Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Daniel Craig gir meg håp om at jeg kan se maskulin og muskuløs ut som 40-åring. Selv om trynet hans ser ut som en 50-åring.

 

Heldigvis kan menn være smukkaser selv i den alderen.

 

Eventuelt har jeg 4 bilringer og 30 kilo mer å bære på i den alderen. Men 40-årene skal vel heller ikke brukes til å være forfengelig...

Lenke til kommentar
Liker jenter James Bond? Eller synes de det er noe elendig fjas?

 

Synes JB er svært bra, sett de fleste filmene (2 fra 80-tallet jeg ikke har sett). Kjenner også mange jenter som liker JB, men dette er selvfølgelig en smak og behag sak for mange. Selv har jeg vokst opp med en far som er Bond-Freak så...

Kino? Jeg sier go for it ;)

Lenke til kommentar

Angående Bond, endringen de har gjort der har åpnet opp for nye muligheter for Iron Man, som regissøren påpeker:

 

And I think that there’s a real James Bond quality to Tony Stark that James Bond seems to have left behind and nobody’s doing it. There’s definitely a sense of humor…that the Roger Moore James Bonds or the Sean Connery James Bonds had when I was growing up. There was a tonal swagger to it and there was a sense of really having a window into the way the other half lives, in an over-the-top way. And I think as James Bond, as that series has reinvigorated itself by moving closer to the… almost to the BOURNE IDENTITY approach, it’s leaving behind this really fun world that seems anachronistic for Bond now. But for Tony Stark I say we have to go for it…

 

I samme intervju nevner han klipp han har sett av Avatar og hvordan han tror det vil revolusjonere filmindustrien. Også at han henter inspirasjon fra Leone og Kurosawa. Artig :)

Lenke til kommentar

Nå har det seg slik at jeg har avspasering imorgen( :D ), så da tenkte jeg å sette meg ned i kveld/natt og se noe "skikkelig"... men så klarer jeg ikke bestemme meg for HVA jeg skal se. Kveldens alternativ;

 

Harvey

12 Angry Men

Wall Street ('87)

eller

The Big Lebowski

?

 

Er vel egentlig litt flau mht at disse fortsatt står usett med plasten på i hylla :blush:

Lenke til kommentar
Harvey

12 Angry Men

Wall Street ('87)

eller

The Big Lebowski

The Big Lebowski er en fantastisk komedie, en av de bedre der ute. Harvey har jeg ikke sett. Wall Street er absolutt bra, men roter seg litt bort i for mye fagterminologi. Charlie Sheen er kjekk da, det samme kan sies om Douglas.

12 Angry men er definitivt filmen du bør sette deg ned med. Den er kort, engasjerende, tar opp temaer som er aktuelle den dag i dag, og ekstremt velspilt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...