Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet hvordan det er, Lise og må si jeg føler med deg.

Selv irriterer jeg meg grønn over at jeg må dra "tidlig" i morra og ikke har tid til å henge i Trondhjem og shoppe det jeg kunne tenkt meg å svi penger på (MIDI-kabler, bøker etc), siden gruppa mi sier jeg må komme hjem til Steinkjer fort som faen så vi kan samskrive et storyboard.

Djeez, vi har alt klart fra før av. Det trengs ikke 4 personer på å tegne 8-9 tegninger! ><

Lenke til kommentar

Føler med deg Lise! Da jeg gikk på vgs jobbet vi i grupper hele tiden. Den første oppgaven vi skulle levere bestod av arbeid vi hadde gjort hver for oss. De andre to i gruppa hadde gjort så ufattelig dårlig arbeid på sin del, at jeg måtte skulte dobbelt-timen i gym for å rette skrivefeil (og andre feil). De andre i gruppa endte med å bli råsure på meg fordi jeg hadde endra på oppgaven uten de, og klaga til læreren siden vi bare fikk 3 . Jeg viste læreren den originale versjonen av oppgaven, og da kunne han fortelle at de ikke burde være så sure, siden vi hadde fått stryk om jeg ikke hadde endra oppgaven :ermm: Kjerringene var sure på meg i flere uker etterpå uansett de :w00t:

Lenke til kommentar

At jeg ikke har oppdaget denne tråden før nå ( :no: )

 

Statens Vegvesen som har hatt den flotte ideen en gang i tiden om at man kan legge opp for fotgjengere og syklister til å passere over E18 uten noen form for sikkerhet ved avkjøringa til Pindsle mellom Larvik og Sandefjord.. og ja, det var ikke langt unna før VG fikk ny overskrift grunnet en u.skole elev kommer feiende rett over på sykkelen uten å se seg for og bare glor stygt på de av oss som satt med hjertet i halsen og sto på bremsen!!

 

At jeg må innom Møller for å sjekke feilkoden på bilen, med mindre noen i nærheten har VAGCOM

 

Folkene på support avdeling som ikke klarer å få med seg hva kunde mener ikke stemmer og attpåtil presterer og komme med svada svar om helt andre ting.

Endret av trollhatt
Lenke til kommentar
Kvinnfolk som ligger på fødeavdelinga og oppdaterer facebook-statusen sin via verdensveven på mobil: "Nå gikk vannet" og "5cm åpning :D :D "

 

Seriøst, finnes det slike? :o Jeg synes det er ille nok at folk legger ut nudie-mage-pics under graviditeten sin. Slikt synes jeg hører privatlivet til, og det er vel ikke slik som man har lyst å dele med alle venner, bekjente, og venners venner og bekjente..

Lenke til kommentar

Naken mage-bilder er forbeholdt et babyalbum. Greit å være gravid, men å oppdatere med "5 cm åpning!!" er jo.. Heh. Damen til storebror fikk ikke epiduralet sitt tidsnok, så hun synes det gjorde mer enn vondt nok med 3 cm, og jeg tviler på at å oppdatere facebook var det første hun tenkte på. Kanskje å nekte dem smertestillende er veien å gå?

Lenke til kommentar
Føler med deg Lise! Da jeg gikk på vgs jobbet vi i grupper hele tiden. Den første oppgaven vi skulle levere bestod av arbeid vi hadde gjort hver for oss. De andre to i gruppa hadde gjort så ufattelig dårlig arbeid på sin del, at jeg måtte skulte dobbelt-timen i gym for å rette skrivefeil (og andre feil). De andre i gruppa endte med å bli råsure på meg fordi jeg hadde endra på oppgaven uten de, og klaga til læreren siden vi bare fikk 3 . Jeg viste læreren den originale versjonen av oppgaven, og da kunne han fortelle at de ikke burde være så sure, siden vi hadde fått stryk om jeg ikke hadde endra oppgaven :ermm: Kjerringene var sure på meg i flere uker etterpå uansett de :w00t:

JA i know!! MEn greia er at nå går vi på intensivgymnas og tar opp fag fra videregående. Så alle bør jo være innstilt på å gjøre sitt beste.

 

Oj sykt, du har faktisk endret alle latinske navn til kursivt. Det hadde jeg glemt. Og du skrev masse. Konklusjon og!?! Sykt lise..

Denne mailen fikk jeg i mårrest.. Det skulle jo bare mangle?! Jeg gjorde 3 oppgaver som ikke var mine i TILLEGG til mine egne. Det er så latterlig. Og jeg spurte på forhånd om alle var med på å gjøre sitt beste.. og jeg trodde dem.. typisk.. Hat!

Lenke til kommentar

Atte. Du kan få lede gruppa mi, om du vi. Heh heh heh.

 

Irriterer meg over at den forpulte minipubben skulle klare å selge ALLE GD bilettene allerede. Jeg irriterer meg over den ene høytaleren som er sprengt og iPoden som er fucka herifra og til månen, til mars, til jupiter, til mars, så til månen igjen, så til pluto, så til Tellus, så til pluto og hit igjen. Faen.

Lenke til kommentar
Naken mage-bilder er forbeholdt et babyalbum. Greit å være gravid, men å oppdatere med "5 cm åpning!!" er jo.. Heh. Damen til storebror fikk ikke epiduralet sitt tidsnok, så hun synes det gjorde mer enn vondt nok med 3 cm, og jeg tviler på at å oppdatere facebook var det første hun tenkte på. Kanskje å nekte dem smertestillende er veien å gå?

 

Jeg hadde bilde av min søsters Morkake...

Har mista den :cry:

 

SEFF ikke på facebook. Skyr den siden når det gjelder bilder.

De eier jo bildet med engang man laster det opp.

Endret av Lord Grÿllwotth
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...