Gå til innhold

Cosmos S, I7, 2x4890, SSD og vannkjøling!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blir bra dette. Greit med link til kommentartråden i selve loggen ;)

 

Skal legge opp det. Tenkte på det ista men rakk ikke da. Skal legge opp litt bilder ikveld om litt plassering av pumper og tanker osv.

 

Fikk beskjed om at Vannblokkene blei sendt idag ifra england... så håper det er her på lørdag!

Lenke til kommentar
Du kjøper alt fra Chilled? :)

 

Edit: Leif

 

Pumpe, tank og litt smått kjøpte jeg av "ondape" her på forumet. Resten kommer fra Chilled. har handlet for nermere 3-4000.- der over dem 2 siste månedene. Knall folk!

 

Men ser ut til at dem delene ikke kommer før på lørdag eller mandag. Så kommer starte opp maskinen på vifter intill da. Får HDD idag å da blir det til og prøve hva denne er godt for.

 

Sitter og vurderer en singel rad. vid siden av PSU i bunn for å få det litt kjøligere.

Endret av powersound
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Nå ble det litt mer spennede, liker Cosmos litt bedre enn HAF. Dette har jeg trua på og det kommer til å bli drit kult :D Har du planer om modding av kabinettet?

 

Dersom det ikke kommer gå på bekostning av ytelse... så er svaret ja :thumbup:

 

Men det blir ikke noe sånn skikkelig "pimp" greier. Men vurderer og ta bort vifte og nettingen på venstredør og smelle på noe svart plexi. Tanken var og borre 5mm hull i disse og føre ned dioder, men den plata jeg ser på er bare 3mm så må finne på noe annet med diodene;) Men fargen jeg kommer bruke er hvertfall rød. både på vifter, dioder og kjølevann.

 

Idag skal jeg handle litt lakk og maskeringsteip å se hva jeg får til. Jeg har tatt bilder osv på alle delene fra netshop men finner ikke kamerakabelen :S men får nok opp dem bildene ikveld + bildeer på et "naket" Cosmos kabinett :new_woot:

Lenke til kommentar
Han prøver ikke å bygge et fly.

 

Såvidt jeg vet har han vel 7-11 vifter allerede :p

 

JA... blir minst 7 vifter som det ser ut nå og max 11. Spørs litt på hva jeg får for kjøling over rad. med viftene som trekker.

 

Idag har jeg ikke fått gjort så mye. Men fått kjøpt meg nye skrutrekkere så jeg kan få orden på skjermkortene. Hadde ikke små nok tilskruene :S Så imorgen skal jeg få dem på plass, sette på plass pumpen og trekke litt slanger. Håper dette går lett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...