? Eg railer, og kjører veldig mykje off-pist, men også mykje inne i løypene. Så kva bør eg velge, eg har tenkt på at eg helst vil ha Burton snowboard, men eg veit ikkje kva type eg skal kjøpe.

 

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Taxxon, respekt trådstarterens ønske. Du skal ikke blande deg inn andres interesser, du skal kun svare deres spørsmål. Gjetter vel at du går på grunnskole, hvor der du følger andre? Samme klær, samme sko osv?

 

 

Du bør sjekke her : https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&start=3420

 

Bedre å få svar der, enn her som er full av drittunger som rett og slett dyrker WeSC, twintip og lacoste.

Lenke til kommentar
Taxxon, respekt trådstarterens ønske. Du skal ikke blande deg inn andres interesser, du skal kun svare deres spørsmål. Gjetter vel at du går på grunnskole, hvor der du følger andre? Samme klær, samme sko osv?

 

 

Du bør sjekke her : https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&start=3420

 

Bedre å få svar der, enn her som er full av drittunger som rett og slett dyrker WeSC, twintip og lacoste.

 

Gjør ingenting for meg om han svarer på noko annet enn inlegget, han sa jo bare sin meining:)

Lenke til kommentar

burton twin er konge å kjøre på! :) vet ikke om de selger det mer! :p men spørr hos forhandler! :) føles ganske likt å kjøre goofy og vanlig liksom! :p er helt likt oppbygt på begge sider! ^^ jeg har 154 som rekker meg til litt under skulderne, kjører meeeeest i parken, men også en del pudder når det har snødd!! :p Bare jeg får stor nok fart så går det som en drøm gjennom pudder også! :D

Lenke til kommentar
burton twin er konge å kjøre på! :) vet ikke om de selger det mer! :p men spørr hos forhandler! :) føles ganske likt å kjøre goofy og vanlig liksom! :p er helt likt oppbygt på begge sider! ^^ jeg har 154 som rekker meg til litt under skulderne, kjører meeeeest i parken, men også en del pudder når det har snødd!! :p Bare jeg får stor nok fart så går det som en drøm gjennom pudder også! :D

 

Enig, Buron er det beste merket, det er deilig å kjøre med god fart igjennom pudder, og bare fly over kulene. Hard snø er det verste... og is.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...