Gå til innhold

Byttetråden for musikk


Jethrotulling

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

meshuggaho.jpg

Meshuggah - Obzen.

Knall album, men hører nesten aldri på det. Det er 1, kanskje rundt 2 mnd siden jeg kjøpte det, og det eneste det har gjennomgått er en ripping i iTunes. Coveret er som nytt og.

 

79265800702.jpg

Dark Funeral - Diabolis Interium.

Bra album dette her og, men det har ikke vært så interressant i forhold til resten av det jeg har, så det blir aldri spilt. Er som ny denne her og.

 

2ff1d47c.jpg

Burzum - Hvis Lyset Tar Oss.

Er i like god stand som de andre. Et par av låtene på albumet var godt likt i en liten stund, men spilles aldri lenger.

 

albumler_1349_hellfire.jpg

1349 - Hellfire.

I like god stand, men hører ikke på det her heller av samme grunn som Dark Funeral albumet.

 

mayhem_ordo_ad_chao_2007cd-front.jpg

Mayhem - Ordo Ad Chao.

Samme som ovenfor. Har ikke funnet mye glede av Mayhem utenfor De Mysteriis Dom Sathanas.

 

trustliveau1.jpg

In Flames - Used & Abused Live DVD.

Inneholder konserten deres på Sticky Fingers og Hammersmith + en god del annet. Noen andre live-fremføringer.

 

Er klar over at det bare er metall, sorry for det. Hadde noen andre album her og, men de mangla CD, så jeg leter etter flere album for øyeblikket.

Lenke til kommentar

@Abigor: Ja, han skal bare sende ett av albumene uansett, så hvis du har lyst på Hvis lyset tar oss synes jeg du bør melde deg på. Forresten, hvis det er første gang du leser tråden bør du sjekke førstepost så det ikke blir noen misforståelser.

 

Jeg er kanskje med. Gir klar beskjed om hva jeg vil i morgen.

Lenke til kommentar

bob_10.jpg

Bob Hund - 10 år bakåt & 100 år framåt

 

Svensk rockeband, bra album med 2 cd'er. Disc 2 inneholder live-opptak fra London 23 maj 2001.

 

nirvana-a.jpg

Nirvana best-of allbum. "15 classic songs newly remasterede featuring the previously unreleased "You know you're right".

 

Begge platene er lite slitt og lite riper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...