Gå til innhold

Diskusjon omkring våpen og perks i Call of Duty 4


Favorittvåpen og perk?  

391 stemmer

  1. 1. Primary

    • AK-47
      46
    • G3
      31
    • M4
      75
    • M16
      48
    • G36C
      32
    • MP44
      1
    • M14
      10
    • W1200
      2
    • M1014
      2
    • Dragunov
      8
    • M40a3
      12
    • M21
      6
    • Barrett M107
      15
    • Remington 700
      4
    • AK74u
      8
    • MP5
      24
    • P90
      32
    • Skorpion
      9
    • Uzi
      1
    • M249 SAW
      6
    • M60e4
      3
    • RPD
      16
  2. 2. Secondary

    • Colt .45
      48
    • Desert Eagle
      247
    • M9
      38
    • USP .45
      58
  3. 3. Perk 1

    • Bomb Squad
      11
    • C4
      17
    • Claymore
      67
    • RPG-7
      20
    • Special Grenades x 3
      30
    • Bandolier
      101
    • Frag x 3
      104
    • Grip
      19
    • Grenade launcher
      22
  4. 4. Perk 2

    • Juggernaut
      39
    • Sleight of Hand
      29
    • Sonic Boom
      8
    • Stopping Power
      182
    • Double Tap
      29
    • UAV Jammer
      70
    • Overkill
      34
  5. 5. Perk 3

    • Deep Impact
      145
    • Extreme Conditioning
      22
    • Last Stand
      26
    • Martyrdom
      65
    • Steady Aim
      61
    • Dead Silence
      54
    • Iron Lungs
      18


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig lenge siden jeg sist spilte COD4, må ha noe med at jeg har avinnstallert det.

 

USPen var den pistolen jeg brukte, inntil jeg fikk Kimber'en.

Den funket bedre for meg enn USPen og jeg likte den bedre rett og slett.

 

USPen har større magasin enn Kimber'en ja, allikevel var ikke det noe stort savn fordi Kimber'en funket så godt for meg at jeg sjelden trengte mer enn max 3 skudd for å ta en fyr i Hardcore.

 

Hvilken pistol som har det beste siktet er antagelig en smakssak, jeg brukte Kimberen mest derfor ble jeg mest vant til dens sikte, og derfor mener jeg at Kimberen har best sikte.

 

Alle pistolene kan bruke lyddemper (unntatt Dealge, pisspistol IMO) så alle er vel omtrent like kule på den fronten.

Lenke til kommentar

Jeg spilte litt CoD4 isted, og irriterte meg hvordan fienden alltid kom fram når jeg ladet våpenet, eller holdt inne en granat.

 

Så kom jeg på en idè. Hadde det ikke vært fett med en perk som lot deg se når fienden ladet våpenet sitt, innenfor en viss radius (så det ikke vil bli helt surr). Så hvis du er i vegg i vegg mot en fiende, og det handler bare om hvem som er raskest med triggeren, kan man heller bruke denne perken til å finne ut når spilleren lader våpenet sitt (kommer ann på om han trenger det), og da kan du gå frem og spraye han ned :)

Det kan være som "Bomb Squad" bare med reloading, og ikke eksplosiv.

 

Bare noe som surret rundt i hodet mitt. Ikke ta det seriøst :!:

Endret av Gitaroo
Lenke til kommentar

Kjører som regel:

 

Ak47+M9/usp

M60 (som regel bare på hardcore)

M21 m/ Acog (på hardcore)

Barrett

G3

 

Pleie som regel ha Stopping power og Deep impact, samt 3xfrag eller Claymore. Må også nevne at jeg ikke liker deagle, altfor upresis i forhold til de andre pistolene.

Lenke til kommentar
Veldig lenge siden jeg sist spilte COD4, må ha noe med at jeg har avinnstallert det.

 

USPen var den pistolen jeg brukte, inntil jeg fikk Kimber'en.

Den funket bedre for meg enn USPen og jeg likte den bedre rett og slett.

 

USPen har større magasin enn Kimber'en ja, allikevel var ikke det noe stort savn fordi Kimber'en funket så godt for meg at jeg sjelden trengte mer enn max 3 skudd for å ta en fyr i Hardcore.

 

Hvilken pistol som har det beste siktet er antagelig en smakssak, jeg brukte Kimberen mest derfor ble jeg mest vant til dens sikte, og derfor mener jeg at Kimberen har best sikte.

 

Alle pistolene kan bruke lyddemper (unntatt Dealge, pisspistol IMO) så alle er vel omtrent like kule på den fronten.

 

Er da ikke Kimber i spillet. Er vel den vanlige Colt'en det der (Kimber ser ganske så annerledes ut)

Lenke til kommentar
Fordi du kan installere lyddemper, samtidig som den er kraftig og har medium-stort magasin? Dessuten har den det beste siktet.

 

USPen er den eneste pistolen jeg bruker, men det går kun i Hardcore, så er ikke sikker på hvordan den er ellers.

 

Stort magasin skal vel ikkje ha masse og sei for eit secondary våpen. Det er det du skal bruke enten når du er tom for ammo, som er meget sjeldent. Eller når ein fiende spretter opp mitt i reloaden. Deagle er klart bedre, siden den one shotter alt. Men vist du går for pistol PGA silencer, kan eg spørr kvifor? Kva fordeler gir det og ha ein pistol med silencer, over ein som dreper alt instantly...

 

Og angående beste sikte, så er det minimal forskjell.

Endret av Dib_
Lenke til kommentar

Jeg spiller hardcore, og jeg bruker silencer på pistol for å ikke røpe posisjonen min på UAV, da jeg følger at å bli sett på UAV i hardcore = den sikre død mot gode folk.

 

Og på hardcore er det maks 2 kuler med pistol også for å drepe noen om jeg ikke husker feil, samtidig som fire-raten og treff-sikkerheten er mye større på de andre pistolene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...