Gå til innhold

Vurderer å kjøpe HTC tocuh HD, Trenger derfor litt hjelp!


Anbefalte innlegg

Jeg trenger litt hjelp!

 

Vurderer sterkt å gå til innkjøp av HTC HD i ettermiddag, men trenger å få besvart et par spørsmål først.

 

1. Kan noen vise til videoer på Youtube som er fotografert med HTC HD, gjerne flere ? Er Videokvaliteten så crappy som de sier? Har en W850I (2 MGP) fra før, Håper på en god forbedring. Har sett et patr filmer og der virker det som om det er ganske store etterslep, er dette tilfellet i godt dagslys også?

 

2. Hvordan ser dere for dere prisen på denne framover? Må jeg vente lenge på et prisfall, eller er det bare å bestille?

 

3. Hvordan fungerer touch tastaturet til SMS VS. En vanlig TLF?

 

4. Hvorfor oppererer mange butikker med bestilling av denne telefonen? (De bestilles opp etter interesse).

 

Flott om dere nevner andre ulemper/positive ting med telefonen før jeg går til innkjøp!

 

- Novair

Endret av Novair
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1: Aldri prøvd å laste opp med den faktisk, så vet rett og slett ikke hvordan det blir på youtube, men blri ganske ålreit på telefonskjermen.

 

2: Prisene går gjevnt og trutt nedover, MEN nå kommer jo HD 2, og da går HD 1 ut fra markedet. Da er det bruktmarkedet igjen og der fortsetter nedgangen

 

3: Tastaturet jeg bruker er vanlig telefonoppsett,

123

456

789

*0+

og det funker veldig bra, men treffer mye feil når jeg bruker fingeren så pleier å bruke pennen som følger med til meldinger. Går fort som på nokia telefoner.

 

4: Koster å ha touch HD på lager, og er nok ikke verdens største etterspørsel

Lenke til kommentar

1. Videokvaliteten er ikke all verden. Hvis du skal ha en telefon som er god på filrming er nok ikke HD rett valg.

 

2. Prisen har jo så og si ikke forandret seg siden den kom i november, så det er ikke så mye som tyder på at den vil synke dramatisk.

kverna, hvor har du fått det fra at HD2 kommer nå? Eller tenker du på at kommende HD kommer med integrert navigasjonsprogramvare?

 

3. Krever selvsagt litt mer konsentrasjon i og med at man ikke kan føle seg fram med tastene, dermed blir det litt mer tungvint å skrive lengre meldinger samtidig som man er på farten. Jeg bruker Fingerkeyboard 2 med fullt qwerty og med de særnorske tegnene, og med den gode innebygde ordboka (xT9) gjør det ikke så mye om man ikke treffer korrekt hver gang heller.

 

4. Hvis du tenker på butikker som Elkjøp, Expert og sånt så unnskylder de seg med at de selger mest av Nokia, Samsung og Sony Ericsson, derfor har de få av disse andre (smart)telefonene i butikkene. Prisene i de fysiske butikkene ligger ofte langt over nettpris også, og når telefonen i utgangspunktet koster mye, selger de nok svært lite i de fysiske butikkene.

Lenke til kommentar

Takker for svarene folkens! Gidder ikke å vente/bruke enda mere penger på en nyere versjon så frem til at det ikke er drastiske man snakker om. Så frem til at dagens Navigasjonssystem fungerer så er jeg fornøyd.

 

Jeg forventer ikke et BRA kamera, men et kamera som fungere fint til å legge ut klipp fra fotballkamper med mer.

Endret av Novair
Lenke til kommentar

Hehe, Jeg ringte Elprice i sted for å høre om de bestilte opp en til meg, men de måtte sjekke opp med leverandør først (Elprice bestiller av en leverandør som var tom på lager, men forventet igjen på lager i morgen) så de ringer meg etter 15.00 i morgen, Jeg får se an da om jeg slår til eller ikke.

 

Flott om noen har info om den nye versjonen!

Endret av Novair
Lenke til kommentar
Nei det kommer en touch hd 2. Tror det blir mer en slags update kinda. Med b.l.a ordentlig navigasjons program og mer. Søk så ser du .

Meg bekjent kommer det ingen Touch HD 2, men de HD'ene som skal selges fremover kommer med bilholder og CoPilot Live 7 forhåndsinstallert. Uansett får man både Garmin og TomTom-programvare som fungerer veldig bra, samt holdere som sikkert fungerer like bra til rundt 200 kr.

Lenke til kommentar

Hvorfor Elprice? Netcom.. ;)

 

Artikkelen du referer til opplyser om en pris lik den som er nå, så kanskje det ikke er så dumt å vente.

 

Noen som har en spikret dato?

Forresten noen her inne som har prøvd Invisible Shield for HTC?

Endret av Novair
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...